Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen??

lady_maroc1
05-11-2005, 23:40

heyhey ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ermEe kuNnen HelPeN,,,, Er zit een jongen al een tijdje achter me aan op scho0l,,,,,en hij kijkt altijd naar me of hij duwt me expres,,,,ik vind hem zelf ook best wel okej,,,maar ik durf het niet tegen me vrienden te zeggen want me beste vriendin vind hem heel leuk en ze weet dat hij altijd naar me kijkt ens0w,,,maar iik ben bang als hij tegen me gaat praten ofs0w dat ik rekening moet houden met me vriendin,,,??:confused:

love_tinghir
05-11-2005, 23:53
Ach ja Jij maakt uiteindelijk de keuze. Of je laat hem gaan vanwege je vriendin. Zij vind hem leuk. Of jij gaat met hem en je laat je vriendin kwetsend achter. Ik persoonlijk zou als het een goede vriendin van mij is, en ze is echt dol op die jongen maar hij is weer dol op mij dan zou ik gaan voor mijn vriendin. Jongens komen en gaan maar echte vriendschap zal voor altijd bestaan. ( InshaAllah) Dus aan jou de keus schat. Kies je voor je vriendin of voor die 'ene jongen'

lady_maroc1
05-11-2005, 23:57
Ach ja Jij maakt uiteindelijk de keuze. Of je laat hem gaan vanwege je vriendin. Zij vind hem leuk. Of jij gaat met hem en je laat je vriendin kwetsend achter. Ik persoonlijk zou als het een goede vriendin van mij is, en ze is echt dol op die jongen maar hij is weer dol op mij dan zou ik gaan voor mijn vriendin. Jongens komen en gaan maar echte vriendschap zal voor altijd bestaan. ( InshaAllah) Dus aan jou de keus schat. Kies je voor je vriendin of voor die 'ene jongen' maar me vriendin begint 0ok steeds hatelijk te doen als hij bijvoorbeeld langsloopt (want we zitten bij elkaar op sgo0l)

Dr0mer
06-11-2005, 00:38
Kies voor geen beide dan!

love_tinghir
06-11-2005, 00:42

maar me vriendin begint 0ok steeds hatelijk te doen als hij bijvoorbeeld langsloopt (want we zitten bij elkaar op sgo0l) Tja het is OF KIEZEN of Delen. Kiezen: Hij Of ZIJ. Delen: beide als vriendschap. Of geen 1 zoals Dromer het zei! En laat nooit een vriendin gaan voor een jongen! Is een jongen niet waard!

Miss_Elboubsi
06-11-2005, 14:01
Salaam Aleikom, Kan je het niet alleen bij dat verliefde gedoe houden! Wat is je doel ya gtie, wil je een relatie? Denk na voordat je wat doet.

Najib26
06-11-2005, 14:13
Gewoon tegen je broer zeggen. Dan komt hij wel even met hem 'praten' :hihi:

marocloubna
06-11-2005, 14:16
Wat ze al eerder zeiden, het is kiezen of delen............................

lady_maroc1
06-11-2005, 15:48
dan denk ik dat delen het beste is togh?? ,,,

MaRoCcInA
06-11-2005, 19:31
Love Tinghir Heeft gelijk. Kiezen of Delen of geen van Beide! :)

LINA28
06-11-2005, 21:42
Ach ja Jij maakt uiteindelijk de keuze. Of je laat hem gaan vanwege je vriendin. Zij vind hem leuk. Of jij gaat met hem en je laat je vriendin kwetsend achter. Ik persoonlijk zou als het een goede vriendin van mij is, en ze is echt dol op die jongen maar hij is weer dol op mij dan zou ik gaan voor mijn vriendin. Jongens komen en gaan maar echte vriendschap zal voor altijd bestaan. ( InshaAllah) Dus aan jou de keus schat. Kies je voor je vriendin of voor die 'ene jongen' ik denkd at als je eerlijk tegen je vriendin bent het reuze mee zal vallen dan wanneer ze op een andere manier achter jou gevoelens voor hem komt. Wat betreft wel niet ingaan op de aandacht van die jongen. Mijn vraag was altijd: wat wil ik ermee bereiken zolang je daar geen duidelijk antwoord voor jezelf op hebt zou ik er niet aan beginnen. Want ik het als men zehma doet alsof we NL'ers zijn. Van ik zie wel wat ervan komt! nee die intentie moet zijn dat jij en hij serieus aan een toekomst willen werken, inchallah met elkaar en anders kiest ieder zijn eigen weg. Geen geflikflooi om tijd de doden. mvg

lady.leila
07-11-2005, 14:09
nou lina 28 waren er maar meer die zo denken.

lady_maroc1
07-11-2005, 17:51
ik denkd at als je eerlijk tegen je vriendin bent het reuze mee zal vallen dan wanneer ze op een andere manier achter jou gevoelens voor hem komt. Wat betreft wel niet ingaan op de aandacht van die jongen. Mijn vraag was altijd: wat wil ik ermee bereiken zolang je daar geen duidelijk antwoord voor jezelf op hebt zou ik er niet aan beginnen. Want ik het als men zehma doet alsof we NL'ers zijn. Van ik zie wel wat ervan komt! nee die intentie moet zijn dat jij en hij serieus aan een toekomst willen werken, inchallah met elkaar en anders kiest ieder zijn eigen weg. Geen geflikflooi om tijd de doden. mvg dan denk iik dat ik beter maar niet meer aan hem moet denken,,,,,want ik ben tog jong dusz denk niet dat het ooit seriues wordt,,,,

LINA28
07-11-2005, 23:24
dan denk iik dat ik beter maar niet meer aan hem moet denken,,,,,want ik ben tog jong dusz denk niet dat het ooit seriues wordt,,,, heel verstandig meid, wacht liever tot je wat ouder bent en weet wat je wilt en waar je naar op zoek bent. Een partner kiezen is geen jeans in de winkel halen, daar kun je ruilen en bij een partner niet (dat is niet de intentie, toch?). Het is en blijft lmekteb, maar als verstandige meid kun je het lot een beetje sturen door zelf alert te blijven en je zelfrespect te behouden. Ik wens je heel veel succes en liefde in de toekomst. :goedzo:

lady_maroc1
08-11-2005, 18:20

heel verstandig meid, wacht liever tot je wat ouder bent en weet wat je wilt en waar je naar op zoek bent. Een partner kiezen is geen jeans in de winkel halen, daar kun je ruilen en bij een partner niet (dat is niet de intentie, toch?). Het is en blijft lmekteb, maar als verstandige meid kun je het lot een beetje sturen door zelf alert te blijven en je zelfrespect te behouden. Ik wens je heel veel succes en liefde in de toekomst. :goedzo: tnnX voor je advies:)