Bekijk originele versie : Help! Goeie creme tegen vette huid?
yamiltjuh
09-11-2005, 11:53
Dag Ladies, ik heb een probleemje. Ik heb last van een vette huid, vooral de T-zone. En ik zoek een creme die een matte effect heeft ( want als ik een normale creme smeer ben ik een grote olievlek ) en dat blijft houden maar toch hydriateerd. Gebruik nu die van Yves Roucher, voor een matte effect, ik vind hem niet geweldig.
Dus mijn zusters, nog suggesties??
Mirjamroosje
09-11-2005, 12:12
ja ben ook benieuwd
yamiltjuh
09-11-2005, 13:02
komop ladys!
sweetourzazatia
09-11-2005, 13:05
Ik heb precies hetzelfde probleem..Ik gebruik nu zelf vitamine E creme krijg r wel een zacht huid van en verminderderd onzuiverheden maar jah ik zit nog wel met de vette T-zone....
wipneusje
09-11-2005, 13:37
Dag Ladies, ik heb een probleemje. Ik heb last van een vette huid, vooral de T-zone. En ik zoek een creme die een matte effect heeft ( want als ik een normale creme smeer ben ik een grote olievlek ) en dat blijft houden maar toch hydriateerd. Gebruik nu die van Yves Roucher, voor een matte effect, ik vind hem niet geweldig.
Dus mijn zusters, nog suggesties??
Als je een heel erg vette huid hebt, kun je beter gewoon helemaal geen creme's smeren, want dan zullen de matterende creme's ook niet helpen(die zijn meer voor de gemengde/vette huid geschikt) die werken ook hydraterend..en een echt vette huid heeft geen hydratatie meer nodig, die hydrateerd zichzelf al goed..dus beter helemaal niks smeren dan..alleen goed reinigen
yamiltjuh
09-11-2005, 15:58
Maar iets om de talg te voorkomen, want mn huid gaat altijd zo vettig glanzen :jammer:
wipneusje
09-11-2005, 16:12
Maar iets om de talg te voorkomen, want mn huid gaat altijd zo vettig glanzen :jammer:
Ja ik weet wat je bedoeld heb er zelf ook last van..maar dan kan je beter niet die matterende cremes proberen, want die zijn vaak alleen geschikt voor de gemengde huid of licht vette huid..
Je kunt beter een speciale T-contole stick of gel kopen.die moet je op je T-zone of glimmende gedeeltes smeren..en de hele dag glim je niet..(dit is geen hydraterende creme)
Je kunt ze bij bv de ici paris kopen..je hebt ze van clarins matt t-controle dat zit in een klein tubetje..maar je doet er heel lang mee, er zijn wel meer merken die dit hebben..moet je maar eens naar vragen bij de ici-paris..dus dan moet je niet een hydraterende matterende creme kopen..maar zo'n speciale tubetje voor de T-zone..die zorgt er echt voor dat je niet meer glimt:goedzo:
en voor onder de make-up geeft het ook een heel mooi effect..je make-up blijft dan de hele dag mooi zitten..zonder dat het er vettig uit gaat zien
yamiltjuh
09-11-2005, 22:51
Ja ik weet wat je bedoeld heb er zelf ook last van..maar dan kan je beter niet die matterende cremes proberen, want die zijn vaak alleen geschikt voor de gemengde huid of licht vette huid..
Je kunt beter een speciale T-contole stick of gel kopen.die moet je op je T-zone of glimmende gedeeltes smeren..en de hele dag glim je niet..(dit is geen hydraterende creme)
Je kunt ze bij bv de ici paris kopen..je hebt ze van clarins matt t-controle dat zit in een klein tubetje..maar je doet er heel lang mee, er zijn wel meer merken die dit hebben..moet je maar eens naar vragen bij de ici-paris..dus dan moet je niet een hydraterende matterende creme kopen..maar zo'n speciale tubetje voor de T-zone..die zorgt er echt voor dat je niet meer glimt:goedzo:
en voor onder de make-up geeft het ook een heel mooi effect..je make-up blijft dan de hele dag mooi zitten..zonder dat het er vettig uit gaat zien
Dank je lieverd, :kus: maar je huid word er toch nie droog van he?
Zo een T-control stick kun je kopen bij The Body Shop, heb hem ook en hij is geweldig.
Hij kost 12 euro voor een kleine tubetje, maar hij gaat wel heel erg lang mee en het helpt goed. Je kan het gewoon over je dagcreme of je foundation heen smeren.
Mirjamroosje
10-11-2005, 16:57
hoe ziet het eruit en hoe heet het?
wipneusje
10-11-2005, 21:27
Dank je lieverd, :kus: maar je huid word er toch nie droog van he?
Nee je huid word er helemaal niet droog van, ik smeer het op mijn neus, kin, voorhoofd en op de huid naast mijn neus..juist daar is het vaak vet.. op de rest van je gezicht moet je het niet smeren.. je kan het ook over je dagcreme gebruiken..
Ik hoorde net dat je zulke t-controle stick of gel, ook kan kopen bij de bodyshop voor 12 euro.. ik denk dat ik die ook maar eens ga proberen, want die van clarins is iets van 25euro, vind ik best wel duur..maar hij werkt wel heel erg goed
wipneusje
10-11-2005, 22:06
Zo een T-control stick kun je kopen bij The Body Shop, heb hem ook en hij is geweldig.
Hij kost 12 euro voor een kleine tubetje, maar hij gaat wel heel erg lang mee en het helpt goed. Je kan het gewoon over je dagcreme of je foundation heen smeren.
jij bedoelt denk ik zo'n hydraterende matterende gel voor je hele gezicht, die heb je wel bij de bodyshop van de tea tree lijn en van de zeewier lijn..
Maar die bedoel ik niet, ik bedoel geen hydraterende matterende creme/gel, maar zo'n gel speciaal alleen voor de T-zone die dus niet voor je hele gezicht is, maar alleen voor de t-zone..
Ik heb op de site van de bodyshop gekeken maar ze hebben het niet:confused:
kun je anders precies een beschrijving geven of een plaatje
Ik bedoelde dus alleen een gel voor de t-zone, ik heb hem nu van clarins en die is behoorlijk duur
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.