Bekijk originele versie : Meiden een schande!!!!!!
Noer3inetie
15-04-2003, 11:37
Salaam mensen,
Ik moet dit ff kwijt hoor... anders vreet het me van binnen op...
Ik heb gemerkt dat meisje (markkaanse) van ongeveer 16/17 jaar echt erg zijn... Tha bimbo's van alle Bimbo's
Laatst zag ik een meisje (gelukkig geen vriendin van me) ,maar ik ken haar wel en zij mij ook.. zag ik tongen met haar vriendje.......
Ze zag me en ging doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik stond echt van :schrik2:
Geen respect geen schaamte geen niks......:jammer:
Eerlijk gezegd wou ik naar haar toe en haar wahed klap verkopen.. maar ja wie ben ik he?
Afrowoman
15-04-2003, 11:38
Origineel gepost door Noer3inetie
Salaam mensen,
Ik heb gemerkt dat meisje (markkaanse) van ongeveer 16/17 jaar echt erg zijn... Tha bimbo's van alle Bimbo's
Laatst zag ik een meisje (gelukkig geen vriendin van me) ,maar ik ken haar wel en zij mij ook.. zag ik tongen met haar vriendje.......
Eerlijk gezegd wou ik naar haar toe en haar wahed klap verkopen.. maar ja wie ben ik he?
precies wie ben jij???
wie ben jij om te oordelen?!?!?!
DieselGirly
15-04-2003, 11:40
ik weet wat die dame bedoeld.......maar jah...je hebt het recht niet ze te klappen......HELAAAAAAAAAAS....:stout:
Noesajbah
15-04-2003, 11:42
Salaam mensen,
Ik begrijp wat je bedoelt, soebhanallah deze Ummah wordt met de dag erger! Jammer genoeg, er is geen schaamte, geen respect niets meer en daarom gaat het ook zo lekker met deze Ummah, we kregen de ene teken na de andere, maar toch
Meid het enige wat je kunt doen is veel salaat verrichten en veel doe3a's verrichten en aan Rabbi swt vragen om ons weer op 1 lijn te zetten en dat de jeugd insha allah weer terugkeert naar de basis van de islam en niet alleen de jeugd maar iedereen
Noesje :(
Lady_moi
15-04-2003, 11:50
niet alle meisjes van 16/17 zijn zo geef maar toe :D
Als je haar kent, dan moet je als ze een keer alleen is met haar praten. Waarschijnlijk zal het niet veel uithalen en moet je haar gescheld op de koop toe nemen, maar het is het proberen waard.
Waarschijnlijk zal ze denken dat jij jaloers op haar bent. Maar waarom jaloers zijn op iemand die dingen doet die tot de hel kunnen leiden?
Noer3inetie
15-04-2003, 11:51
Origineel gepost door Afrowoman
precies wie ben jij???
wie ben jij om te oordelen?!?!?!
Ten eerste je zegt hetzelfe als moi hier.... dus waarom herhalen wat ik zeg??????
en ten tweede kiss fouzia... Je had haar blik moeten zien vandaar.. Hou niet van die uitdagende blikken van meiden...
Voor de ogen van andere mensen is ze miss perfect maar toen voor mij was ze de grootse **** vandaar.... ze daagde me uit met haar blik en mensen hoeven dat niet bij mij te doen...
Ik ben geen 16 jarige blaag die zegt van oooooooooooooooo wat is hij lekker en wie is hij??????????????
maar ja
Noer3inetie
15-04-2003, 11:53
Origineel gepost door lady_moi
niet alle meisjes van 16/17 zijn zo geef maar toe :D
nee meisje gelukkig maar maar waar ik woon damnnnnnnnnnn het is net de pest!!!!
Noer3inetie
15-04-2003, 11:55
Origineel gepost door Najib26
Als je haar kent, dan moet je als ze een keer alleen is met haar praten. Waarschijnlijk zal het niet veel uithalen en moet je haar gescheld op de koop toe nemen, maar het is het proberen waard.
Waarschijnlijk zal ze denken dat jij jaloers op haar bent. Maar waarom jaloers zijn op iemand die dingen doet die tot de hel kunnen leiden?
Sorry maar met zulke meiden praat ik niet....eens laat staan dat ik met haar over haar vriendje of wie het ook mag zijn ga praten... wat mij kwaad maakte was haar blik.. ik betrapte haar en ze keek me aan en ging verder met het geflikflooi vandaar!!!!!!
Lady_moi
15-04-2003, 11:55
nee meisje gelukkig maar maar waar ik woon damnnnnnnnnnn het is net de pest!!!!
pffff marokaanse meiden :jammer: gaat niet echt goed met hen de laatste tijd :(
Lady_moi
15-04-2003, 11:56
Sorry maar met zulke meiden praat ik niet....eens laat staan dat ik met haar over haar vriendje of wie het ook mag zijn ga praten... wat mij kwaad maakte was haar blik.. ik betrapte haar en ze keek me aan en ging verder met het geflikflooi vandaar!!!!!!
dus ze deed het opzettelijk :eek:
Noer3inetie
15-04-2003, 12:01
ja meiske daaaaaaaaaaarom wou ik haar wahed klap geven snap je me nu?????????
Origineel gepost door lady_moi
pffff marokaanse meiden :jammer: gaat niet echt goed met hen de laatste tijd :(
Jij blij dat je een Algerijnse bent :D
Lady_moi
15-04-2003, 12:04
Origineel gepost door Najib26
Jij blij dat je een Algerijnse bent :D
ja :D maar jullie blijven mn broeders en zuster en vind het toch triestig
Algerijnse??? Ben je dan niet op de verkeerde plaatst??? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.