Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hey Jemiema

Asri
15-04-2003, 18:27

Ik heb zitten surfen net ..en verdomd je hebt gelijk! Zo kwam ik op een site terecht waar foto's van Mocro's met Anita's waren te bezichtigen...Nerrie wat ik zag :schok: DemN!...Ik kon het niet geloven...Ik denk toch dat je gelijk hebt Tjek hier de site:Jemiema klik hier (http://forums.marokko.nl/member.php?s=&action=logout) -Y-

Asri
15-04-2003, 18:29
P.s het is alleen voor Jemiema bestemd...die andere zullen wel Para op mij worden, maarre goed ... :D -Y-

Asri
15-04-2003, 18:33
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs :hihi: Erg he... Jemiema heeft echt gelijk! :goedzo: -Y-

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 18:37
:hihi:..Niets te doen yek..??

Asri
15-04-2003, 18:39

Origineel gepost door CLeOpaTrA01 :hihi:..Niets te doen yek..?? Nope :o Waar is Jemiema nou gebleven...Het is opeens zo rustig geworden How come :( -Y-

Lady_moi
15-04-2003, 18:40
ze is de mocro jongens gaan bespieden :D

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 18:45
Origineel gepost door Asri Nope :o Waar is Jemiema nou gebleven...Het is opeens zo rustig geworden How come :( -Y- Omdat zij vandaag de ruziemagneet op 't forum was.. :hihi:.. En tjah..zodra die vertrokken is..nergens ruzie meer..en dus ook niets meer te beleven..:(.. PS: Tis trouwens JamieNa..voor 't geval je d'r naam niet met opzet veranderde..:hihi:..

Lady_moi
15-04-2003, 18:47
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Omdat zij vandaag de ruziemagneet op 't forum was.. :hihi:.. En tjah..zodra die vertrokken is..nergens ruzie meer..en dus ook niets meer te beleven..:(.. PS: Tis trouwens JamieNa..voor 't geval je d'r naam niet met opzet veranderde..:hihi:.. Tis trouwens jEmiena :D

Asri
15-04-2003, 18:50
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Omdat zij vandaag de ruziemagneet op 't forum was.. :hihi:.. En tjah..zodra die vertrokken is..nergens ruzie meer..en dus ook niets meer te beleven..:(.. PS: Tis trouwens JamieNa..voor 't geval je d'r naam niet met opzet veranderde..:hihi:.. Shiiit...Blijkt dat ik haar naam fout heb gespeld Vandaar dat ze zich niet aangesproken voelt door deze topic :( Maarre daar gaat de rust...Ze is back en heeft ze zich weer aangemeld! Knap dat ze haar wachtwoord niet heeft vergeten :goedzo: :hihi: -Y-

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 18:52
Origineel gepost door lady_moi Tis trouwens jEmiena :D :hihi:...JEmieNa dus...:hihi:..

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 18:58
Origineel gepost door Asri Shiiit...Blijkt dat ik haar naam fout heb gespeld Vandaar dat ze zich niet aangesproken voelt door deze topic :( Maarre daar gaat de rust...Ze is back en heeft ze zich weer aangemeld! Knap dat ze haar wachtwoord niet heeft vergeten :goedzo: :hihi: -Y- Hehe...Blijkbaar had ik zelf ook al d'r naam fout gespeld..:hihi:.. Maarre..Wie weet krijg je nu de "volle laag" van Jemiena... Zo maar heel bang gaan weze..:hihi:..

Lady_moi
15-04-2003, 18:59
die meid is psycho :maf: