Bekijk originele versie : Acgterlijke cultuur?
lahcen_29
15-04-2003, 15:42
VOLKET VAN DE G. 18 JAAR CEL
TE VEEL OF TE WEINIG?????????
:confused: :confused:
Ik vind te veel we leven in een democratie en dit is mijn
mening, wie het er niet mee eens is rkijg de t.ring.
Miss_Crazy
15-04-2003, 15:49
nou ja zag
okey ben er wel degelijk mee eens
T-ManiaC
15-04-2003, 16:08
18 jaar is nix vergeleken met voor altijd in de HEL! branden!!!!!!!!
Denk daar maar eens over na!
Miss_Crazy
15-04-2003, 16:10
jah das
waar
T-ManiaC
15-04-2003, 16:14
Ja we hebben het wel over een leven die je neemt van iemand... of zie ik het nou verkeerd???
minous21
15-04-2003, 20:46
Origineel gepost door Corrie
18 jaar is heeeeeeeel keurig, de meeste moordenaars krijgen een heeeeeeeeeeel stuk minder.
Ik ben er tevreden mee, nu moest het nog voor ALLE moordenaars gaan gelden dit soort straffen en niet alleen voor de mensen die "bekende" mensen vermoorden.
je haalt de woorden uit mijn mond..!!
Kingofmaroc
15-04-2003, 20:50
ik vind dat Volkert een standbeeld moet krijgen in plaats van een standbeeld van fortuyn :hihi:
Origineel gepost door Kingofmaroc
ik vind dat Volkert een standbeeld moet krijgen in plaats van een standbeeld van fortuyn :hihi:
hahahah wollahila :boogie:
bnisnassen
16-04-2003, 11:58
en de rechter was geen moslim
dulce_lamia
16-04-2003, 19:59
Zeker ook de Metro gelezen vorige week?
Met voorbedachte rade en volle verstand, is het te weinig. Een leven nemen zomaar kan nooit goed genoeg worden bestraft.
Maar zoals Corrie als zei, vergeleken met..
Anyway, geeft je wel weer te denken over de selectiviteit van straffen. Als het iemand betrof die niet zo bekend was, en men ook niet bang zou zijn voor de publieke opinie..was het dan minder geweest ?
Laten rechters ook t feit dat het ging om een politiek figuur die veel aanhang had in de Nlse maatschappij, hun oordeel beinvloeden ?
Miss_Crazy
16-04-2003, 20:01
Origineel gepost door dulce_lamia
Zeker ook de Metro gelezen vorige week?
:lol:
hhtWillem
16-04-2003, 21:00
Hoezo beschaving??
hoe zou je het vinden als ze jou familie omleggen en anderen dan nog om een standbeeld vragen voor de moordenaar?
Kingofmaroc
16-04-2003, 23:02
Origineel gepost door hhtWillem
Hoezo beschaving??
hoe zou je het vinden als ze jou familie omleggen en anderen dan nog om een standbeeld vragen voor de moordenaar?
Het was maar een JOKE a hmar , neem het niet te serieus op of ben je zeker ook homo zoals PIM:hihi:
hhtWillem
16-04-2003, 23:06
Het was maar een JOKE a hmar , neem het niet te serieus op of ben je zeker ook homo zoals PIM:hihi:
stuur je zus maar, dan weet je of ik homo ben.
Je klets als die kikker onder je messages... "kwak kwak"... daar kun je het ook beter bij laten want iets zinnigers heb je blijkbaar niet te melden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.