Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeft er iemand een leuke nicht in marokko?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

hafid_freak
15-04-2003, 01:16

gewoon nieuwsgierig... :D heb jij een leuke nicht in marokko? :eek: :Iluvu: :eek:

tatouzient
15-04-2003, 01:17
heeel veeel leuke nichten uit welke streek wil je :D hoceima, tanger, rkampoe :D bisous xxx

hafid_freak
15-04-2003, 01:19
Origineel gepost door tatouzient heeel veeel leuke nichten uit welke streek wil je :D hoceima, tanger, rkampoe :D bisous xxx Beni Touzine :D midar meer bepaald :o

tatouzient
15-04-2003, 01:21
Origineel gepost door hafid_freak Beni Touzine :D midar meer bepaald :o nope, niemand van midar, solly bisous xxx

hafid_freak
15-04-2003, 01:23

Origineel gepost door tatouzient nope, niemand van midar, solly bisous xxx en jij ? :D :D maar hoeft niet per sé van dat dorp te zijn al hoceima is ook goed :) :p :)

tatouzient
15-04-2003, 01:25
Origineel gepost door hafid_freak en jij ? :D :D maar hoeft niet per sé van dat dorp te zijn al hoceima is ook goed :) :p :) kben ni van midar :D mn nicht van tanger is heeeeel erg leuk, is ikke jou koepele mit haar :D bisous xxx

hafid_freak
15-04-2003, 01:26
Origineel gepost door tatouzient kben ni van midar :D mn nicht van tanger is heeeeel erg leuk, is ikke jou koepele mit haar :D bisous xxx iwa waar wacht je op?? graag :D :D eeh... hoe leuk is ze? :eek:

tatouzient
15-04-2003, 01:28
Origineel gepost door hafid_freak iwa waar wacht je op?? graag :D :D eeh... hoe leuk is ze? :eek: heeeeeel leuk :D bisous xxx

hafid_freak
15-04-2003, 01:29
Origineel gepost door tatouzient heeeeeel leuk :D bisous xxx oke vertel eens wat over haar ik ben wel benieuwd zo.... :eek: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

tatouzient
15-04-2003, 01:32
Origineel gepost door hafid_freak oke vertel eens wat over haar ik ben wel benieuwd zo.... :eek: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: doe ik morge wel nu ga ik ZZZZZZ doen slaap ze :zwaai: bisous xxx

hafid_freak
15-04-2003, 01:32
Origineel gepost door tatouzient doe ik morge wel nu ga ik ZZZZZZ doen slaap ze :zwaai: bisous xxx kan bijna niet wachte :eek: :D :eek: ik ga niet kunnen slape.... :(

Marocca
15-04-2003, 01:33
Origineel gepost door hafid_freak gewoon nieuwsgierig... :D heb jij een leuke nicht in marokko? Safie...je gaat al vreemd yek! :jammer: pffff...:ego: ewa jah...ik wil jou gewoon ff zeggen dat ik een leuke nicht heb! Echt een knap meiske! Ze wordt bijna 18...:stout: En btw:ze heeft 3 felle broers! :Iluvu: damn! Tatouzient>heb jij interesse ofsow? :D één van die jongens is al gereserveerd :engel: :hihi:

hafid_freak
15-04-2003, 01:41
Origineel gepost door Marocca Safie...je gaat al vreemd yek! :jammer: pffff...:ego: ewa jah...ik wil jou gewoon ff zeggen dat ik een leuke nicht heb! Echt een knap meiske! Ze wordt bijna 18...:stout: En btw:ze heeft 3 felle broers! :Iluvu: damn! Tatouzient>heb jij interesse ofsow? :D één van die jongens is al gereserveerd :engel: :hihi: ik vreemdgaan ??????????????????????????? jij wil me niet :( :( wat zei je daar over een nicht van je... :Iluvu:

Oem_Lena
15-04-2003, 09:14
Origineel gepost door hafid_freak gewoon nieuwsgierig... :D heb jij een leuke nicht in marokko? :eek: :Iluvu: :eek: ja ik heb genoeg leuk nichten in marokko uit midar, je mag er 1 uit kiezen :D

TwinkleEye_19
15-04-2003, 09:31

Origineel gepost door hafid_freak Beni Touzine :D midar meer bepaald :o Genoeg nichten uit Beni Touzine.... Heb zelfs 2 hele mooie Beni Touzine nichten in België :stout: 1tje frans sprekend, 1tje vlaams sprekend..... Genoeg keus :stout:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8