Bekijk originele versie : Ik ben zwanger !!!!!!
dolfijntje1978
07-11-2005, 14:26
ALHAMDULLILAH!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zwanger!!!!!! Heb net telefoon gekregen van de gyn en ze zei me dat men bloedtest POSITIEF is!!!!!!!!!!!:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Tsjonge ben zo gelukkig!!!!! Een onbeschrijflijk gevoel.....:banana:
serenity
07-11-2005, 14:29
Mabrouk!!!! :gefeli:
Moge Allah je een voorspoedige zwangerschap geven en een gezond kindje insha' allah. :hoera:
mabrouk en geniet ervan meid!
ik weet hoe heerlijk gevoel je nu hebt!
dolfijntje1978
07-11-2005, 14:33
heel erg bedankt allemaal! Ben 5 weken en 3 dagen zwanger... ik weet het , het is nog een prille zwangerschap en er kan vanalles gebeuren....maar ik ben zo ontzettend gelukkig....en men mannetje die gaat pas gaat ook heel gelukkig zijn...vanavond vertel ik het hem......
achermijnpc
07-11-2005, 14:36
gefeliciteerd meid
was jij niet net getrouwd of heb ik iemand anders in mijn gedachten
hartelijk gefeliciteerd, moge allah je een makkelijke zwangerschap geven.
Spannend joh, ik weet nog goed dat mijn test positief was. Ik zat te springen van geluk en me man ook. geniet ervan!!
Hajar1979
07-11-2005, 15:15
Mabrouk meid!!!! Moge Allah SWT je een gezonde baby schenken insa allah
OemRayan
07-11-2005, 15:17
gefeliciteerd! geniet ervan! Hoelang ben je bezig geweest, als ik vragen mag? Ik ben namelijk al 10 maanden bezig, maar nog geen resultaat! Gair inschallah!
Mysticalia
07-11-2005, 15:23
ALHAMDULLILAH!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zwanger!!!!!! Heb net telefoon gekregen van de gyn en ze zei me dat men bloedtest POSITIEF is!!!!!!!!!!!:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Tsjonge ben zo gelukkig!!!!! Een onbeschrijflijk gevoel.....:banana:
.
:eek: wat spannend zeg :eek:
Ik herinner me nog dat je plande voor je trouw en nu zwanger? mashAllah!!
Mabrouk lieverd en moge Allah swt je zwangerschap vlekkeloos laten verlopen!
:sjans:
dolfijntje1978
07-11-2005, 15:25
gefeliciteerd! geniet ervan! Hoelang ben je bezig geweest, als ik vragen mag? Ik ben namelijk al 10 maanden bezig, maar nog geen resultaat! Gair inschallah!
Ik ben 2 maanden geleden met de pil gestopt....en de 3de mnd was het raak!
Inshallah wordt jij ook snel zwanger! Succes ermee!
marocloubna
07-11-2005, 15:31
Mabrouk A3liek!!!!!!!!!!!
Rabi Galihlek, inshallah!!!!!!!!!!
dolfijntje1978
07-11-2005, 15:31
.
:eek: wat spannend zeg :eek:
Ik herinner me nog dat je plande voor je trouw en nu zwanger? mashAllah!!
Mabrouk lieverd en moge Allah swt je zwangerschap vlekkeloos laten verlopen!
:sjans:
Shoukran zina .....Ik ga inderdaad mama worden.....na 7 maanden huwelijk voel ik me er klaar voor en men ventje die gaat supergelukkig zijn vanavond....want dan vertel ik hem het grote nieuws!
Ik weet het mysti , het is nogal snel maar we zijn er alletwee rijp voor. We hebben alletwee een mooie job , staan er financieel goed voor en ons verlangen naar kindjes was enorm....waarom nog wachten?
Mysticalia
07-11-2005, 15:33
Shoukran zina .....Ik ga inderdaad mama worden.....na 7 maanden huwelijk voel ik me er klaar voor en men ventje die gaat supergelukkig zijn vanavond....want dan vertel ik hem het grote nieuws!
Ik weet het mysti , het is nogal snel maar we zijn er alletwee rijp voor. We hebben alletwee een mooie job , staan er financieel goed voor en ons verlangen naar kindjes was enorm....waarom nog wachten?
dan heb je groot gelijk :goedzo: dan moet je ervoor gaan!
:hoera::hoera::hoera: inshAllah verloopt je zwangerschap vlot!
Macha Allah echt leuk voor je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.