Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet Je Waar Ik Egt Niet Tegen Kan.............

LZN
15-04-2003, 15:45

Marokkaanse wijfen met Negers Tffoooooooooooooooeeeeeeeeee Echt als ik een Marokkaanse wijf met een Neger zie lopen, dan heb ik echt zin om op deze wijf te spuwen. Tfoee Neeeeeeeeeeeee.....ik ben niet jaloers Daar gaat het helemaal niet om. weet je waar ik ook van walg. Van Marokkaanse gasten, die hierop reageren door te zeggen: Tfoe ***** zij wij(Marokkanen) niet genoeg voor je. Tazzzzzzzzz deze mensen haat ik man.... Daar gaat het helemaal niet om. NEGERS zijn gewoon APEN.

Bario_Woman
15-04-2003, 15:52
Origineel gepost door Anouar24 Marokkaanse wijfen met Negers Tffoooooooooooooooeeeeeeeeee Echt als ik een Marokkaanse wijf met een Neger zie lopen, dan heb ik echt zin om op deze wijf te spuwen. Tfoee Neeeeeeeeeeeee.....ik ben niet jaloers Daar gaat het helemaal niet om. weet je waar ik ook van walg. Van Marokkaanse gasten, die hierop reageren door te zeggen: Tfoe ***** zij wij(Marokkanen) niet genoeg voor je. Tazzzzzzzzz deze mensen haat ik man.... Daar gaat het helemaal niet om. NEGERS zijn gewoon APEN Ten eerst...als je er niet tegen kan dan reageer je er niet op. Ja...ik houd :Iluvu: ook van N.egers. het zijn heerlijke lieve mannen met wie ik goed kan opschieten. Dat jij niet van ze houdt is jou probleem niet de mijne. Ik hoop dat ik jou een keer tegenkom op straat....dan http://www.smilies.nl/remybussi.gif ik mijn lieve ne.ger. Mooi schijt aan je en al die anderen. en nee...het is niet zo dat jullie niet goed genoeg zijn voor ons...het heeft te maken met smaak. De meeste van jullie nemen een afgelebberde, blonde WCborstel...wij nemen een heerlijke neg.er!! Hoop dat je mn foto leuk vindhttp://www.vanishingtattoo.com/images/tattoo/usher.jpg

divalatifa
15-04-2003, 16:06
zo jij bent zieliiiiiiiiig, wajoooooow zoiets heb ik nog nooit gehoord! man waar bemoei jij je mee? Als je niet jaloers bent waar zit je dan precies mee? Gewoon, omdat het negers zijn? Wie denk jij wel niet dat je bent? ze3ma jij bent meer dan die neger ofzo, YOU WISH!!!! Niet dat je met argumenten komt, nee het zijn gewoon apen. Hou alsjeblieft je mening voor je zeg. Je hebt blijkbaar toch nix zinnigs te melden!! Ik zal je even wat zeggen he, JUIST DOOR MANNETJES ALS JIJ ZULLEN ER STEEDS MEER MAROKKAANSE MEISJES MET NEGERS GAAN, beter dan met zo'n sukkel als jij! JIJ SPUUGT OP HAAR? IK SPUUG OP JOU VIEZE RACIST!

Bario_Woman
15-04-2003, 16:19
Origineel gepost door divalatifa zo jij bent zieliiiiiiiiig, wajoooooow zoiets heb ik nog nooit gehoord! man waar bemoei jij je mee? Als je niet jaloers bent waar zit je dan precies mee? Gewoon, omdat het negers zijn? Wie denk jij wel niet dat je bent? ze3ma jij bent meer dan die neger ofzo, YOU WISH!!!! Niet dat je met argumenten komt, nee het zijn gewoon apen. Hou alsjeblieft je mening voor je zeg. Je hebt blijkbaar toch nix zinnigs te melden!! Ik zal je even wat zeggen he, JUIST DOOR MANNETJES ALS JIJ ZULLEN ER STEEDS MEER MAROKKAANSE MEISJES MET NEGERS GAAN, beter dan met zo'n sukkel als jij! JIJ SPUUGT OP HAAR? IK SPUUG OP JOU VIEZE RACIST! WHAWHHAHAHA...Kerel...wat dacht je nou met 3 van deze topics te bereiken he? Je wordt uitgemaakt voor RACIST! En terecht.... Ik ben blij dat ik een nigga :verliefd: ben!

divalatifa
15-04-2003, 16:25

hahaha you go girl!!!!!!!

Bario_Woman
15-04-2003, 16:50
Origineel gepost door divalatifa hahaha you go girl!!!!!!! You and I rock this Topic ! :D

nour_el_3oejoen
15-04-2003, 17:00
.....................DIT IS JE 10000000000000000000000STE TOPIC!!

bint_duh_bledie
15-04-2003, 19:13
Origineel gepost door GrandCherokee Ten eerst...als je er niet tegen kan dan reageer je er niet op. Ja...ik houd :Iluvu: ook van N.egers. het zijn heerlijke lieve mannen met wie ik goed kan opschieten. Dat jij niet van ze houdt is jou probleem niet de mijne. Ik hoop dat ik jou een keer tegenkom op straat....dan http://www.smilies.nl/remybussi.gif ik mijn lieve ne.ger. Mooi schijt aan je en al die anderen. en nee...het is niet zo dat jullie niet goed genoeg zijn voor ons...het heeft te maken met smaak. De meeste van jullie nemen een afgelebberde, blonde WCborstel...wij nemen een heerlijke neg.er!! Hoop dat je mn foto leuk vindhttp://www.vanishingtattoo.com/images/tattoo/usher.jpg wij nemen praat vooral voor jezelf mens ik haat het om alleen naar ze te kijken laat staan iets met hun te nemen het geeft wel meteen het zelfbeeld van je als je op negers valt nee maar ik blijf liever bij mijn eigen volk je weet wel die lieve schatjes

Ayliah
15-04-2003, 19:30
Anouar24 ja je bent in beeld hoor, nou weten we je mening en je hele preek over de negers wel! pff....

Oem_Lena
15-04-2003, 19:52
Origineel gepost door Anouar24 Marokkaanse wijfen met Negers Tffoooooooooooooooeeeeeeeeee Echt als ik een Marokkaanse wijf met een Neger zie lopen, dan heb ik echt zin om op deze wijf te spuwen. Tfoee Neeeeeeeeeeeee.....ik ben niet jaloers Daar gaat het helemaal niet om. weet je waar ik ook van walg. Van Marokkaanse gasten, die hierop reageren door te zeggen: Tfoe ***** zij wij(Marokkanen) niet genoeg voor je. Tazzzzzzzzz deze mensen haat ik man.... Daar gaat het helemaal niet om. NEGERS zijn gewoon APEN zo negers zijn apen,atiq allah :rolleyes:

bint_duh_bledie
15-04-2003, 20:06
Origineel gepost door lala_amira2 zo negers zijn apen,atiq allah :rolleyes: a-merk fan a-relaxto aambeienplukker aambeienschaap aambeienshoffelaar aangeklede nageboorte aangeklede stopnaald aangestrande walrus aardvark aarshaarknabbelaar aarsmade aarsontstopper aasgier achter-de-rits-neuker achterlijke gladiool addergebroed adventjunk afgedankte **** afgekeurde thunderbird afgelakte wcbril afgetankte oliesjeik afhaal-**** afhaalchinees afreageerbaby aldi-shopper alfred jodocus kak ali illegali allesneuker ambtenaar amfibiel anaalgarnaal anaalplug anaalridder anijsvreter anti-erectie anus veteraan anusexploitant anusje van alles anuskrabber anuskruipert anuspapegaai anusplug anusridder apekop apenzuiger appendixlikker ari behari arrogantje asbakviool aso augurk avondgenieter azijnpisser b baardaap baarmoederluis badeend badgast badmuts baggeraar bajesbilly bal gehakt balhaar balieslet ballekrabber ballenprakker ballo bambixlul bamboelul bamibal bananengezicht barbapapa barbiepop bas van de homoplas basisbacterie batsekratser beautyfarmer beerput befbaviaan befbek befdwerg beffallo bill befkikker beflap beflijster befmobiel beftekkel befteling belhamel berggeit bermhoer bermlul beroepshufter Bertrand van het homostrand beschermd dorpsgezicht beschuitlul beugelbek bh hanger biggescrotum biggevanger biggewipper bijbalbijter bijprodukt bijstandzeug bilharenvlechter billenbijter billenfrits billenmaat billenridder billenwasser billy de bibsridder bilnaadacrobaat bilnaatboener bilnaatfanaat bilzweetzwemmer bimbo binnenbroekse rukker biobakbeffer bipsridder ***** blaaskaak blafkop bleekscheet blije appelflap blije kip blije postzegel blijhoofd blitskikker bloembakversierder bloemenschikker blonde bimbo blotebillengezicht blowkikker blubberbuik blubberpens boendoek boerenboterhammenzak boerenlul bokkebek bokkelul bokkenteef bokkerijder bol.com bolle bolleboer bonkie bonktor boris clitoris bosbaviaan bosgladiool bosheks bosje konthaar boskabouter bosnimf bostrol botte knoest bouteend boutkever braakbal braakemmer bralkikker brasaap braskonijn braspik breedsmoelkikker brilsmurf brintabek brintanicht brugsmurf brulscheur bse-koe bubbelbakkes buffel*** bukker bunzing bureauhoer burgertrut butsmuts butthead c cafe-filosoof castraatpiraat Catherinekwijl cd-dom chat **** chef lege dozen chemogabber chemokar chocolade-lans chocoladeridder chocoprins chronische bukfanaat cliniclown clitface clitoreus clitorisklapper clown club*** cockmaster condoomcoureur condoomkauwer copulatiekunstenaar cosmetische uitdaging costa-*** crea-bea cryptokaaskop cup D coureur d daap daffy **** dakgootrat damesfietszadel-ruiker darmdonderaar darmdreuner darmduiker darmkriebelaar darmtoerist darmwandabces debiel debielo degenslikker dekdel dellebel deus dexter diepvrieskip diepzeekomkommer dikke dakduif dikke drol dikke dwerg dikkie slik dikko ***** ***** dilbert *****model dioxine-olifant dobbelsteen met alleen maar nullen dodo doe-het-zelf-**** dokter snuggel dokus dolle monnik dombo domzilla donald ruk doodgebefde mestkever dooie dakduif doorendoosje doos doos hopeloos doosbewoner dopkanon dork dorpsgek draak dramdruil drankorgel drasnek dreknek dribbelkip drietietosaurus drietrapsdebiel drievoudige tiet drilbil droeftoeter drol drie drolledraaier drollevanger drolsmurf droogkloot droplikker droplul drububu drugs bunny druif druipert druipkaars drukfout duitse helm poetser dummy duts dwaas dwarrel dwiebel dwiep e eco*** eczeempuistenkweker ed kroket eendenkweker eikel eikel-jogger eikelbijter eikelzuiger ejaculatiesponsor el lompo ele*** ellendeling emmer snot endeldarmtoerist engnek ep anaalklep eppie eppo eskimo evolutieremmer exceemprobleem excuustruus f fabrieksfout fatale uitzondering febo-fan federale peniszuiger feyeNERD!!!!! filatelist flapdrol flapio *******faxer flip hazewip flipper flippie flippo flipse flosser flubberpens fluitketel fojstrekker fokzeug fopspeen freggel friemelaar friemelfreak frietzak frituurfiguur froisnois fruitmandverkoper frustro ****s funny furby fusion****er g galbult gapende gutsgleuf garnalenpeller gaylord geblondeerde penis geblondeerde poedel gefileerde paardelul geflambeerde zee-egel gefrituurde sprinkhaan gegleufde kat gehaktbal geile baksteen geile gans geile gengbenger geile smurf geitebreier geitekeutel gekkespek gekko gekloonde belg gekloonde joop gekrulde drol gelukte kubus gemanipuleerde schimmel genitiale wrat gepaneerde fazantenlul gereformeerde putdeksel geribbelde aars******** gert de drollenvanger gespierde spijker geth saaikema gevulde pamper gezwel giergleuf gifsnikkel gigamientje gigantische wattenstaaf gleuveduiker glibberige badmuts glibbertiet gnoe gnoom goof goudgele pisvlek graaf zwaarvonzack grafbek grafgraver grafharses grafjong graflul graftak grashapper grate*** met weerhaken greffuslijer greppeldel grindtegel grititula grothork grottekruiper gsm atleet gulpensnuiver h halve gare halve zool hangbuikzwijn hansworst hapklare paardepenis happyclappy hardcore hansworst hare narigheid harige reet harry boterletter hazevanger heidi heikneuter heipaal held-op-kloten heliumzuiger hepatitis betweter herpeshoer heteroliebol hielelikker hitsige frits hockey*** **** op locatie hoerenjoch hoerenloper hoerentoeter holbewonder holmaat holografische-eikel holterrorist holtol holtor holwerker klepzeiker kleurentherapeut klikker klikovreter klitklapper klittenlikker klokkeluider klompendanser kloonschaap kloot klootgieter kloothommel klut knaakebukker knaakhoer knakenpoetser knakker knarf knetter*** kneus kneutebrijer knikkerhoofd knobbelteen knoeier knoest knollenkop knollina knotte*** knuppel knuppelknager knuppel*** knurft knutseldoos koeiepens koekenbakker kokusmekroon kolereleijer kolossale anus klontering kommaneuker koning kansloos **** van een ezel kontboormajoor kontcrosser kontebonkert kontekijker kontgasdelver kontgat konthaar konthaarkapper kontkorrel kontkruiper koos kansloos koos overdose koos vriendenloos kosmisch eitje kotskanon kotsmajoor kraaienaaier kralenkoning krenten*** krijt*** kringspierbrigadier kringspierkietelnicht kringspiermusketier kroketten teef kroko***** kro***to kromme buffel kronkel kruimelzuiger kruip-op-al kruisruiker krul-*** krullen*** kudde*** *** met klapdeuren *** op stelten ***-de-krep ***je bamboe ***tekijker ***tekrabber ***ti frutti ***to kwallebak kwibus kwijlkonijn kwijlkoning tepelbaviaan tepelknager tepeltor tepelzeug teringtubbie termi****er testikel theemuts thundernerd tibetaansetrekeend tiepmiep tietenmaniak tikgeit ******deuske ******teef tjernobiel tmf-doos tobbedanser toeter toiletbril toiletofficier toos tietloos tot leven gekomen belgemop transatlantische ruggetuffer trekeend trekpinguin trekpop trekridder trekslet treksmurf trekto trekvlek trekzeug trol trollekop trut van troje tuinkabouter tunderneurd turbo-eikel turbo-nerd turbo-trut twee meter stront tweede fase kind tyfuslijer u ubercocker uienkruier uilebek uitgedroogde luier uitgedroogde mummie uitgeknepen teelbal uitgewoonde doos ukkel ultieme loosheid wandelende natuurfout wappie wasbakplasser wasknijper waslap waterharses waterhoofd watje wazige ***** wazige waldo wazo wc-brillenzeiker wc-eend wc-minister webslet wegwerpsletje wehkampwatje werkvloerhoer whip-ass wibrawixer wiebelpiemel wieldop wijkagent wijsneus willekepukkel willy bacilly windowsgebruiker wipkip witte salonhoer wokkel wopper wormenneuker x xila de gorilla z zaadaap zaadnek zaadstengel zadelschuimsnuiver zak zak hooi zak tabak zandhapper zeekoe zeepjesraper zeepsmoel zeikert zeiksnor zeikwijf zelfbedienertje zelfontbrander zepda zero zeurneus ziektekiem ziemel zilly zielig zinderende zultkop zoetwatermatroos zoldersnol zombie zoon van 1000 vaders zoon van hans kazan zotte muts zottekop zuigende zombie zuigzeug zwaargeschapen schaamluis zwakkepiet zwamneus zwangere huiskip zwangere stoeptegel zwavelnicht zweefteef zweerteen zweethiel zweetknol zweetpenis zweetpiel zweetreet zweetspleet zwerflul zwetende zeug

cj_tetuani
15-04-2003, 20:27
Origineel gepost door Anouar24 Marokkaanse wijfen met Negers Tffoooooooooooooooeeeeeeeeee Echt als ik een Marokkaanse wijf met een Neger zie lopen, dan heb ik echt zin om op deze wijf te spuwen. Tfoee Neeeeeeeeeeeee.....ik ben niet jaloers Daar gaat het helemaal niet om. weet je waar ik ook van walg. Van Marokkaanse gasten, die hierop reageren door te zeggen: Tfoe ***** zij wij(Marokkanen) niet genoeg voor je. Tazzzzzzzzz deze mensen haat ik man.... Daar gaat het helemaal niet om. NEGERS zijn gewoon APEN Jonge sorry hoor, we zijn eerste begonnen. of nou een jonge heeft de vrijheid met jan en allemaal in de koffer te duiken . we jongens of mannen hadden voorbeeld moeten geven. dan zou onze zusjes ons voorbeeld volgen. maar nee hoor een jongen komt thuis met een dom blond thuis. en of is het normaal zaken van de wereld. Haram is haram voor jongens en meiden een jonge drinkt it is ok, een meid drinkt awillieeeeeeeee een jonge rookt normaal , een meid rookt awillieeeeeeeeeee helloooooooo wakker worden almgharba wat haram is voor een jong is ook haram voor een meisje. en dat is nou gelijkheid en gelijk rechten van vrouwen en mannen.

cheetah
15-04-2003, 20:59
wat een gare topic zeg, domme nerd die hem geopend heeft :nerd: :wijs:

BennY_D
16-04-2003, 12:07
Origineel gepost door cj_tetuani Jonge sorry hoor, we zijn eerste begonnen. of nou een jonge heeft de vrijheid met jan en allemaal in de koffer te duiken . we jongens of mannen hadden voorbeeld moeten geven. dan zou onze zusjes ons voorbeeld volgen. maar nee hoor een jongen komt thuis met een dom blond thuis. en of is het normaal zaken van de wereld. Haram is haram voor jongens en meiden een jonge drinkt it is ok, een meid drinkt awillieeeeeeeee een jonge rookt normaal , een meid rookt awillieeeeeeeeeee helloooooooo wakker worden almgharba wat haram is voor een jong is ook haram voor een meisje. en dat is nou gelijkheid en gelijk rechten van vrouwen en mannen. cj_tetuani SHUKRAN A GAI jij bent de eerste Marokkaanse jongen die ik dit ooit heb horen toegeven! :D :goedzo: thalla tetouania