Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er moet een aparte rubriek komen...

Pagina's : [1] 2

LZN
15-04-2003, 16:20

...voor zeik-berichten zoals n egers met marokkaanse meisjes marokkaanse jongens met tata's en meer van dat soort bullshit ook topics over meisjes met hoofddoeken die schijnheilig zijn, kortom alle leeghoofdige allochtonen met hun gare topics moeten hun ei ergens anders kwijt kunnen wie is het er met me eens? :zwaai:.

touzine
15-04-2003, 16:26
:boos: IK HAAT NEGERS!!!!!!!!!!!!! :boos: :giechel: :giechel: :giechel: ;) ;) ;)

Onslaught
15-04-2003, 16:27
?????????

cheetah
15-04-2003, 16:27
alle gare mensen die willen oordelen :wijs:

MarocStar
15-04-2003, 16:28

Dan kun je er meteen ook eentje voor sport, moppen enz openen. Alles wat onder onzin wordt gezien moet naar het kletshoekje.

touzine
15-04-2003, 16:30
Origineel gepost door helleau ja ergens onderin waar al die airheads zich kunnen uitleven want ik word kotsmisselijk van al die topics :kwaad: Iwa ga huilen....................... CHIT..................... kleine kinderen!!! :kwaad:

Bario_Woman
15-04-2003, 16:34
Origineel gepost door touzine :boos: IK HAAT NEGERS!!!!!!!!!!!!! :boos: :giechel: :giechel: :giechel: ;) ;) ;) RASCIST!

touzine
15-04-2003, 16:34
Origineel gepost door helleau please misschien geniet jij ervan om te roddelen over mensen die je niet kent maar ik word er schijtziek van ik kan die woorden niet meer zien :kwaad: neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger neger :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

touzine
15-04-2003, 16:39
Origineel gepost door helleau damn kan zien dat je errug intelligent bent :jammer: Is maar een grapje.................. CHIT..............´k probeer je alleen op te vrolijken!!!!!!!! maar dat is teveel gevraagd........´k ga al!!!!!! :verdriet: :( :( :verdriet:

Dezteny
15-04-2003, 16:43
Origineel gepost door helleau ...voor zeik-berichten zoals n egers met marokkaanse meisjes marokkaanse jongens met tata's en meer van dat soort bullshit ook topics over meisjes met hoofddoeken die schijnheilig zijn, kortom alle leeghoofdige allochtonen met hun gare topics moeten hun ei ergens anders kwijt kunnen wie is het er met me eens? :zwaai: :goedzo:

House
15-04-2003, 16:48
Origineel gepost door helleau ja ergens onderin waar al die airheads zich kunnen uitleven want ik word kotsmisselijk van al die topics :kwaad: Je hoeft die topics toch niet te lezen of wel soms? :rolleyes:

AbaHoeCh
15-04-2003, 17:00
Origineel gepost door House Je hoeft die topics toch niet te lezen of wel soms? :rolleyes: :lol: ja hij heeft eigenlijk wel gelijk ;)

Dreamlover
15-04-2003, 17:58
Origineel gepost door helleau ...voor zeik-berichten zoals n egers met marokkaanse meisjes marokkaanse jongens met tata's en meer van dat soort bullshit ook topics over meisjes met hoofddoeken die schijnheilig zijn, kortom alle leeghoofdige allochtonen met hun gare topics moeten hun ei ergens anders kwijt kunnen wie is het er met me eens? :zwaai: Helemaal mee eens, deze rubriek zit er nu vol mee. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2