Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : H&m

Pagina's : [1] 2

Marilyn_Monroe
07-11-2005, 20:33

Wie werkt hier bij de H&M of wie heeft er ooit gewerkt? :)

etjaaf
07-11-2005, 22:26
Ik zou er wel willen werken, maar hoezo vraag je het? Wil jij er ook werken? Het is een leuke winkel!

Marilyn_Monroe
08-11-2005, 09:25
Ik zou er wel willen werken, maar hoezo vraag je het? Wil jij er ook werken? Het is een leuke winkel! Ja, ik zoek snel een bijbaan aangezien ik geld nodig heb. En wil graag weten hoeveel je er ongeveer verdient. Zal wel niet veel zijn maar vroeg het me toch af.

VirtualBitch
08-11-2005, 10:01
Kan je beter telemarketing gaan doen ofzo....Verdient beter en tikt nog eens aardig aan met bonus e.d....

Kurdi_Girl
08-11-2005, 10:03

ik werk er niet en heb er nooit gewerkt :)

Marilyn_Monroe
08-11-2005, 12:24
Kan je beter telemarketing gaan doen ofzo....Verdient beter en tikt nog eens aardig aan met bonus e.d.... Nee, dat doe ik nooit meer. Ik heb bij verschillende bedrijven telemarketing gedaan. Trauma's. :maf: Dan maar iets minder verdienen en leuk werk doen dan dat.

VirtualBitch
08-11-2005, 12:27
Nee, dat doe ik nooit meer. Ik heb bij verschillende bedrijven telemarketing gedaan. Trauma's. :maf: Dan maar iets minder verdienen en leuk werk doen dan dat. Mijn baantjes in de sector telemarketing waren best aangenaam.....het is een kwestie van geduld hebben en stressbestendig zijn. Soms wil dat niet lukken, ik ken dat...Maar gewoon volhouden..En ja in een winkel werken is sowieso wel leuker:goedzo: Sterkte:)

etjaaf
08-11-2005, 13:28
ik wil ook telemarkting doe omdat ik heb gehoord dat t goed verdiends maar ik hoor ook dat het saai is

Marilyn_Monroe
08-11-2005, 14:45
Mijn baantjes in de sector telemarketing waren best aangenaam.....het is een kwestie van geduld hebben en stressbestendig zijn. Soms wil dat niet lukken, ik ken dat...Maar gewoon volhouden..En ja in een winkel werken is sowieso wel leuker:goedzo: Sterkte:) Ja je moet echt geduld hebben. Maar het is echt zó niks voor mij. Na paar weken neem ik al ontslag. ik wil ook telemarkting doe omdat ik heb gehoord dat t goed verdiends maar ik hoor ook dat het saai is Ja, het verdient echt goed maar ik vind het echt verschrikkelijk werk. Het is niet bepaald leuk werk tenzij je van verkopen via de telefoon houdt.

etjaaf
08-11-2005, 16:21
Wat verdien je in een kleding winkel of hangt dat af wat voor kledingwinkel

PobriSita
08-11-2005, 16:24
IK zou NOOIT bij de h&m werken damn wat een klerezaak zeg, al die meiden die aan alles lopen te trekken!!!! Je gaat wat opvouwen en bingo 3sec later alles weer een puinhoop, ga dan bij vero moda (wat rustiger) of SPS of mango zara ofzo veel leuker lijkt me dat... Maar telemarketing doe het ook super leuk en gezellig, ik verdien er per week 211 euro ;)

cheima
08-11-2005, 17:26
IK zou NOOIT bij de h&m werken damn wat een klerezaak zeg, al die meiden die aan alles lopen te trekken!!!! Je gaat wat opvouwen en bingo 3sec later alles weer een puinhoop, ga dan bij vero moda (wat rustiger) of SPS of mango zara ofzo veel leuker lijkt me dat... Maar telemarketing doe het ook super leuk en gezellig, ik verdien er per week 211 euro ;) Ja, wallahila. De hele dag vouwen wat een hel!! Ik heb ook telemarketing gedaan anderhalf jaar lang! Verdiende lekker, maar heb een betere bijbaan gevonden. Ik werk nu als telefoniste/receptioniste bij een groot bedrijf! Verdient lekker, en het is super leuk en relaxt werk!

Marilyn_Monroe
08-11-2005, 17:36
IK zou NOOIT bij de h&m werken damn wat een klerezaak zeg, al die meiden die aan alles lopen te trekken!!!! Je gaat wat opvouwen en bingo 3sec later alles weer een puinhoop, ga dan bij vero moda (wat rustiger) of SPS of mango zara ofzo veel leuker lijkt me dat... Maar telemarketing doe het ook super leuk en gezellig, ik verdien er per week 211 euro ;) Ja daar heb je wel gelijk in! Vero moda vind ik persoonlijker ook een leukere winkel. Ik koop daar meer kleding dan in de H&M. Maar goed, ik denk toch maar dat ik anders ga zoeken dan de H&M. :hihi: Ja, wallahila. De hele dag vouwen wat een hel!! Ik heb ook telemarketing gedaan anderhalf jaar lang! Verdiende lekker, maar heb een betere bijbaan gevonden. Ik werk nu als telefoniste/receptioniste bij een groot bedrijf! Verdient lekker, en het is super leuk en relaxt werk! Hoe kon je het zo lang volhouden! Ik vraag me echt af hoe jullie aan die bijbaantjes komen? Ik solliciteer echt super vaak alleen ik zit 4 dagen in de week op school en ben dus alleen avonden/weekenden en dan de vrijdagen beschikbaar en dat is al genoeg voor een uitzendbureau om me niet in te schrijven. Zo frustrerend gewoon.

etjaaf
08-11-2005, 22:57
IK zou NOOIT bij de h&m werken damn wat een klerezaak zeg, al die meiden die aan alles lopen te trekken!!!! Je gaat wat opvouwen en bingo 3sec later alles weer een puinhoop, ga dan bij vero moda (wat rustiger) of SPS of mango zara ofzo veel leuker lijkt me dat... Maar telemarketing doe het ook super leuk en gezellig, ik verdien er per week 211 euro ;) Hoeveel uurtjes per week werk je?

butterflyke
08-11-2005, 23:08

Er zijn er wel wat die er gewerkt hebben...ook hier de vraag: hoeveel juist per uur als student??:) En is dat continu op je benen staan? Nog een vraagje: iemand die bij zara gewerkt heeft? Verdient dit dan beter?

Pagina's : [1] 2