Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vadergevoelens

Pagina's : [1] 2 3

TwinkleEye_19
15-04-2003, 11:16

O.K gisteren ging het over moedergevoelens en daar konden we al de reactie van de vrouwen lezen hoe en wat.... Als vrouwzijnde ben ik heel nieuwsgierig of mannen op een gegeven moment ook zo'n gevoel krijgen van, nu wil ik nestje bouwen... Heren als het van toepassing is, beschrijf het gevoel eens en wanneer ben je er achter dat je echt serieus wilt zijn... Kunnen de dames even kijken of het een zelfde soort gevoel is wat mannen ervaren :D

DieselGirly
15-04-2003, 11:21
ben benieuwd......

TwinkleEye_19
15-04-2003, 11:30
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN :hihi: Is dat alles wat de heren te zeggen hebben....:hihi: -> *gniffel* :( Of is het zo herkenbaar :stout:

DePaRaBier
15-04-2003, 11:30
Door de stad lopen met 6 koters achter je aan...:D

Najib26
15-04-2003, 11:31

Ik hou wel veel van kinderen, neeefjes en nichtjes. Maar het is niet zo dat ik op korte termijn kinderen wil. Eerst een vrouw vinden een paar jaar van haar genieten en daarna pas kinderen. Is toch een verantwoordelijkheid die je goed wilt nemen.

TwinkleEye_19
15-04-2003, 11:31
Origineel gepost door DePaRaBier Door de stad lopen met 6 koters achter je aan...:D Hoe weet je dat je die koters wilt hebben, en nog 6 wel :D Krijg je zo'n gevoel is dit meer een toekomstbeeld in je hoofd zonder gevoel geboren :D

Liloesh
15-04-2003, 11:33
Ik denk wel dat vele van kinderen houden....

DePaRaBier
15-04-2003, 11:33
Gewoon lijkt me geweldig, zo`n kleine die door het huis zwerf, van links naar rechts rollen en kruipen... Is toh prachtig, of is dit weer een van mn softe reacties...:auw2:

Afrowoman
15-04-2003, 11:37
Origineel gepost door Najib26 Ik hou wel veel van kinderen, neeefjes en nichtjes. Maar het is niet zo dat ik op korte termijn kinderen wil. Eerst een vrouw vinden een paar jaar van haar genieten en daarna pas kinderen. Is toch een verantwoordelijkheid die je goed wilt nemen. zo denk ik er ook over!!! waarom zo'n haast met kinderen maken als je getrouwd bent!!! geniet nog van elkaar!!!!! toch????!! Ik vind van wel!!!!

DieselGirly
15-04-2003, 11:39
Origineel gepost door Najib26 Ik hou wel veel van kinderen, neeefjes en nichtjes. Maar het is niet zo dat ik op korte termijn kinderen wil. Eerst een vrouw vinden een paar jaar van haar genieten en daarna pas kinderen. Is toch een verantwoordelijkheid die je goed wilt nemen. Thats sweeeeeet!!

TwinkleEye_19
15-04-2003, 11:41
Origineel gepost door Najib26 Ik hou wel veel van kinderen, neeefjes en nichtjes. Maar het is niet zo dat ik op korte termijn kinderen wil. Eerst een vrouw vinden een paar jaar van haar genieten en daarna pas kinderen. Is toch een verantwoordelijkheid die je goed wilt nemen. Heel verstandig ;) Dat betekend dat jij in beginsel meer trouwt voor het hebben van een echtgenote dan om het hebben van kinderen... Want d'r zijn mannen die trouwen, omdat ze vader willen zijn, dat lijkt hun heel leuke en zoeken daar meer een vrouw voor (uiteraard willen ze natuurlijk hun droomvrouw als de moeder van hun kindjes) Origineel gepost door DePaRaBier Gewoon lijkt me geweldig, zo`n kleine die door het huis zwerf, van links naar rechts rollen en kruipen... Is toh prachtig, of is dit weer een van mn softe reacties...:auw2: Heel leuk om te lezen :D Je moet wachten als ze 2 en 3 jaar zijn, met hun pampers trippelen ze door het huis en zeggen steeds 'mama' 'papa' en wanneer ze ontdekken dat ze met hun vingertjes knopjes in kunnen drukken, is de fun begonnen... Kijkt m'n vader eljazeera, schotel of tv plots uit...'mag niet!' :kwaad: zeg je dan....koters reactie -> :D en heel trots kijken, van zie mij, de tv ging uit :cool: alsof die net het wiel heeft uitgevonden :haha: :hihi:

DePaRaBier
15-04-2003, 11:43
Prachtig, in Marokko heb ik neefjes en nichtjes van rond die leeftijd, Ik ben niet bij ze weg te slaan, kinderen zijn leuk om mee te gooien, of rare woordjes aan te leren...(geen scheldwoorden :D:D) Maar jah, ik zal nog wel ff moeten wachten (tot er `n vrouw zo gek is:))

_h4T3d_sE7eN
15-04-2003, 11:49
Origineel gepost door TwinkleEye_19 herkenbaar :stout: :bril:

TwinkleEye_19
15-04-2003, 12:05
Origineel gepost door DePaRaBier Prachtig, in Marokko heb ik neefjes en nichtjes van rond die leeftijd, Ik ben niet bij ze weg te slaan, kinderen zijn leuk om mee te gooien, of rare woordjes aan te leren...(geen scheldwoorden :D:D) Maar jah, ik zal nog wel ff moeten wachten (tot er `n vrouw zo gek is:)) Hhaha, genoeg vrouwen die zo gek zijn :D Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN :bril: Keep it cool :bril:

somaya20
15-04-2003, 12:16

Origineel gepost door DePaRaBier Gewoon lijkt me geweldig, zo`n kleine die door het huis zwerf, van links naar rechts rollen en kruipen... Is toh prachtig, of is dit weer een van mn softe reacties...:auw2: Ooh wat lief.... :aftel:

Pagina's : [1] 2 3