Bekijk originele versie : Islam van dogma's en rituelen met sluiers en baarden en kledingvoorschriften.
Sanae-01
15-04-2003, 13:35
Met betrekking tot de oorlog in Irak.
Machtvertoon in de moslimwereld, angst inboezemen. Dat is het oorlogsdoel van de regering-Bush. Vermindert zo het gevaar van terrorisme ? Een strek punt van Al-Qeada is geduld en wraak.
www.ikon.nl/factor
Elke ideologie is n dogma. Dus....
Sanae-01
15-04-2003, 13:41
Origineel gepost door MüeZli
Elke ideologie is n dogma. Dus....
klopt ........
DePaRaBier
15-04-2003, 13:43
Oke; wat betekent Dogma?
DePaRaBier
15-04-2003, 14:15
Uuh ik probeerde Topic op te krikken..;)
Realkeeper
15-04-2003, 15:21
Origineel gepost door Meso
Pista ik vroeg niet naar jou westerse intepretatie van het woord Dogma. Bespaar me jou zionistisch retoriek.
ach rot toch op. er zijn geen zionisten op marokko.nl en ik word het zo langzamerhand een beetje zat om voor jood te worden uitgemaakt.
wat betreft de theorie waar dit topic mee begon.
daar kan ik het wel mee eens zijn. zolang er maar geen bullsh.it verspreidt wordt dat het over olie gaat, vind ik het een heel stuk acceptabeler.
Origineel gepost door Meso
Pista ik vroeg niet naar jou westerse intepretatie van het woord Dogma. Bespaar me jou zionistisch retoriek.
...........zei de man (vrouw ?) die een Islamitische dialoog wil beginnen voor de acceptatie van homofielen.
:hihi: :hihi:
Ghatar_tangawia
15-04-2003, 15:42
Origineel gepost door grendel
...........zei de man (vrouw ?) die een Islamitische dialoog wil beginnen voor de acceptatie van homofielen.
:hihi: :hihi:
Wil ze dat echt ?? :eek:
Origineel gepost door Ghatar_tangawia
Wil ze dat echt ?? :eek:
zie andere topic van hem/haar ?
:zwaai:
´dog·ma (het ~)
1 vastomlijnd geloofsartikel dat aan geen beredenering meer is onderworpen => leerstelling, leerstuk
bron: van Dale
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.