Bekijk originele versie : Reactie op: Tfoe marokkaanse jongens met ANITA'S ....
KootdazuurMan
15-04-2003, 18:06
Assalaam ou Alaikom oua rahmatoullah oua Barakatouh,
Dames,
Waarom hebben jullie zoveel haat in jullie?
Laat iedereen leven zoals ie wil.
Of hebben jullie vandaag massaal de maandelijkse extra trek in chocola :hihi:
Als je het goed wil doen, loop naar die jongen en zeg dat Rabbi zijn praktijken niet goedkeurt. En vertel hem wat wel het juiste pad is.
Lees m'n onderschrift!
Maar ga zeker niet lopen schelden met vreselijke ziektes op dit forum.
Allah i7fed met dat soort ziektes.
MODERATOR,
Ik vind dat je die topic moet verwijderen.
Allah ihdiekom
Aan de Cote d'Azur
Oem_Lena
15-04-2003, 18:11
Origineel gepost door KootdazuurMan
Dames,
Als je het goed wil doen, loop naar die jongen en zeg dat Rabbi zijn praktijken niet goedkeurt. En vertel hem wat wel het juiste pad is.
Lees m'n onderschrift!
MODERATOR,
Allah ihdiekom
Aan de Cote d'Azur
ja dat vind ik ook
soumaya1
15-04-2003, 18:13
Dames,
Lees m'n onderschrift!
MODERATOR,
Allah ihdiekom
Aan de Cote d'Azur :goedzo: goed gezegd....
soumaya1
15-04-2003, 18:19
Origineel gepost door Jemiena
Ga ga slijmen bij de moderator .. de waarheid is hard hé ... hoeveel zijn er hier topic geopent over marokkaanse meiden met negers ... en niemand die een klacht ga indienen ... en nu moeten ze naar jou luisteren ?? Sier tenheis ga slapen .... lees alles wat ik schreef .... is geschreven met waarheid. alles wat jij hebt geschreven is uit woede...en er zit geen kern van waarheid in meid....ga lekker naar je bedje...en huil daar je liefdesverdriet uit..ipv hier te gaan spotten met allerlei ziektes..... en miischien heb je toch wat fout gedaan....en is hij daarom wel naar anita gegaan.... :rolleyes:
CLeOpaTrA01
15-04-2003, 18:20
Ga ga slijmen bij de moderator .. de waarheid is hard hé ... hoeveel zijn er hier topic geopent over marokkaanse meiden met negers ... en niemand die een klacht ga indienen ... en nu moeten ze naar jou luisteren ?? Sier tenheis ga slapen .... lees alles wat ik schreef .... is geschreven met waarheid.
Als je je zo druk maakt om 't feit dat niemand een klacht heeft ingediend tegen topics die gaan over "Marokkaanse meiden met Nigro's"..had dan zelf 't initiatief genome..:rolleyes:.. I.p.v. net zo'n nutteloze topic plaatsen waarin men elkaar weer eens goed kan kan "afkraken"..
Kootdazuurman..:goedzo:..!!
Ga ga slijmen bij de moderator .. de waarheid is hard hé ... hoeveel zijn er hier topic geopent over marokkaanse meiden met negers ... en niemand die een klacht ga indienen ... en nu moeten ze naar jou luisteren ?? Sier tenheis ga slapen .... lees alles wat ik schreef .... is geschreven met waarheid.
Waar gaat dit heeeen
waar gaat dit toch nou naartoe
Iedereen doet gemeen
en dat maakt mij nou zo moe
©
:D
-Y-
soumaya1
15-04-2003, 18:26
Wie is er naar anita gegaan ??? :confused: hahahaha zehma nu denken ze dat ik gedumpt ben whahahahah laat me niet lachen ... nee is waarheid en werd tijd dat het gezegt moest worden ... Liefdesverdiet??? Tzzzzzz heb betere dingen te doen dan bezig houden met mannen ... whahahahaha vooral niet toegeven.... ;)
hoe dan ook...spot nooit met ziektes,...en je mag zeggen wat je wil..en het is jou mening.... maar let op met wat voor ziekte je je een andere toe wenst! en dan nog.....is het iets tussen hun en Allah (svt) en hij alleen hij mag daarover beoordelen! :zwaai:
KootdazuurMan ben het helemaal met je eens, ik bedoel maar... Ik begon me zo langaamerhand een beetje te ergeren aan al die topic's daarover. Waar sommige mensen zich niet al druk om gaan maken..pff laat ze lekker het is hun leven!
Onslaught
15-04-2003, 19:28
Dames,
Lees m'n onderschrift!
MODERATOR,
Allah ihdiekom
Aan de Cote d'Azur
grappig ik had er drie topic gezet op feedback en er staat er nog een maar goed
Wie is er naar anita gegaan ??? :confused: hahahaha zehma nu denken ze dat ik gedumpt ben whahahahah laat me niet lachen ... nee is waarheid en werd tijd dat het gezegt moest worden ... Liefdesverdiet??? Tzzzzzz heb betere dingen te doen dan bezig houden met mannen ... whahahahaha wat is er mis met anita stel dat ze moslim wil worden ik vind anita okee :zwaai:
MarocStar
15-04-2003, 22:49
Dames,
Lees m'n onderschrift!
MODERATOR,
Allah ihdiekom
Aan de Cote d'Azur
Beter kan ik het niet verwoorden ;)
KootDaZuurMan je hebt helemaal gelijk a gai...
Maar jah dat is echt Probleem Nummer 1 Bij Marokkanen We Letten Altijd Op Anderen En Niet Op Wat We ZELF Fout Doen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.