Bekijk originele versie : Gespreksonderwerp :TROUWEN!
Wollah...trouwen trouwen trouwen trouwen>het populairste gespreksonderwerp thuis ! :confused:
Damn! Heb vandaag een serieus gesprek gevoerd(ja,je leest het goed! :D ) met mijn moeder en heb eens duidelijk gezegd wat ik er van vindt! :rolleyes:
Heb haar dan ook al verwittigd...wat ze deze zomer in marokko moet zeggen tegen die wijven..die een vrouw zoeken voor hun zoon die papiertjes wil... :jammer:
Mohiem...het is bijna zomer en het wordt warm(zoals Twinkie zei :haha: ) en dus beginnen sommigen te flippen.. :D
>conclusie :stout:
xxx
Waarover praten jullie zoal....thuis....? :D
SweetRose
15-04-2003, 00:22
je gaat het ni geloven...:D:D
jawel...:eek:
toch wel zenne....:melig:
yepzz
over trouwen....:maf2:
no way..ik kom ongetrouwd terug uit maroc :o (hoop ik :hihi: )
tatouzient
15-04-2003, 00:24
zwijg over trouwen :huil: kan het woordje ni meer aanhoren :huil:
bisous xxx
me zussen moeten eerst de preek krijgen vooraleer ik em krijg, maar ik ken em praktisch van buiten, maar waar me moeder en vader wel over praten, is dat we ons moeten gedrage, en de roddels die er nu en dan es over ons verschijnen, etc..niet echt wat speciaal, oh ja ook over het trouwfeest van me broer, dat dit jaar zal plaast vinde, en de benodigdheden enz...
Origineel gepost door zin 'n midar
je gaat het ni geloven...:D:D
jawel...:eek:
toch wel zenne...
yepzz
over trouwen...
no way..ik kom ongetrouwd terug uit maroc :o (hoop ik :hihi: )
Jah..bij mij hopelijk ook! :melig:
Mijn moeder was daarstraks aan het vertellen over een jongen...die vorig jaar om mijn hand was komen vragen!Dat hij een goeie jongen is blabla...en ik maar "ja" knikken :rolleyes:
btw:hij is bovendien knap! :Iluvu:
Maar toch....ik zie mezelf niet op 18-jarige leeftijd trouwen :wat?!:
Origineel gepost door tatouzient
zwijg over trouwen :huil: kan het woordje ni meer aanhoren :huil:
bisous xxx
hahaha...ocharme!...:haha:
Ewa jah...hoort bij ons leven he.. :rolleyes:
:D
SweetRose
15-04-2003, 00:30
Trouwen is voor volwassenen...niet voor kindjes...:melig:
:D:D
Origineel gepost door qwatra
me zussen moeten eerst de preek krijgen vooraleer ik em krijg, maar ik ken em praktisch van buiten, maar waar me moeder en vader wel over praten, is dat we ons moeten gedrage, en de roddels die er nu en dan es over ons verschijnen, etc..niet echt wat speciaal, oh ja ook over het trouwfeest van me broer, dat dit jaar zal plaast vinde, en de benodigdheden enz...
Jah...maar over het feit dat ik me moet gedragen enz >babbel ik enkel met mijn moeder over! :D
Is te riskant aangezien ik soms méér zeg dan wat ik eigenlijk MAG zeggen...:hihi:
Me nicht zei vandaag nog dat als ik naar Marokko zou gaan,ik net rijp genoeg zou zijn om te gaan trouwen voor die mensen daar.:rolleyes:
Origineel gepost door zin 'n midar
Trouwen is voor volwassenen...niet voor kindjes...:melig:
:D:D
Welke kindjes? :rolleyes:
:engel:
tatouzient
15-04-2003, 00:33
Origineel gepost door Marocca
hahaha...ocharme!...:haha:
Ewa jah...hoort bij ons leven he.. :rolleyes:
:D
kwas deze middag mt ma nog bezig
kzei dak mn eigen mannetje zelf ga zoeken :D
bisous xxx
SweetRose
15-04-2003, 00:35
Welke kindjes? :rolleyes:
:engel:
euhm..da groen engeltje mss? :D:D
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Me nicht zei vandaag nog dat als ik naar Marokko zou gaan,ik rijp zou zijn om te gaan trouwen voor die mensen daar.:rolleyes:
Ewa meskiena jah...voor die mensen(lees:mensen met ouderwetse ideeën :rolleyes: ) ben je al rijp als je 15-16 bent???!!! :confused:
Really don't get it...:jammer:
Ik was amper 16 toen men voor het eerst om mijn hand kwam vragen! :(
Heb hen duidelijk gemaakt wat mijn antwoord is...elei mensen :jammer:
Origineel gepost door tatouzient
kwas deze middag mt ma nog bezig
kzei dak mn eigen mannetje zelf ga zoeken :D
bisous xxx
wahahahaha..:haha:.ik heb da ook gezegd! :hihi:
Maar ze zei:als je durft te trouwen met een niet-marokkaan,dan ga je afzien! :rolleyes:
Ik riskeer het mij niet dus ik hou het liever bij een marokkaan.. :D
Maar ik heb toch tijd genoeg! :cool:
Ewa meskiena jah...voor die mensen(lees:mensen met ouderwetse ideeën :rolleyes: ) ben je al rijp als je 15-16 bent???!!! :confused:
Really don't get it...:jammer:
Ik was amper 16 toen men voor het eerst om mijn hand kwam vragen! :(
Heb hen duidelijk gemaakt wat mijn antwoord is...elei mensen :jammer:
Ja precies!
Als ik in Marokko woonde dan was ik nu al getrouwd en had ik 3 kinderen gebaard :D.
Neej joh,dat gebeurd tegenwoordig ook haast niet meer in Marokko.:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.