Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zullen hem missen??

dounia_dana
08-05-2002, 11:04

wie zullen hem missen?? de man met de geruite bloe en gestreepte stropdas. de man met een haarloze schedel. de man met vele praatjes. de man die ons achterlijk vind....... de man die al wapperend met zn handjes en worstelend met zn woorden dacht dat ie alles kon zeggen. de man die minister-president wilde worden wie zal hem missen?????????

yasmina.
08-05-2002, 11:27
Je kan alleen maar iemand missen als je ooit van hem/haar gehouden hebt of nog steeds van hem/haar houdt. Houden van in een heeeel algemene zin dan he (waar ook vriendschap onder valt). Bijv. een achtertante die je niet kent...en die overleden is.. Misschien vind je het wel erg....maar missen? kan toch niet als je haar niet kent/niet van haar houdt..? conclusie: vind het erg wat er met pim is gebeurd.... maar hem missen? nee Yasmina.

samirarose
08-05-2002, 12:43
ik zal hem nooit missen!!! waarom zou ik??? hij zou ons toch ook niet missen? hij wou ons nog wel het land uit hebben!

MissLovePeace
08-05-2002, 14:42
Ik kan nog steeds niet geloven wat er met hem is gebeurd!! Ik zat echt met zijn dood. En zoals iedereen zal zeggen... Ik werd echt misselijk van alles wat hij zei over de islam. Toen ik hem zo dood zag, dacht ik..... waar gaat dit naartoe? Gelukkig was echt geen buitenlander die dit heeft gedaan, anders.... Jullie weten wat de islam zegt: hoe slecht iemand ook was.. wees nooit blij met iemands dood. En zoals mijn beste vriendin zei: Nu zal hij weten wat de islam inhield, alleen is het daar nu te laat voor. Take care.

tha_lady
08-05-2002, 15:15

gelijk hierboven ik zal hem echt nooit missen maar vind het op een of andere manier toch zielig laterZ:blauwkus:

estela
08-05-2002, 19:39
Hij wou ons niet weg hebben1 Hij wou alleen niet dat er te veel vluchtelingen meer binnen komen, omdat het gewoon erg vol wordt in Nederland. Ik was verder niet van plan om op Pim te stemmen, want ik ben het niet met hem eens, maar dit had echt niet gehoeven.

RaZer
04-01-2003, 20:51
Origineel gepost door dounia_dana wie zullen hem missen?? de man met de geruite bloe en gestreepte stropdas. de man met een haarloze schedel. de man met vele praatjes. de man die ons achterlijk vind....... de man die al wapperend met zn handjes en worstelend met zn woorden dacht dat ie alles kon zeggen. de man die minister-president wilde worden wie zal hem missen????????? Over wie heb je het? :rolleyes:

Angel
04-01-2003, 20:54
Razer, ben je van plan om alle oude koeien uit de sloot te halen :rolleyes: :rolleyes: