Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel...je wilt verder met iemand van een andere volk?????wat dan????

LZN
15-04-2003, 21:42

stel als je van iemand houd van een andere cultuur............ je weet dat het goed zit en dat hij/zij de ware is voor jou. maar je weet dat je ouders het nooit zouden accepteren. hou zou jij het bekijken...hoe zou jij ermee omgaan???? ik zou me gevoel en hart volgen!!! jij ben toch degene die je leven gaat leiden met hem/haar!!! ik vraag me af waarom heel veel mensen hier moeilijk over doen. ik ben trots op degene die dit meegemaakt hebben en dat ze hun hart hebben gevolgd. ik heb zelf een portugese vriend gehad en ik wil hem terug en zou zo met hem een nieuw leven beginnen. ik wil graag jullie mening weten....niet dat mij mening veranderd...integendeel. er zullen heel veel mensen denken dat ik het uit respect voor me ouders zo niet mag denken. maar als je ouders respect voor jou hebben dan zouden ze je laten...je laten met diegene........of niet!!! heb ik het mis of sta je achter mij???? dan hoor ik graag van je.......... kuzzzzzzzzzzz van mij..

Nounousa
15-04-2003, 21:45
zolang hij praktiserend is kitaab wa sunnh volgt..... doet het er niet toe..

DieselGirly
15-04-2003, 21:56
Precies.......Hindje!!.....

shahzade
15-04-2003, 22:04
Je hart volgen! Mijn ouders kunnen de pot op als ze me zouden verbieden met een jongen van een ander ras te trouwen! Het is mijn leven en niet die van hun!

touzine
15-04-2003, 22:08

Origineel gepost door shahzade Je hart volgen! Mijn ouders kunnen de pot op als ze me zouden verbieden met een jongen van een ander ras te trouwen! Het is mijn leven en niet die van hun! :schok:..................... wat ben jij hart zeg!!!!!!!!!!!! je hebt het over je ouders!!!!!!!!! e3ibadelah!!!!!!!!! maar ja..............als je scheid aan je ouders hebt dan begrijp ik het!!!!!!!! :(

boefje
16-04-2003, 11:24
Origineel gepost door fouz stel als je van iemand houd van een andere cultuur............ je weet dat het goed zit en dat hij/zij de ware is voor jou. maar je weet dat je ouders het nooit zouden accepteren. hou zou jij het bekijken...hoe zou jij ermee omgaan???? ik zou me gevoel en hart volgen!!! jij ben toch degene die je leven gaat leiden met hem/haar!!! ik vraag me af waarom heel veel mensen hier moeilijk over doen. ik ben trots op degene die dit meegemaakt hebben en dat ze hun hart hebben gevolgd. ik heb zelf een portugese vriend gehad en ik wil hem terug en zou zo met hem een nieuw leven beginnen. ik wil graag jullie mening weten....niet dat mij mening veranderd...integendeel. er zullen heel veel mensen denken dat ik het uit respect voor me ouders zo niet mag denken. maar als je ouders respect voor jou hebben dan zouden ze je laten...je laten met diegene........of niet!!! heb ik het mis of sta je achter mij???? laai hsan ouan!!! meiden van tegenwoordig :wow: :verdriet: dan hoor ik graag van je.......... kuzzzzzzzzzzz van mij.

Lady_moi
16-04-2003, 11:27
Origineel gepost door Hindje zolang hij praktiserend is kitaab wa sunnh volgt..... doet het er niet toe.. VOILA :goedzo:

Liloesh
16-04-2003, 11:43
Ik sluit me aan bij de rest..als hij moslim is mogen je ouders hem niet weigeren.

BennY_D
16-04-2003, 11:43
inderdaad zolang het maar een moslim is want de Islam verbiedt ons niet om met iemand te trouwen van een ander land/ras/cultuur Wel van een ander Geloof..;)

Miss_Arabia
17-04-2003, 00:15
Ik zou er gewoon voor gaan hoor ,meid! Inderdaad jij zal met hem moeten leven en oud worden.... En niet de rest om jou heen. 1 van mn zussen is getrouwd met een molukse jongen, nou en dat gaat ook prima. Mn ouders hadden natuurlijk wel moeite in het begin, maar nu is het gewoon goed, en ze hebben 2kinderen. Dus als je het echt wilt dan moet je er gewoon voor gaan. Succes meid!!! :zwaai: