Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : minnares van de....

Pagina's : [1] 2 3

Lila
08-05-2002, 10:24

Hoi, Zijn jullie geinteresseerd in lezen, en zo ja.....wat voor soort boeken lezen jullie. Ik ben pas begonnen met een boek ''minnares van de Duivel''. Best een interessant boek... Ik lees wel van jullie. Groetjes, Lila

A_Wiellie
08-05-2002, 11:02
Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd om voor mn plezier te lezen..(alleen maar studieboeken:rolleyes: ), maar ik heb pas een boek gelezen dat heette 'Checkpoint Jeruzalem, een nederlandse vrouw aan Palestijnse zijde'... Gisteren ben ik begonnen aan een boek van Nilgin Yerli met de titel: 'De garnalenpelster' .... En is dat boek waar je mee bezig bent goed of niet? (Dat is toch dat omstreden boek van Naima el Bezzaz?)

Lila
08-05-2002, 11:30
Origineel gepost door A_Wiellie En is dat boek waar je mee bezig bent goed of niet? (Dat is toch dat omstreden boek van Naima el Bezzaz?) Ja, dat klopt... Ik lees bijna nooit iets van Marokkaanse auteurs, dus dit is een begin, en ik moet zeggen dat het boek best wel een eng is.

A_Wiellie
08-05-2002, 11:45
Origineel gepost door Lila Ja, dat klopt... Ik lees bijna nooit iets van Marokkaanse auteurs, dus dit is een begin, en ik moet zeggen dat het boek best wel een eng is. Tis ook al een tijdje geleden dat ik iets heb gelezen van marokkaanse auteurs ( laatste was dat boek van Najoua Bijjir)....maar ik ben wel benieuwd naar dat boek waar je nu mee bezig bent..... Kben benieuwd waar al die ophef over is...:rolleyes:

dounia_dana
08-05-2002, 11:49

MIJN WOESTIJN van Waris Dirie, het is een heeeeelllleee mooie boek en heel triest!! Ik raad het voor 100% aan!!!

Lila
08-05-2002, 12:06
Origineel gepost door A_Wiellie Tis ook al een tijdje geleden dat ik iets heb gelezen van marokkaanse auteurs ( laatste was dat boek van Najoua Bijjir)....maar ik ben wel benieuwd naar dat boek waar je nu mee bezig bent..... Kben benieuwd waar al die ophef over is...:rolleyes: Dat was ik dus ook, want overal was die boek uitverkocht, het wekte wel mijn interesse. Dus heb ik het boek besteld, en gisteren heb ik het ontvangen. Het begin is in ieder geval spannend.

A_Wiellie
08-05-2002, 12:08
Origineel gepost door Lila Dat was ik dus ook, want overal was die boek uitverkocht, het wekte wel mijn interesse. Dus heb ik het boek besteld, en gisteren heb ik het ontvangen. Het begin is in ieder geval spannend. Hmm dat wordt dus weer even de studieboeken opbergen *ahum* in de kast en dat boek aanschaffen:D:D

Lila
08-05-2002, 12:12
Origineel gepost door A_Wiellie Hmm dat wordt dus weer even de studieboeken opbergen *ahum* in de kast en dat boek aanschaffen:D:D Heb ik ook gedaan, die studieboeken komen mijn strot uit, maar na een paar dagen moet ik ook weer gaan zwoegen.

A_Wiellie
08-05-2002, 12:26
Origineel gepost door Lila Heb ik ook gedaan, die studieboeken komen mijn strot uit, maar na een paar dagen moet ik ook weer gaan zwoegen. Probleem is dat ik dat eigenlijk niet kan maken......Het schooljaar zit er bijna op en ik MOET afstuderen...:jammer:

Lila
08-05-2002, 15:27
Origineel gepost door A_Wiellie Probleem is dat ik dat eigenlijk niet kan maken......Het schooljaar zit er bijna op en ik MOET afstuderen...:jammer: Ik heb ook bijna tentamens......eigenlijk kan ik het ook niet maken.... :zwaai:

A_Wiellie
08-05-2002, 16:33
Origineel gepost door Lila Ik heb ook bijna tentamens......eigenlijk kan ik het ook niet maken.... :zwaai: Guess dat de ontspanningsboeken dan maar weer ff de kast in moeten, en de studieboeken tevoorschijn..:(

Lila
08-05-2002, 16:35
Origineel gepost door A_Wiellie Guess dat de ontspanningsboeken dan maar weer ff de kast in moeten, en de studieboeken tevoorschijn..:( Ja, dat wordt weer lange uren in de bieb....damn...ik heb geen zin meer.

hadja
08-05-2002, 17:23
Salaam oe aleikom wr wb, Het boek wat ik het laatste heb gelezen is het boek van Malika Oufkir DE GEVANGENE..(mooi boek hoor,ik kreeg een heel ander beeld van ons koningshuis) Vroeger vond ik het vreselijk om een boek te lezen,ging liever tv kijken of met vriendinnen leuke dingen doen.. Nu soubhanallah is het juist helemaal andersom, k blijf liever thuis..met een warm glaasje thee en een goed boek.Ik merk ook dat ik er veel profijt van heb,je doet kennis op,je woordenschat wordt groter enz enz. De boeken die ik lees koop ik ook meteen voor later in de boekenkast. Nou op naar het volgende boek,k ben ook benieuwd naar het boek van Naima;Minnares van de Duivel... Wa aleikom oe salaam wr wb, hadja

Lila
08-05-2002, 17:31
Ik heb ben nu bij de helft, en tot nu bevalt het me.....dusss dames het is een aanrader.

moiself
20-06-2003, 22:00

Origineel gepost door Lila Hoi, Zijn jullie geinteresseerd in lezen, en zo ja.....wat voor soort boeken lezen jullie. Ik ben pas begonnen met een boek ''minnares van de Duivel''. Best een interessant boek... Ik lees wel van jullie. Groetjes, Lila Ik heb m ook gelezen echt een goed boekk!!!

Pagina's : [1] 2 3