Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dank God

minous21
15-04-2003, 21:39

Hallo mensen, Dank elke dag God voor je gezondheid! Onze gezondheid is iets wat veel mensen als van zelfsprekend nemen, maar het kan snel omslaan. Ik voel me momenteel slecht maar elhamdoelilah, ik moet niet klagen het is God's wil! Niet dat ik heel ernstig ziek ben maar een onschuldige verkoudheid is toch iets anders gelopen als normaal........ Ik heb me medicijnen (veels te veel en zwaar) waardoor ik me heel slecht voel....hartkloppingen, stem kwijt enz... :( Maar elmohiem wat ik wil zeggen is: Wees Zuinig op jezelf, Dank God voor je Gezondheid! Lieffs Minousje :)

touzine
15-04-2003, 21:41
Okey snottebel!!!!!!!!!!!!!!! :)

minous21
15-04-2003, 21:42
Origineel gepost door FouNasty Heel mooi gezegd............... :verliefd: Komt wel goed hoor daarlijk ben je weer zo vrolijk als een vogel... :zwaai: Thanks....ik hoop het! Liefs Minous

smartie
15-04-2003, 21:42
Lief van je dat je dat hier neerzet. Omdat ik precies weet wat je bedoelt. Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt. In ieder geval heel veel beterschap Incha'Allah, ;)

minous21
15-04-2003, 21:45

Origineel gepost door smartie Lief van je dat je dat hier neerzet. Omdat ik precies weet wat je bedoelt. Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt. In ieder geval heel veel beterschap Incha'Allah, ;) You don't know what you get untill it's Gone.... :( Dankje wel liefje! Liefs Minousje

Soefy
15-04-2003, 21:45
Origineel gepost door minous21 Hallo mensen, Dank elke dag God voor je gezondheid! Onze gezondheid is iets wat veel mensen als van zelfsprekend nemen, maar het kan snel omslaan. Ik voel me momenteel slecht maar elhamdoelilah, ik moet niet klagen het is God's wil! Niet dat ik heel ernstig ziek ben maar een onschuldige verkoudheid is toch iets anders gelopen als normaal........ Ik heb me medicijnen (veels te veel en zwaar) waardoor ik me heel slecht voel....hartkloppingen, stem kwijt enz... :( Maar elmohiem wat ik wil zeggen is: Wees Zuinig op jezelf, Dank God voor je Gezondheid! Lieffs Minousje :) echt mooi en lief berichtje Minous :goedzo: En veel beterschap meid Allah ie cheffie.. :zwaai:

minous21
15-04-2003, 21:48
Origineel gepost door SoefSoef echt mooi en lief berichtje Minous :goedzo: En veel beterschap meid Allah ie cheffie.. :zwaai: Amine! Liefs minousje

SaraZena
15-04-2003, 21:55
Origineel gepost door minous21 Hallo mensen, Dank elke dag God voor je gezondheid! Onze gezondheid is iets wat veel mensen als van zelfsprekend nemen, maar het kan snel omslaan. Ik voel me momenteel slecht maar elhamdoelilah, ik moet niet klagen het is God's wil! Niet dat ik heel ernstig ziek ben maar een onschuldige verkoudheid is toch iets anders gelopen als normaal........ Ik heb me medicijnen (veels te veel en zwaar) waardoor ik me heel slecht voel....hartkloppingen, stem kwijt enz... :( Maar elmohiem wat ik wil zeggen is: Wees Zuinig op jezelf, Dank God voor je Gezondheid! Lieffs Minousje :) :goedzo: ik wens je veel beterschap minousje :blauwkus:

minous21
15-04-2003, 21:57
Origineel gepost door SaraZena :goedzo: ik wens je veel beterschap minousje :blauwkus: Dankje wel, schatje! Liefs Minousje