Bekijk originele versie : 2 marokkaanse meisjes..
DE_STALKER_LAMM
15-04-2003, 13:23
op een dag liepen 2 meisjes heel laat op straat..ze giegelen de hele weg door tot ze in een park kwamen die volledig verlaten was omdat die heel slecht verlicht is...de meisjes keken bang rond zich en haasten zich naar huis..opeens schoot achter een struik een man, deze bleef achter de meisjes lopen ;de meisje versnelden; de man ook; de meisjes werden nog banger en begonnen harder te lopen...het vervolg schrijf ik pas als er minstens 3 personen reageren..
Goh, wat zou er nou gebeuren :rolleyes: :D
DintelOx
15-04-2003, 13:25
ga door...
younesel18
15-04-2003, 13:26
Die persoon was jij omdat jij jezelf stalker noemt, dus. lekker orgineel trouwens hoor!
Somaya_Riffia
15-04-2003, 13:26
Volgens mij hoort dit bij verhalenrubriek :)
Maar ga gerust door...al heb ik wel al zo'n gevoel van wat er gaat gebeuren...
Lady_moi
15-04-2003, 13:27
ga door :rolleyes:
DE_STALKER_LAMM
15-04-2003, 13:33
ok ik ben overtuigd..ik ga verder..
de meisjes blijven maar harder lopen maar een man is sneller..ten einde raad beslisten ze om uit elkaar te gaan, die vent kan dan enkel eentje achtervolgen, terwijl de andere haar familie kan halen om de andere te redden , zo gezegd zo gedaan ..ze liepen bij een kruispunt snel ui elkaar de vent bleef even staan om zijn keuze vlug te maken ..hij heeft tenslotte enkel de achterste van de meiden kunnen zien..daaruit moest hij snel een beslissing nemen..hij liep achter de mooiste achterwerk volgens hem..
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
de meisjes blijven maar harder lopen maar een man is sneller..ten einde raad beslisten ze om uit elkaar te gaan, die vent kan dan enkel eentje achtervolgen, terwijl de andere haar familie kan halen om de andere te redden , zo gezegd zo gedaan ..ze liepen bij een kruispunt snel ui elkaar de vent bleef even staan om zijn keuze vlug te maken ..hij heeft tenslotte enkel de achterste van de meiden kunnen zien..daaruit moest hij snel een beslissing nemen..hij liep achter de mooiste achterwerk volgens hem..
:hihi:
DieselGirly
15-04-2003, 13:35
Moet dit niet naaaaaaaaaaaaar verhalenrubriek??
DE_STALKER_LAMM
15-04-2003, 13:35
ik kom zo dadelijk terug moet gaan eten en daarna mijn gebed doen..ik kom terug en schrijf het vervolg
ik kom zo dadelijk terug moet gaan eten en daarna mijn gebed doen..ik kom terug en schrijf het vervolg
Ja natuurlijk, eerst bidden en dat dit soort verhaaltjes :rolleyes: :D
Lady_moi
15-04-2003, 13:37
hahaha :haha:
ga door
Somaya_Riffia
15-04-2003, 13:39
Origineel gepost door Hafsat
:hihi: Ik ben hier weg man...:zwaai: 'K ga zelf een verhaal schrijven :ego: :D
Origineel gepost door Somaya_Riffia
:hihi: Ik ben hier weg man...:zwaai: 'K ga zelf een verhaal schrijven :ego: :D
:D :D
:zwaai:
DE_STALKER_LAMM
15-04-2003, 14:19
Origineel gepost door Hafsat
als je het niet aanstaat moet dit NIET LEZEN en vooral overslaan ...hierachter steekt een boodschap!! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.