Bekijk originele versie : Help pleasse
tatouania_025
06-11-2005, 16:13
Ik heb gisteren per ongeluk een stukje van de top van me vinger eraf gesneden tijdens het eten maken en oh mijn god wat was dat pijnlijk en een hoop bloed kwam eruit, het wou maar niet stoppen, na ongeveer anderhalf uur is het bloeden gestopt en toen hebben we er verband enzo overheen gedaan maar nu zegt me man steeds dat ik naar het ziekenhuis moet maar dat wil ik niet want het lijkt me niet nodig, maar heeft iemand dit misschien weleens meegemaakt en weten jullie misschien wat ik er mee moet het doet nog wel pijn en volgens mij is die verband aan de wond geplakt en ik durf het er niet af te halen omdat ik bang ben voor nog meer pijn.
Salaam Aleikoum,
Meid ik denk dat je zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moet gaan. De wond gaat anders infecteren en je vinger moet gehecht worden. Ik wens je enorm veel sterkte, het lijkt me echt pijnlijk..AllahiShafiek meid.
safia_magrabia
06-11-2005, 16:43
sellem aleikom,
inderdaad zoals ouissam al zegt meteen naar de ziekenhuis gaan , anders loop je een infectie op stel je voor kijk nu kan ie gehecht worden en komt het inshalah goed , maar als je er zo mee blijft lopen moet straks heel je vinger eraf omdat ie verrot word..
ghair inshallah
wa aleikom sellem
lilchakir
06-11-2005, 16:46
Ik heb gisteren per ongeluk een stukje van de top van me vinger eraf gesneden tijdens het eten maken en oh mijn god wat was dat pijnlijk en een hoop bloed kwam eruit, het wou maar niet stoppen, na ongeveer anderhalf uur is het bloeden gestopt en toen hebben we er verband enzo overheen gedaan maar nu zegt me man steeds dat ik naar het ziekenhuis moet maar dat wil ik niet want het lijkt me niet nodig, maar heeft iemand dit misschien weleens meegemaakt en weten jullie misschien wat ik er mee moet het doet nog wel pijn en volgens mijen ik durf het er niet af te halen omdat ik bang ben voor nog meer pijn. :wow: wel erg zeg ,ik denk dat je voor de zeker heid
had kunnen bellen . maar als het verbandje aan je wondje is blijven plakken. raad ik je aan,om het goed nat te maken met olie. en het er dan van af halen;) dat gaat namelijk makkerlijker, verder wns ik je sterkte.
badparel
06-11-2005, 16:51
sterkte meid maar als je best een diepe wond hebt altijd eerst langs de huisarts gaan!inschallah geneest de wond gauw!
tangia21
06-11-2005, 16:53
AAUUUWWWW
ik had ook ooit mijn hand gesneden (echt heel diep tot mijn bot met glas...zat gewoon aan het bot vast) en ben dus met spoed naar het ziekenhuis gegaan.Ze wouden het naaien...of een soort pleister (voor 6 weken) die laat dan je vlees/huid zeg maar aan elkaar vast groeienIk koos voor het laatste en is ook niet pijnlijk.
tatouania_025
06-11-2005, 16:58
soukran voor de reacties dames , ik denk dat ik morgenochtend de huisarts gelijk ven bel en langsga, als het aan me man lag had ie me gisteren al naar de eerste hulp gebracht maar ik wou niet vooral omdat ik bang was dat ze zouden gaan hecten ofzo dat lijkt me zooooooooooooooooo pijnlijk
chimenne
06-11-2005, 17:05
soukran voor de reacties dames , ik denk dat ik morgenochtend de huisarts gelijk ven bel en langsga, als het aan me man lag had ie me gisteren al naar de eerste hulp gebracht maar ik wou niet vooral omdat ik bang was dat ze zouden gaan hecten ofzo dat lijkt me zooooooooooooooooo pijnlijk
Hoi meid, ik denk dat je echt moet gaan de wond kan zich gaan infectiren, en dan ben je nog verder van huis.
Ik heb ook eens in mijn vinger gesneden met een glas afwassen en het glas brak en sneed zo een diepe wond in mijn vinger tot aan het bot toe, ben gelijk naar de huisarts gegaan en die heeft het toen gehecht met drie hechtingen.
Valt best mee , die pijn , de wond doet pijner.
Ik zou er niet al te lang mee wachten en snel naar de huisarts of ziekenhuis te gaan.
Veel beterschap toegewenst.
kus chim
tatouania_025
06-11-2005, 17:06
Hoi meid, ik denk dat je echt moet gaan de wond kan zich gaan infectiren, en dan ben je nog verder van huis.
Ik heb ook eens in mijn vinger gesneden met een glas afwassen en het glas brak en sneed zo een diepe wond in mijn vinger tot aan het bot toe, ben gelijk naar de huisarts gegaan en die heeft het toen gehecht met drie hechtingen.
Valt best mee , die pijn , de wond doet pijner.
Ik zou er niet al te lang mee wachten en snel naar de huisarts of ziekenhuis te gaan.
Veel beterschap toegewenst.
kus chim
soukran
ik ga morgen gelijk naar de dokter insaallah
he mijn nicht had het ook. niet topje eraf gesneden maar haar vinger die gesneden met een mes. ze ging naar eerste hulp en was terecht. ze kreeg een prik in haar buik tegen een of andere ziekte. want er zit veel bacterie op een mes zeiden ze en als er ook nog roestdeeltjes zijn (ook al zei ze dat het er niet is) toch moest ze de prik. want dat kan heeeeel fataal aflopen. ik zou maar snel gaan.
tatouania_025
06-11-2005, 23:10
he mijn nicht had het ook. niet topje eraf gesneden maar haar vinger die gesneden met een mes. ze ging naar eerste hulp en was terecht. ze kreeg een prik in haar buik tegen een of andere ziekte. want er zit veel bacterie op een mes zeiden ze en als er ook nog roestdeeltjes zijn (ook al zei ze dat het er niet is) toch moest ze de prik. want dat kan heeeeel fataal aflopen. ik zou maar snel gaan.
jeetje echt zo erg je maakt me wel bang
Souraida
07-11-2005, 07:23
Ik heb gisteren per ongeluk een stukje van de top van me vinger eraf gesneden tijdens het eten maken en oh mijn god wat was dat pijnlijk en een hoop bloed kwam eruit, het wou maar niet stoppen, na ongeveer anderhalf uur is het bloeden gestopt en toen hebben we er verband enzo overheen gedaan maar nu zegt me man steeds dat ik naar het ziekenhuis moet maar dat wil ik niet want het lijkt me niet nodig, maar heeft iemand dit misschien weleens meegemaakt en weten jullie misschien wat ik er mee moet het doet nog wel pijn en volgens mij is die verband aan de wond geplakt en ik durf het er niet af te halen omdat ik bang ben voor nog meer pijn.
He lieverd wat erg zeg! Ik raad je echt aan om toch naar t ziekenhuis te gaan. Neem t zekere voor t onzekere. Ik wens je veel beterschap inshAllah:kus:
AAUUUWWWWHHH, de rillingen gingen over mijn hele lichaam toen ik dit las. Je moet echt naar de dokter of ziekenhuis om er naar te laten kijken.
nassima18
07-06-2010, 17:56
uppp .................. dit is nu bij mij gebeurt stukje van me vinger gesneden hoe kan ik de bloeding stoppen
b_karima
07-06-2010, 18:00
je had ge;lijk naar spita moeten gaan! ga nu en neem dat topje mee! mischien kunnen ze het er nog aan hechten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.