Bekijk originele versie : Volkert van der G. is hij geen moslim
Volkert van der G. is hij geen moslim
aangezien
hij veel overeenkomsten heeft met imam
el moumni
http://www.rnw.nl/hotspots/assets/images/El-Moumni-200.jpg
en natuurlijk het feit dat ze allebei vinden dat homo's een ziekte zijn voor
de samenleving daar ben ik het uiteraard mee eens
en dat is mijn opinie
http://www.tiscali.nl/images/0/5/volkert.jpg
nou petje af volkert
niet dat ik het zou doen maar je heb wel lef
kerel, succes in de bak
na 15 jaar mag je naar huis
wat vinden jullie van volkert.
ArabLady
15-04-2003, 09:50
ja man hij is moslim :D
:nerd:
Origineel gepost door smartie2
Zeker weten
zat even te vergelijken
Pim was homo
en moumni en volkert haten ze
moumni op zijn manier
en volkert op de zijne
leuk he :D
..gewoon een homo neerknallen en je bent meteen moslim in jouw ogen.:nerd: sjoooooow heeej
Wel jammer dat je niet meteen een moslim bent in de ogen van Allah hoor :o
Ben jij allah om daarover te oordelen
dan ???
dacht het niet kop dicht
dan!!
klopt ik ben niet om daarover te oordelen......net zo min als jij maarre zeg eerlijk ben je niet een beetje aangebrand omdat ik niet als arablady zei: Klopt hij is inderdaad moslim?
die :nerd: van haar eronder is je waarschijnlijk ontgaan.:hihi:
Sommige mensen kunnen enkel alleen om hun eigen grapjes lachen en worden link als ze het gevoel krijgen er met hun een loopje word genomen:D
salaam alaikoem ask me!!!
Ik ben het helemaal met je eens!!!! :)
maar nu heeft de rechtbank in Amsterdam Volkert van der G. veroordeeld tot 18 jaar gevangenisstraf. De rechtbank vond levenslang niet gerechtvaardig.
Ik kan je een ding zeggen
het laat me koud wat jullie zeggen
of doen
ik heb scheit aan jouw en je uitspraken
ik ben hier al zo lang
en vind het erg fijn om te vitten
wat denk je nou zelf
ik geef antwoord op antwoorden die ik krijg
altijd
maar neem aan dat jij gewoon een zielige jeugd hebt gehad
en weet 100% zeker dat je niet weet wat de inhoud is van de koran
en dat je die ook nog nooit hebt gelezen
grapje het is geen grapje
homo zijn is gewoon een ziekte
en dan zeggen ze dat je ermee geboren wordt
nou denk het niet hoor
het is wat je erzelf van maakt
denk niet dat papalief jouw als klein kind al in de playboy laat
kijken
denk jeook niet??
Ik kan je een ding zeggen
het laat me koud wat jullie zeggen
of doen
ik heb scheit aan jouw en je uitspraken
ik ben hier al zo lang
en vind het erg fijn om te vitten
wat denk je nou zelf
ik geef antwoord op antwoorden die ik krijg
altijd
Mooi zo......zolang het maar scheit met een korte ei is en niet met een lange blijft de boel nog schoon.
maar neem aan dat jij gewoon een zielige jeugd hebt gehad
Hmm niet echt zielig te noemen mijn jeugd......tenzij ‘normaal’ bij jou gelijk staat aan zielig. Heej dan heb je helemaal gelijk jongen;)
en weet 100% zeker dat je niet weet wat de inhoud is van de koran
en dat je die ook nog nooit hebt gelezen
Ik ben geen Fqe of Imaam of Islaamgeleerde en nee ik ken hem niet van voor naar achter uit mijn hoofd citeren (was het maar WAAAAAAAAAAR), doch moet ik je enigszins teleurstellen in je vastberadenheid .......want gelezen heb ik hem wel hoor. Ik ben nu bezig met een selectie uit de verzameling van an-Nawawie. Fascinerend moet ik bekennen en het het helpt me de inhoud stukje bij beetje beter te begrijpen........Maar ja.....dat heb jij natuurlijk vast allaaaaaaaang gelezen.....
grapje het is geen grapje
Nee? Ik kreeg toch echt de indruk dat jouw opmerking over “Volkert Van der G. İs hij geen moslim aangezien hij veel overeenkomsten heeft met El Moumni” een grapje was.
Ik meende er zelfs nog een woordspeling in te zien (vandaar mijn opmerking over dat er meer nodig is om een moslim te zijn dan een homo neerknallen...maar ik geloof niet dat je die zelf ziet.).......maar goed als jij bloedseries in bent over dit .......ga je gang.
homo zijn is gewoon een ziekte
en dan zeggen ze dat je ermee geboren wordt
nou denk het niet hoor
.....eh....daar had ik mijzelf nog niet eens over uitgesproken maar nu we het er toch over hebben:
ik denk niet dat het een ziekte is. Homofilie kan aangeboren zijn. Islam wijst gelijkgeslachtelijke seks af......maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat het een ‘ziekte is’. Dus tot die tijd houd ik me maar het plaatje voor dat waarschijnlijk 1 van de zwaarste bevroevingen is die een mens in het leven moet doorstaan. .........de homofiel dan.
het is wat je erzelf van maakt
Ja, een homofiele man kan zijn gevoelens onderdrukken en een moslima trouwen. Alleen lijkt het me een hell van een opgave......om over de oprechte gevoelens jegens de echtgenoot maar te zwijgen.
denk niet dat papalief jouw als klein kind al in de playboy laat
kijken
denk jeook niet??
Nee, ik denk het niet alleen...ik weet het ZEKER :hihi:.........hij liet, laat en zal mij niet in een playboy laten kijken..maar hoezo deze opmerking over mijn pappie en de playboy eigenlijk:stoned:..???
hahaha .........toch een tikkeltje touchie he Smartie.....vooral dat Dom Dom echt dom ...doet het hem echt hoor. Kostelijk gewoon.Eerlijk gezegd was deze laatste reactie pas een grap waar ik echt om moest lachen. De voorgaande waren mwah maar
'Dom Dom echt dom' en fijn voor jou...gruwlijk gewoon hoe doorzichtig die touchiepoint van jou... gniffel gniffel
Maarre Smart(ie) guy, jij mag best homoseksualiteit een ziekte vinden hoor.........misschien vinden ze binnenkort wel een medicijn tegen deze ziekte :D
..........:zwaai:
Nee maar je bent echt dom
echt dom gewoon :zwaai: :kwaad: :D :zwaai: :kwaad:
alleen al de ondertekening die je hebt zegt genoeg
Hap hap hap zei het visje...............:hihi:
Majeedtrisinti
15-04-2003, 13:03
leuk dat gestrijd hiero...
Ik ken je niet maar petje af Nadiaaa ga vooral zo door. allah jerdi 3liek.
en vooral blijven lezen in de koran. maar wat je weet wel toepassen he!
En Smartie voor jou ook petje af, maarja wees milder op diegene die commentaar op jou geven. Want door die commentaar kun je op een hoger level terechtkomen daar doe je jezelf goed mee en ook de ander. Think about it. Denk niet verkeerd dit is alleen goed bedoeld.
Ma3a salama
Smartie2, iemand afknallen noem jij moslimwaardig!
Ik weet het nu zeker, jij bent een ziekte.
zegt visje geen blub blub dan??
Alleen als er geen hengel met een peentje voor wordt gehouden :D
Maarre je mag het laatste woord hier hebben hoor. Toe maar jongen ;)
Majeedtrisinti
15-04-2003, 13:14
insaallah komen we allemaal hoger op Smartie.
Want wat je jezelf gunt moet je ook een ander gunnen.
Smartie2, wat nadiaaa al zei, ga ga kennis op doen. Waar staat dat je iemand zomaar mag afknallen !!..
Er wonen in dit heel veel atheisten, en shirk is n zonde in de Islaam, ga jij atheisten in dit land afschieten !?
Smartie2, figuren als jij, worden als voorbeeld gebruikt om de Islam zwart te maken.
Maar ik weet genoeg over welke nivo van Islaam jij kent. Bewijs is dat jij i.p.v van dat hezbollah tekentje, een buikdanseres daaronder je signature had. Oftewel JIJ bent NIET consequent.
Jij bent een gefrustreerd marokkaantje, die de Islaam misbruikt wanneer het je uitkomt om domme verwrongen ideeen en haat van jou te ventileren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.