Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Ik Heb Pijn!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Just_me_Dina
15-04-2003, 12:41

Salaam zusters...(broeders) Ik denk dat zusters meer kunnen helpen.. Maar ik zit op me werk..en vanochtend al.. werd ik wakker met een heftige pijn.. Links onder bij mijn buik, :traan1: bij me boven been (lies) en het loopt door die pijn naar mijn tot ongeveer mijn navel links...maar mijn onderbuik het meest links :traan1: het doet echt pijn net moest ik :traan1: en ik wil het niet hier bij mijn collega's vragen... Ja rabi swt wat is dit.. Het is toch niks ernstig.. By the way.. het kan niet het maandelijks probleem zijn.. Net van af..(vorige week) Ik hoop echt dat iemand me kan gerust stellen.. Ik heb het regelmatig .. echt vreemd.. tenmisnte eerst had ik erg last van.. toen naar de dokter enzv.. ja nou ja dit dat zus zo... pfffffffffffff de dokters van hier je hebt er niks aan... Bloed laten prikken metmoeite want de dokter vond het neit nodig.. Nou bloed zag er keurig uit.. elhadmoullilah.. Toenvroeg ik om verder onderzoek en dat vond ie niet nodig.. ewa ja dan is het jou woor dtegen die van een dokter!! :kwaad: Ennu heb ik er weer last van.. datis toch niet normaal.. straks is het te laat.. net als altijd hier in NEderland.. zekomen altijd te laat ergens achter.. dan hoorje..ach ja kan niks meer voor je betekenen... pffffffffffffff... De dokter zij ook ja het kan ook te maken hebben met stress... jaja.. stress... ewa ja..zo is het wel een beetje.. Ik hoop dat jullie iets kunnen vertellen..of misshcien heeft iemand het zefde.. Please geen enge verhalen.. :( Ik ben ECHT bang!!!!! :huil: Liefs, Oegtikoem fe din Dina

Just_me_Dina
15-04-2003, 12:50
Origineel gepost door doemja wat ik kan zegen Allah isafiek Soekran oegtiii.... kan ECHT niemand me helpen of iets vertellen.. :traan1: liefs, Dina

Hafsat
15-04-2003, 12:50
Misschien iets met je eierstok :( Mijn vriendin had het ook, maar dan aan beide kanten. Ze heeft een onderzoek laten doen bij de dokter en het waren inderdaad haar eierstokken.

Marocca
15-04-2003, 12:51
Krijg je die pijn dan steeds in de week voor en na jouw menstruatie ? Want ik denk eerder dat het krampen zijn ofsow...Heb het zelf ook vaak en doet verschrikkelijk veel pijn!Maar dan neem ik meestal gewoon een pijnstiller in! :o Helpt wel...:goedzo: Ohja...probeer ook eens een warmwaterkruik als je gaat slapen...leg hem op je onderbuik en dat verzacht de pijn wel! En als je het echt niet betrouwt;ga dan eens naar een andere dokter en leg hem het hele probleem uit! Zal insja allah wel beter gaan! Allah cheifeek! ;)

Just_me_Dina
15-04-2003, 12:51

Origineel gepost door Hafsat Misschien iets met je eierstok :( Mijn vriendin had het ook, maar dan aan beide kanten. Ze heeft een onderzoek laten doen bij de dokter en het waren inderdaad haar eierstokken. Allah hfid.. ya rabi.. :huil: :huil: was het iets ernstig.. ya rabiii :huil:

Hafsat
15-04-2003, 12:53
Origineel gepost door Just_me_Dina Allah hfid.. ya rabi.. :huil: :huil: was het iets ernstig.. ya rabiii :huil: Oh, dat was niet mijn bedoeling :( Het was niks ernstigs, ze kreeg een of ander kuurtje, maar je moet je wel laten onderzoeken, er vroeg bij zijn. Dring aan bij die dokter :kwaad: Allaay safik incha allah :)

Just_me_Dina
15-04-2003, 12:54
Origineel gepost door Marocca Krijg je die pijn dan steeds in de week voor en na jouw menstruatie ? Want ik denk eerder dat het krampen zijn ofsow...Heb het zelf ook vaak en doet verschrikkelijk veel pijn!Maar dan neem ik meestal gewoon een pijnstiller in! :o Helpt wel...:goedzo: Ohja...probeer ook eens een warmwaterkruik als je gaat slapen...leg hem op je onderbuik en dat verzacht de pijn wel! En als je het echt niet betrouwt;ga dan eens naar een andere dokter en leg hem het hele probleem uit! Zal insja allah wel beter gaan! Allah cheifeek! ;) meestal ja na mijn menstruatie offe zeg maar twee weken van te voren.. en ik neem eigenlijk nooit pijnstillers.. houik niet van..en kruik standaard dan val ik lekker in slaap met die warmte.. Ik ben ZO bang :traan1: Liefs, Dina

younesel18
15-04-2003, 12:55
Origineel gepost door Just_me_Dina Allah hfid.. ya rabi.. :huil: :huil: was het iets ernstig.. ya rabiii :huil: Nou zeg, ik vind dit een beetje dom van degene die het heeft gezegd. Ga voor alle zekerheid gewoon naar de dokter. Slijm em desnoods neer met je geslijm, want het gaat hier om jezelf. Klaar. Kom nou, wat een klote dokter. Hij moet doen waar jij om vraagt. Ik zelf zou je niet kunnen helpen, maar ik vind de reactie van Marocca een goeie. Je moet niet doen alsof het erg is. Ik zou zeggen ga gewoon naar de dok. Klaar

Lady_moi
15-04-2003, 12:55
allah yashafiek meisje inchallah gheer

Marocca
15-04-2003, 12:57
Origineel gepost door Just_me_Dina meestal ja na mijn menstruatie offe zeg maar twee weken van te voren.. en ik neem eigenlijk nooit pijnstillers.. houik niet van..en kruik standaard dan val ik lekker in slaap met die warmte.. Ik ben ZO bang :traan1: Liefs, Dina Wel...aangezien je zegt dat het meestal in de korte periode voor of na jouw menstruatie voorkomt..kan ik afleiden dat het waarschijnlijk wel degelijk krampen zijn!Als het dit is>hoef je je nergens zorgen over te maken!is heel normaal!Maar natuurlijk Allah oe Alem... Als je zeker wilt zijn>ga dan naar een andere dokter! ;) Allah chafeek!

Just_me_Dina
15-04-2003, 12:57
Origineel gepost door Hafsat Oh, dat was niet mijn bedoeling :( Het was niks ernstigs, ze kreeg een of ander kuurtje, maar je moet je wel laten onderzoeken, er vroeg bij zijn. Dring aan bij die dokter :kwaad: Allaay safik incha allah :) Elhadmoullilah voor jou vriendin :) echt elhamdoullilah!!! :) Mijn dokter is eecht een ******** :kwaad: IK HAAT HEM!!! Ik ben bang dat het straks te laat is..echt ik zeur al zo'n 2jaar..bijnaa...en nog welooeee :( dat is toch niet normaal!! Maar het kan dus niet iets ernistig zijn... oooo wat ben ik bang.. Ik ga me moeder bellen.. maar straks schrikt zij ook weer miskienaa... :( Ze heeft ook een keer de dokter helemaal uitgescholden.. hihihi was wel lief van mijnmoeder.. Maar het hielp niet.. :(

Hafsat
15-04-2003, 12:58
Origineel gepost door younesel18 Nou zeg, ik vind dit een beetje dom van degene die het heeft gezegd. Ga voor alle zekerheid gewoon naar de dokter. Slijm em desnoods neer met je geslijm, want het gaat hier om jezelf. Klaar. Kom nou, wat een klote dokter. Hij moet doen waar jij om vraagt. Ik zelf zou je niet kunnen helpen, maar ik vind de reactie van Marocca een goeie. Je moet niet doen alsof het erg is. Ik zou zeggen ga gewoon naar de dok. Klaar Ik kan ook nooit mijn mond houden :( Maar mijn vriendin had dezelfde pijn als hoe zijn het beschreef, maar het kan toch :(

Hafsat
15-04-2003, 12:59
Origineel gepost door Just_me_Dina Elhadmoullilah voor jou vriendin :) echt elhamdoullilah!!! :) Mijn dokter is eecht een ******** :kwaad: IK HAAT HEM!!! Ik ben bang dat het straks te laat is..echt ik zeur al zo'n 2jaar..bijnaa...en nog welooeee :( dat is toch niet normaal!! Maar het kan dus niet iets ernistig zijn... oooo wat ben ik bang.. Ik ga me moeder bellen.. maar straks schrikt zij ook weer miskienaa... :( Ze heeft ook een keer de dokter helemaal uitgescholden.. hihihi was wel lief van mijnmoeder.. Maar het hielp niet.. :( Al twee jaar :confused: Die dokter :hammer: Niet bang zijn, incha allah is het niks ernstigs :)

younesel18
15-04-2003, 12:59
Origineel gepost door Hafsat Ik kan ook nooit mijn mond houden :( Maar mijn vriendin had dezelfde pijn als hoe zijn het beschreef, maar het kan toch :( Nee, maar je maakt iemand bang zonder dat het mischien nodig is! Dat is niet echt een fijn gevoel!

Hafsat
15-04-2003, 13:01

Origineel gepost door younesel18 Nee, maar je maakt iemand bang zonder dat het mischien nodig is! Dat is niet echt een fijn gevoel! Weet ik, het lijkt wel alsof ik nooit nadenk voordat ik iets zeg :( of schrijf ;) Laatst ging ik op bezoek bij iemand in het ziekenhuis en toen zei ik: Oh, jij hebt precies hetzelfde als mijn buurman en zijn been is geamputeerd :rolleyes: :( Mijn mond moet afgeplakt worden :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3