Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: marokkaanse mannen zijn succesvoller in het bedrijfsleven dan de vrouwen

Pagina's : [1] 2

MarocStar
15-04-2003, 16:04

Bent u het ermee eens of niet?

anoniem_girl
15-04-2003, 16:09
Dat komt doorat de jongens (meestal, niet altijd) meer kansen krijgen Jah en dan klopt je stelling wel...

MarocStar
15-04-2003, 16:09
Origineel gepost door Jemiena Marokaanse jongens zijn succesvoller in snel geld maken door drugs verkopen en in handelen Volgens mij ben jij niet 100% :rolleyes:

MarocStar
15-04-2003, 16:10
Origineel gepost door anoniem_girl Dat komt doorat de jongens (meestal, niet altijd) meer kansen krijgen Jah en dan klopt je stelling wel... Vrouwen kunnen die kansen toch ook krijgen?

anoniem_girl
15-04-2003, 16:12

Origineel gepost door ********* Vrouwen kunnen die kansen toch ook krijgen? KUNNEN ze krijgen maar krijgen ze niet altijd!

MarocStar
15-04-2003, 16:14
Origineel gepost door anoniem_girl KUNNEN ze krijgen maar krijgen ze niet altijd! en waarom krijgen ze die niet volgens jou?

anoniem_girl
15-04-2003, 16:16
Origineel gepost door ********* en waarom krijgen ze die niet volgens jou? Dat weet je zelf ook wel ik zeg niet dat het overal is maar heel wat meisjes mogen van hun ouders later niet werken, of zelfs niet eens hun studies afmaken omdat het "haram" is ze3mak

MarocStar
15-04-2003, 16:20
Origineel gepost door anoniem_girl Dat weet je zelf ook wel ik zeg niet dat het overal is maar heel wat meisjes mogen van hun ouders later niet werken, of zelfs niet eens hun studies afmaken omdat het "haram" is ze3mak Okay dat zou een reden kunnen zijn.

divalatifa
15-04-2003, 16:26
vindt jet gek.....ALS ZE NIET MOGEN WERKEN!!!!!

MarocStar
15-04-2003, 16:36
Origineel gepost door divalatifa vindt jet gek.....ALS ZE NIET MOGEN WERKEN!!!!! Nou ik ken zat meiden die werken hoor. Alleen zie ik qua functie niveau marokkaanse mannen altijd hoger dan marokkaanse vrouwen. Daar gaat het deze topic ook over.

salouanadoria
15-04-2003, 16:55
Origineel gepost door Jemiena Marokaanse jongens zijn succesvoller in snel geld maken door drugs verkopen en in handelen Wallah die is echt goed.............hahahaha.............!!!!!!!

MarocStar
15-04-2003, 17:02
Origineel gepost door salouanadoria Wallah die is echt goed.............hahahaha.............!!!!!!! Ik hoop voor je dat je niet dezelfde humor als haar hebt :zwaai:

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 17:08
Ik denk niet zozeer dat de mannen "succesvoller" zijn.. Alleen wanneer je kijkt naar alleen het bedrijfsleven..Is er inderdaad op te merken dat er meer Marokkaanse mannen dan Marokkaanse vrouwen werken... Maar ik denk dat het 'm meer zit in 't feit dat het bedrijfsleven nou eenmaal mannen trekt dan vrouwen...:)..

MarocStar
15-04-2003, 17:10
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Ik denk niet zozeer dat de mannen "succesvoller" zijn.. Alleen wanneer je kijkt naar alleen het bedrijfsleven..Is er inderdaad op te merken dat er meer Marokkaanse mannen dan Marokkaanse vrouwen werken... Maar ik denk dat het 'm meer zit in 't feit dat het bedrijfsleven nou eenmaal mannen trekt dan vrouwen...:).. juist dat is ook van de redenen. Als je naar nederlandse mannen en vrouwen kijkt heb je dat idd ook. ;)

CLeOpaTrA01
15-04-2003, 17:13

Origineel gepost door ********* juist dat is ook van de redenen. Als je naar nederlandse mannen en vrouwen kijkt heb je dat idd ook. ;) Prcs..;)... Wat vele vrouwen interesseerd is 't werk in de pedagogische, psychologische etc etc richting... Mannen daarentegen vinden dat juist (over 't algemeen dan) bullsh!t..:D..

Pagina's : [1] 2