Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aarbeitje

Pagina's : [1] 2

hbieba
08-11-2005, 09:42

Hoe was gisteren je eerste werkdag??? Volgens mij heb je heel de avond op de bank gelegen:D

Ighlaas
08-11-2005, 09:45
ze was gisteren nog ff online hoor

HoneyBee
08-11-2005, 09:50
Ik zou haar gister nog bellen om te vragen hoe het was, maar ik ben het helemaal vergeten. Aardige zus ben ik hé! Maar ik ga haar straks om 14.00 uur even bellen als ze klaar is met werken.

hbieba
08-11-2005, 09:54
Ik zou haar gister nog bellen om te vragen hoe het was, maar ik ben het helemaal vergeten. Aardige zus ben ik hé! Maar ik ga haar straks om 14.00 uur even bellen als ze klaar is met werken. je zal het vast druk gehad hebben :hihi:

hbieba
08-11-2005, 09:54

ze was gisteren nog ff online hoor owh niet meer gezien :D

HoneyBee
08-11-2005, 10:02
je zal het vast druk gehad hebben :hihi: :rolleyes:

miss_burberry
08-11-2005, 10:33
Ik zou haar gister nog bellen om te vragen hoe het was, maar ik ben het helemaal vergeten. Aardige zus ben ik hé! Maar ik ga haar straks om 14.00 uur even bellen als ze klaar is met werken. Meskiena aardbeitje.. Ik vraag me nog erger af hoe het etentje gaat zijn :hihi: Heeft ze nog een smoes kunnen verzinnen of gaat ze braaf mee? :D

HoneyBee
08-11-2005, 10:46
Meskiena aardbeitje.. Ik vraag me nog erger af hoe het etentje gaat zijn :hihi: Heeft ze nog een smoes kunnen verzinnen of gaat ze braaf mee? :D Grappig, ben ik niet van op de hoogte. :confused: Zou ze met haar collega's gaan eten dan!

miss_burberry
08-11-2005, 11:05
Grappig, ben ik niet van op de hoogte. :confused: Zou ze met haar collega's gaan eten dan! Wuahahahahah.. Ze had er een hele topic over geopend.. Ik heb me dood gelachen om dat lieve aardbeitje :hihi: Het was een topic over ik moet beter kunnen liegen ofzoiets :hihi: Ja, voor vandaag, en ze had net gezegd dat ze zich wat beter voelde en wist niet hoe ze een smoes moest verzinnen enzo.. Zij is een eerlijk persoon, en kan gewoon niet liegen.. Wat eigenlijk ook heel goed is :goedzo:

Nysha
08-11-2005, 11:13
oohw aardbeitje.....doe haar de groetjes een rotterdamse!

hbieba
08-11-2005, 11:23
Wuahahahahah.. Ze had er een hele topic over geopend.. Ik heb me dood gelachen om dat lieve aardbeitje :hihi: Het was een topic over ik moet beter kunnen liegen ofzoiets :hihi: Ja, voor vandaag, en ze had net gezegd dat ze zich wat beter voelde en wist niet hoe ze een smoes moest verzinnen enzo.. Zij is een eerlijk persoon, en kan gewoon niet liegen.. Wat eigenlijk ook heel goed is :goedzo: Ze zal wel ineeeeeeeeeeeeeeeens heel moe worden, en hen meedelen dat ze maar liever naar huis gaat hihihi :lekkerpuh Meskina

HoneyBee
08-11-2005, 11:40
Wuahahahahah.. Ze had er een hele topic over geopend.. Ik heb me dood gelachen om dat lieve aardbeitje :hihi: Het was een topic over ik moet beter kunnen liegen ofzoiets :hihi: Ja, voor vandaag, en ze had net gezegd dat ze zich wat beter voelde en wist niet hoe ze een smoes moest verzinnen enzo.. Zij is een eerlijk persoon, en kan gewoon niet liegen.. Wat eigenlijk ook heel goed is :goedzo: Ben niet zo heel vaak online. Daarom leest ik heel veel niet! Maar ik ga zo effe bellen naar haar.

HoneyBee
08-11-2005, 11:42
oohw aardbeitje.....doe haar de groetjes een rotterdamse! Ik zal haar namens jou de groeten doen! ;)

miss_burberry
08-11-2005, 11:43
Ik zal haar namens jou de groeten doen! ;) Ook namens mij :D En wens er veel succes met het etentje :hihi:

HoneyBee
08-11-2005, 11:46

Ook namens mij :D En wens er veel succes met het etentje :hihi: Zal ik doen! ;)

Pagina's : [1] 2