Bekijk originele versie : gratis bellen
isra1979
07-11-2005, 10:25
IK ben erg benieuwd of er mensen zijn die gratis bellen via het internet. Kan het ook naar mobiele nummers??? Via welke site's?? Wat heb je nodig?
saramoslima
07-11-2005, 10:40
ik heb het sinds 2 dagen maar dat is bellen met modem van internet gratis bellen in nederland naar vaste nummers dus geen mobiels. En je hebt daar geen site voor nodig alleen een modem met telefonie dug geen gewone modem. Dit gaat samen met een internetabonnement bij een provider
Moo-slim
25-11-2005, 03:34
IK ben erg benieuwd of er mensen zijn die gratis bellen via het internet. Kan het ook naar mobiele nummers??? Via welke site's?? Wat heb je nodig?
Je kan GRATIS via deze programma naar vaste telefoons nummers bellen ook naar het buitenland :wow: :goedzo:
Netherlands
Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Norway
Spain
Sweden
Switzerland
United States
Jammer dat marokko er niet bij staat
http://www.voipbuster.com/en/index.html
en downloaden maar;)
Je kan GRATIS via deze programma naar vaste telefoons nummers bellen ook naar het buitenland :wow: :goedzo:
Netherlands
Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Norway
Spain
Sweden
Switzerland
United States
Jammer dat marokko er niet bij staat
http://www.voipbuster.com/en/index.html
en downloaden maar;)
www.sipdiscount.com
Precies hetzelfde als Voipbuster maar dan 25 Landen.
Gebruik je username en password van voipbuster om in te loggen bij sipdiscount.
Succes :D
hachhoud
25-11-2005, 21:50
Is het onbeperkt gratis bellen? Of is dit na een bepaalde limiet en dan moet je later credit gaan kopen?
Is het onbeperkt gratis bellen? Of is dit na een bepaalde limiet en dan moet je later credit gaan kopen?
maximaal 1 min..Nadat je 5 euro op je account hebt gezet kan je onbeperkt.. Heb het zelf al een half jaar of zo
najouaaatje
26-11-2005, 08:05
of je kunt netappel gebruiken daar kun je 5 minuten lang bellen naar volgens mij 25 landen maar marokko staat er niiet bij
soumsoumah
27-11-2005, 22:36
www.jongerenplaneet.nl/gratisbellen:hihi: :maf2:
fransi_berber
27-11-2005, 23:15
Rot toch op man ze werken niet!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.