Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe marokkaanse jongens met ANITA'S ....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

LZN
15-04-2003, 16:03

TTfffffffffffffffffoooooooooooooeeeeeeeeee Te gek voor worden Als ik een Marokkaanse jongen met een hollandse del zie lopen heb ik echt zin om op hem te spuwen. TFOE Weet je waar ik ook van Walg Marokkaanse gasten die hierop reageren door te zeggen: Tazz kanker ***** zijn wij(Marokkanen) niet genoeg voor je. Dit haat ik echt. Daar gaat het helemaal niet om. Het is gewoon........... ANITA'S ZIJN HOLLANDSE DELLEN GOED IN BED tfoeeeeeeee.

Lady_moi
15-04-2003, 16:07
tfoe alik niemand verdient zoiets

MarocStar
15-04-2003, 16:07
Origineel gepost door Jemiena Tfoeeeeeeeeee inschallah zullen jullie aids oplopen seksmaniaken tzzzzzzzzzzzz :rolleyes: als je wist wat zo een ziekte inhoudt piep je wel anders.

mimia
15-04-2003, 16:08
noh man!! geen AIDS! ewa doe normaal...... maar I SEE WHAT YOU MEAN!!!! maar rabbi vergeet nix!

Onslaught
15-04-2003, 16:09

tzzzz tfoe eliek heks bek dicht is een ziekte dus speel er niet mee formeel je woede anders

Lady_moi
15-04-2003, 16:10
VIES WIJF WEET JE WEL WAT AIDS IS

Dua
15-04-2003, 16:10
Jemiena wat praat je nou dom, je bent zeker jaloers anders reageer je niet zo belachelijk, je bent zeker zelf in de steek gelaten voor zo'n hollandse del hoe jij het noemt. :kwaad: . En voor je het gaat zeggen dat ik er ook zo eentje ben waarschijnlijk, neeeeeee ik ben wel een nederlandse , maar getrouwd met een yemenitische jongen, dus je hoeft niet jaloers te zijn, ik ben van jou jongens afgevbleven :D

Lady_moi
15-04-2003, 16:11
Origineel gepost door Jemiena De straf van Allah ... heeft allah gezegt steek je piemeltje in elk meid die je kan krijgen in bed NEE ... dus inschallah zullen jullie gestarft worden door ziektes op te lopen zoals aids ... TFOEEE IK WALG VAN U ZOIETS ZEG JE NIET

MarocStar
15-04-2003, 16:12
Origineel gepost door Jemiena De straf van Allah ... heeft allah gezegt steek je piemeltje in elk meid die je kan krijgen in bed NEE ... dus inschallah zullen jullie gestarft worden door ziektes op te lopen zoals aids ... Jij moet echt een psychiater zoeken mottig wijf. Je hebt niet zelfrespect.

Onslaught
Origineel gepost door Jemiena De straf van Allah ... heeft allah gezegt steek je piemeltje in elk meid die je kan krijgen in bed NEE ... dus inschallah zullen jullie gestarft worden door ziektes op te lopen zoals aids ... heeft allah gezged dat jij mag oordelen heeft allah gezegd dat je woede zo moet uiten heeft allah gezegd dat je met vies of groffe woordne mee moet spugen allah heeft gezegd kijk uit met wat je zeg vooral tegen een moslim broeder het is alsof je hem /haar dood dus heks bek dicht okay

ask_me
zou jij tevreden zijn als hij met een marokkaanse gaat vreemd gaan, se.x naar disco ben benieuwd

MarocStar
15-04-2003, 16:13
Origineel gepost door Dua Jemiena wat praat je nou dom, je bent zeker jaloers anders reageer je niet zo belachelijk, je bent zeker zelf in de steek gelaten voor zo'n hollandse del hoe jij het noemt. :kwaad: . En voor je het gaat zeggen dat ik er ook zo eentje ben waarschijnlijk, neeeeeee ik ben wel een nederlandse , maar getrouwd met een yemenitische jongen, dus je hoeft niet jaloers te zijn, ik ben van jou jongens afgevbleven :D Zoals je eerder zei, het is pure jaloezie

Onslaught
15-04-2003, 16:15
Origineel gepost door Jemiena Inschallah zullen jullie aids krijgen die afgelikte boterhammen YA RABIE ... straf ze ... door aids ... eens zien wie er dan gaat piepen ... hou je bek dicht trut en zeg geen jullie sukkel dnek voor je wat zeg en wees een normala iemand in plaats van zou misbaksel ik hoop jij word gestraf voor je woorden echt god gestraf dat je voor eeuwig na kan denken trut

Lady_moi
15-04-2003, 16:15
Origineel gepost door Jemiena Inschallah zullen jullie aids krijgen die afgelikte boterhammen YA RABIE ... straf ze ... door aids ... eens zien wie er dan gaat piepen ... MISSCHIEN ZIJN ZE VERKEERD BEZIG MAAR JIJ OOK GIJ DIE ME NEGERS EEN RELATIE HEEFT VIEZE HEKS GE ZIJT JALOERS GE ZIJT ZEKERS DOOR ALLE ALGERIJNEN GENEUKT IK GA ER OOK NIE AKKORD MET WAT ZE DOEN MAAR ZOIETS WENS IK NIEMAND TOE

cheetah
15-04-2003, 16:16

Ej Jemiena, (naamgenootje :D) shiettt wat voor bullsh it zet jij hier neer man. Wat jij zegt mag en kan gewoon niet, je gaat echt te ver..Jealousy and envy :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14