Bekijk originele versie : waarom ???????????????????
cj_tetuani
15-04-2003, 00:09
waarom zijn de mensen zo hard tegen elkaar?
en niet elkaar vergeven ?
en niet elkaars kans geven?
hard tegen hard oh dat kan ik niet tegen
wallah
Allah vergeeft ons alle fouten en zonden.
en mens vergeeft zijn medemens niet
snap jullie dat?
nee, maar ik herken me deels wel in dat stuk, ik heb het heel moeilijk met vergeven, ik word niet snel kwaad, maar als ik kwaad wordt heb ik het moeilijk om het terug recht te zetten, maar ik verwacht wel dat anderen mij vergeven, onlogisch toch....
SweetRose
15-04-2003, 00:29
En wat doe je met mensen die te snel vergeven???
cj_tetuani
15-04-2003, 00:29
Origineel gepost door qwatra
nee, maar ik herken me deels wel in dat stuk, ik heb het heel moeilijk met vergeven, ik word niet snel kwaad, maar als ik kwaad wordt heb ik het moeilijk om het terug recht te zetten, maar ik verwacht wel dat anderen mij vergeven, onlogisch toch....
nee, niet onlogisch, maar men denkt alleen aan zichzelf,
we leven in een wereld van, ik , ik , en de rest laaten stikken.
Bidawi_Mazlot
15-04-2003, 00:31
Vind je het gek als ze 24/7 voor hun pctje zitten dan word je vanzelf frustie :D
Origineel gepost door qwatra
Hoe jij verwacht dat anderen je vergeven, verwachten anderen op hun beurt weer datzelfde als jij .....
Je kan alles als je maar wil ... je weet zelf als je een fout begaat hoe dat gebeurt dat is alleen menselijk .... anderen dus ook ....
Als je er vaker stil bij staat ga je er bewuster mee om ... dat heeft in ieder geval wel bij mij geholpen ..... en ja mensen zijn zwak geschapen.... en de satan bestaat ook nog he ....
But there is hope ..... :D
Origineel gepost door zin 'n midar
En wat doe je met mensen die te snel vergeven???
Vergeven is altijd goed dat bewijst dat diegene die vergeeft sterk is .... maar je moet ervan leren en niet vergeten .....
Koessie midar ...... :D
SweetRose
15-04-2003, 00:33
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Vind je het gek als ze 24/7 voor hun pctje zitten dan word je vanzelf frustie :D
:stoned:
not me.....:D:D ik ken het woordje frustie niet eens :o dus ben ik het daar niet mee eens...:D
SweetRose
15-04-2003, 00:34
Origineel gepost door Laysa
Vergeven is altijd goed dat bewijst dat diegene die vergeeft sterk is .... maar je moet ervan leren en niet vergeten .....
Koessie midar ...... :D
ach ja..sterk ben ik ni hoor...maar ik vergeef soms echt te snel..:( ni goed voor m'n tikkertje..:verdriet:
maar ik mag zeker ni vergeten....
Koessie laysa........ :D
ach ja..sterk ben ik ni hoor...maar ik vergeef soms echt te snel..:( ni goed voor m'n tikkertje..:verdriet:
maar ik mag zeker ni vergeten....
Koessie laysa........ :D
Neeeeeei :kwaad: jij bent WEL sterk .... want om te vergeven moet je over je boosheid, teleurstelling, zwakheden enz stappen ... en dat vergt gewoon veel innerlijke kracht :D .... Joe isz a soeparSajan Maroc gurl style !
Twei koessie midar :D :D
SweetRose
15-04-2003, 00:54
Origineel gepost door Laysa
Neeeeeei :kwaad: jij bent WEL sterk .... want om te vergeven moet je over je boosheid, teleurstelling, zwakheden enz stappen ... en dat vergt gewoon veel innerlijke kracht .... Joe isz a soeparSajan Maroc gurl style !
Twei koessie midar
Ewaa als jij het zegt..dan zal het zo zijn hé...
hmmmmm Soeparsajan Marocgurl :bril:
klinkt zeeeer goed :D:D
Drei koessie laysa.....:D:D
kdenk da k ga slapen :( :zwaai:
Ewaa als jij het zegt..dan zal het zo zijn hé...
hmmmmm Soeparsajan Marocgurl :bril:
klinkt zeeeer goed :D:D
Drei koessie laysa.....:D:D
kdenk da k ga slapen :( :zwaai:
:D Gehehe .... slaap zacht engeltjuh !
Soeper veel koessie midar .... :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.