Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negers en Marokkaanse wijfen

Pagina's : [1] 2

LZN
15-04-2003, 15:41

Tfooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Daar kan ik dus echt niet tegen.. Als ik een Marokkaanse meisje hand in hand zie lopen met een neger heb ik zin om op haar te spuwen. Tfoe... Nee ik ben niet jaloers........... Wat ik ook haat, als Marokkaanse gasten hierop reageren door te zeggen khaba zijn wij(Marokkanen) niet genoeg voor je...weet je van deze mensen walg ik ook. Daar gaat het helemaal niet om.....

Bario_Woman
15-04-2003, 15:48
Origineel gepost door Anouar24 Tfooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Daar kan ik dus echt niet tegen.. Als ik een Marokkaanse meisje hand in hand zie lopen met een neger heb ik zin om op haar te spuwen. Tfoe... Nee ik ben niet jaloers........... Wat ik ook haat, als Marokkaanse gasten hierop reageren door te zeggen khaba zijn wij(Marokkanen) niet genoeg voor je...weet je van deze mensen walg ik ook. Daar gaat het helemaal niet om.... Ten eerst...als je er niet tegen kan dan reageer je er niet op. Ja...ik houd :Iluvu: ook van N.egers. het zijn heerlijke lieve mannen met wie ik goed kan opschieten. Dat jij niet van ze houdt is jou probleem niet de mijne. Ik hoop dat ik jou een keer tegenkom op straat....dan http://www.smilies.nl/remybussi.gif ik mijn lieve ne.ger. Mooi schijt aan je en al die anderen. en nee...het is niet zo dat jullie niet goed genoeg zijn voor ons...het heeft te maken met smaak. De meeste van jullie nemen een afgelebberde, blonde WCborstel...wij nemen een heerlijke neg.er!! Hoop dat je mn foto leuk vindhttp://www.vanishingtattoo.com/images/tattoo/usher.jpg

touzine
15-04-2003, 15:49
I NOW BRO!!!!!!!!! :D

Somaya_Riffia
15-04-2003, 15:50
TOPIC 8932873673633 over dit onderwerp is zojuist geopend :rolleyes:

touzine
15-04-2003, 15:56

Origineel gepost door GrandCherokee Ten eerst...als je er niet tegen kan dan reageer je er niet op. Ja...ik houd :Iluvu: ook van N.egers. het zijn heerlijke lieve mannen met wie ik goed kan opschieten. Dat jij niet van ze houdt is jou probleem niet de mijne. Ik hoop dat ik jou een keer tegenkom op straat....dan http://www.smilies.nl/remybussi.gif ik mijn lieve ne.ger. Mooi schijt aan je en al die anderen. en nee...het is niet zo dat jullie niet goed genoeg zijn voor ons...het heeft te maken met smaak. De meeste van jullie nemen een afgelebberde, blonde WCborstel...wij nemen een heerlijke neg.er!! Hoop dat je mn foto leuk vindhttp://www.vanishingtattoo.com/images/tattoo/usher.jpg WEES BLIJ DAT JE MIJ NIET KENT!!!!!!!!!!! :boos:

Bario_Woman
15-04-2003, 15:58
Origineel gepost door touzine WEES BLIJ DAT JE MIJ NIET KENT!!!!!!!!!!! :boos: hahahhahaa...GRAPPENMAKER...WAT wou JIJ MIJ doen???Huh....precies...NOTHING!

touzine
15-04-2003, 16:04
Origineel gepost door GrandCherokee hahahhahaa...GRAPPENMAKER...WAT wou JIJ MIJ doen???Huh....precies...NOTHING! arme meid....................je moest eens weten!!!!!!! ;)

Dua
15-04-2003, 16:20
Vooroordelen, zoals eerder gezegd, zoveel negers zijn muslim, maar dat vergetn de meeste voor het gemak :(

divalatifa
15-04-2003, 16:20
even een vraagje....leg me nu alsjeblieft even uit wat het probleem dan precies is. Want marokkaanse jongens vinden het geen probleem als je een maroc meid met een nederlander of een chinees ziet lopen toch? Maar als het een neger is flippen jullie. Wat is het verschil? En dan heb ik het niet over relaties met een neger ofzo (nee man!!!) maar gewoon omgaan, mee praten mee lachen enzo. Is toch normaal? Maar ook dan krijg je van die hatelijke blikken, leg me dat even uit wil je....

cheetah
15-04-2003, 16:21
dit is de fakking 6546984351606843654ste topic hierover djiezus

AbaHoeCh
15-04-2003, 16:23
ik ben bang van negers :(

divalatifa
dua, het gaat ze niet om het moslim zijn. Ze vinden negers gewoon op apen lijken, klaar. Zo simpel is het! Moslim of geen moslim, gza shem, als jij met een islamitische neger thuis komt (als die je hand komt vragen, je weet wat ik bedoel) dan flippen je ouders toch ook? is gewoon zo, het gaat om hun kleur bij marokanen niet om de islam. Triest maar wel werkelijkheid....

Bario_Woman
Origineel gepost door divalatifa even een vraagje....leg me nu alsjeblieft even uit wat het probleem dan precies is. Want marokkaanse jongens vinden het geen probleem als je een maroc meid met een nederlander of een chinees ziet lopen toch? Maar als het een neger is flippen jullie. Wat is het verschil? En dan heb ik het niet over relaties met een neger ofzo (nee man!!!) maar gewoon omgaan, mee praten mee lachen enzo. Is toch normaal? Maar ook dan krijg je van die hatelijke blikken, leg me dat even uit wil je.... Helemaal gelijk heb je. Ik hoef maar naast een neger te lopen (die ik niet eens ken) of ik voel de hatelijke blikken al in mn rug. Loop ik naast een Nederlander...dan is het ook niet goed. Soefie hedek mhe Hollandi... Het is nooit goed. Dus het kan me geen zak schelen wat jullie van me denken. De heren die hier tegen zijn moeten een keer zichzelf onder de loep nemen.... ( ik houd het op jalozie ;) )

cheetah
15-04-2003, 16:24
Anouar, voel je niet aangevallen hoor maar kijk eerst naar jezelf voor dat je over anderen begint te oordelen.

Bario_Woman
15-04-2003, 16:24

Origineel gepost door Alicia_girl ik ben bang van negers :( Doe normaal joh! Hoe oud ben je?Waar kom je vandaan joh? niggaz zijn net als jij mensen! Realiseer je dat toch eens een keer (en vele anderen)

Pagina's : [1] 2