Bekijk originele versie : hoe belangrijk is de leeftijd?
nou wat denk je?
ik vind dat de dames altijd jonger moeten zijn en jij?
Najat_the_Don
15-04-2003, 16:19
sjos je bent een eikel :hihi:
mezian...en nu nog een verklaring?
Najat_the_Don
15-04-2003, 16:21
check je ondertekening.. :hihi:
Miss_Crazy
15-04-2003, 16:22
mij maak ut nie uit alleen als ie jonger dan me is is het maar tot 2 jaartjes en ouder tot ong. 5
Origineel gepost door Najat_the_Don
check je ondertekening.. :hihi:
ohhh najat....op die manier :giechel:
ewa ben niet echt oplettend sorry...:(
KOM MA.....KOM MA....KOM...MA...... :hihi:
ik ga gewoon verder:
NU EVEN NIET!!
KUNNEN JULLIE DAN OOK HELEMAAL NIET ZONDER MIJ!!!!!!!
Najat_the_Don
15-04-2003, 16:31
Origineel gepost door mimia
ohhh najat....op die manier :giechel:
ewa ben niet echt oplettend sorry...:(
KOM MA.....KOM MA....KOM...MA...... :hihi:
no problem.. heheh
:hihi:
MissChica
15-04-2003, 20:52
Hij moet wel ouder dan moi zijn :zwaai:
SaraZena
15-04-2003, 20:57
als ie zich maar volwassen gedraagt dan maakt leeftijd niet zoveel uit.
DieselGirly
15-04-2003, 22:34
Origineel gepost door SaraZena
als ie zich maar volwassen gedraagt dan maakt leeftijd niet zoveel uit.
sara...he he......eindelijk ben ik het een x niet met je eens!!
bij mij...moet ie absoluut ouder zijn......ik ga hem tog niet beschermen.....HIJ MIJ!!............ :rolleyes:
SaraZena
15-04-2003, 22:40
Origineel gepost door KissFouzia
sara...he he......eindelijk ben ik het een x niet met je eens!!
bij mij...moet ie absoluut ouder zijn......ik ga hem tog niet beschermen.....HIJ MIJ!!............ :rolleyes:
Maar als het nou klikt met iemand die iets jonger is dan ga ik niet moeilijk doen over een paar jaar leeftijdsverschil.
cj_tetuani
15-04-2003, 22:42
Met leeftijd verschil krijg je later problemen in het huwelijk.
Het is wel het meest ideale dat een man ouder is dan de vrouw. Ik ben zelf net 27. Ik heb liever een vrouw van 28, dan een vrouw van 18. Het heeft ook met volwassenheid te maken. Maar het liefst heb ik een vrouw tussen de 20 en 26 jaar. Ik heb me een keer laten koppelen aan een zuster die bijna 2 jaar ouder is. Maar zij ziet er ouder uit voor haar leeftijd, en ik juist jonger. Dus maar niet gedaan.
PS: De profeet is ook met Khadija getrouwd. En zij was meer dan 10 jaar ouder dan hem.
Origineel gepost door Najib26
Het is wel het meest ideale dat een man ouder is dan de vrouw. Ik ben zelf net 27. Ik heb liever een vrouw van 28, dan een vrouw van 18. Het heeft ook met volwassenheid te maken. Maar het liefst heb ik een vrouw tussen de 20 en 26 jaar. Ik heb me een keer laten koppelen aan een zuster die bijna 2 jaar ouder is. Maar zij ziet er ouder uit voor haar leeftijd, en ik juist jonger. Dus maar niet gedaan.
Jij bent al vaak gekoppeld :D
Niet jonger dan 5 jaar en niet 2 jaar ouder dan mij. Maar he je weet maar nooit wie je pas kruist.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.