Bekijk originele versie : FF een theorie tussendoor.
MocromaniaC
15-04-2003, 00:03
FF een theorie tussendoor.
Wat als...
Gaandeweg gedurende de aankomende eeuwen (llahoea3lem) alle (of tenminste alle overlevende) rassen die vandaag de dag bestaan samensmelten tot er maar een ras over is? Die zal dan misschien de sterkste genen van z´n voorouders (wij) meedragen.
Dan zouden vooroordelen ten opzichte van elkaar niet meer bestaan, ook zal het concept ´racisme` uitsterven.
Mijn conclusie over dit onderwerp is: Verwerp de culturele ´muur` die ons ervan weerhoudt interraciaal te huwen, doe dit uiteraard niet zonder het geloof mee te nemen, want als er iets is waaraan we ons moeten vastklamppen is dat het geloof die de proffeet Mohammed v.z.m.h. aan ons heeft overgedragen.
Ik wil wel ff noteren dat een theorie maar een losse flodder is tot het wederzijdse is bewezen.
Origineel gepost door MocromaniaC
FF een theorie tussendoor.
Wat als...
Gaandeweg gedurende de aankomende eeuwen (llahoea3lem) alle (of tenminste alle overlevende) rassen die vandaag de dag bestaan samensmelten tot er maar een ras over is? Die zal dan misschien de sterkste genen van z´n voorouders (wij) meedragen.
Dan zouden vooroordelen ten opzichte van elkaar niet meer bestaan, ook zal het concept ´racisme` uitsterven.
Mijn conclusie over dit onderwerp is: Verwerp de culturele ´muur` die ons ervan weerhoudt interraciaal te huwen, doe dit uiteraard niet zonder het geloof mee te nemen, want als er iets is waaraan we ons moeten vastklamppen is dat het geloof die de proffeet Mohammed v.z.m.h. aan ons heeft overgedragen.
Ik wil wel ff noteren dat een theorie maar een losse flodder is tot het wederzijdse is bewezen.
een van de redenen waarom de mensheid nog bestaat is omdat er geisoleerd rassen of gemeenschapen waren..omdat deze rassen geisoleerd leefden konden zij makkelijk hun genetische materiaal dat gunstig is om in hun omgeving te leven makkelijker behouden.
Door mutaties kunnen zij makkelijker aan hun omgeving aanpassen..
dit zelfde verhaal klopt ook voor andere gemeenschapen in andere omgeving en dus indirect met een andere genetische materiaal.
door met elkaar in contact te komen via handel of oorlog ontstonden huwelijken waardoor er individuen ontstonden die beide genetische materiaal bezitten...
door alle verscheidenheid in genetische materiaal en dus rassen wordt de kans dat de mensheid uitsterft verminderd, omdat er altijd een paar individuen te vinden zijn die beter aangepast zijn aan veranderende omstaandigheden.
Mooie theorie .... kun je nagaan hoe mooi de Islam is ... als jij al tot zoiets komt nu wat al vanaf het begin der mensheid eigenlijk bestaat aangezien Adam de eerste mens ook moslim was ...............
Waauw .......
Origineel gepost door Laysa
Mooie theorie .... kun je nagaan hoe mooi de Islam is ... als jij al tot zoiets komt nu wat al vanaf het begin der mensheid eigenlijk bestaat aangezien Adam de eerste mens ook moslim was ...............
Waauw .......
vergeet nie dat God profeten ging bevelen dat ze emgreren van hun dorp en een eigen dorp stichten, of dat zij hun kinderen weg stuurden zodat zij een eigen dorp stichten...alleen zo kan de mensheid overleven, hierdoor neemt de verscheidenheid van de dna materiaal toe en de kans dat de mensheid uitsterft door epidemien uitsterft wordt verklein doordat de afstaande tussen de dorpen groot zijn..
ps: hoessein vraagt of je hem wilt bellen...en wat is er met jou tel nr?
Origineel gepost door Tnawie
vergeet nie dat God profeten ging bevelen dat ze emgreren van hun dorp en een eigen dorp stichten, of dat zij hun kinderen weg stuurden zodat zij een eigen dorp stichten...alleen zo kan de mensheid overleven, hierdoor neemt de verscheidenheid van de dna materiaal toe en de kans dat de mensheid uitsterft door epidemien uitsterft wordt verklein doordat de afstaande tussen de dorpen groot zijn..
ps: hoessein vraagt of je hem wilt bellen...en wat is er met jou tel nr?
Ja je hebt gelijk maar tegenwoordig zijn de afstanden zo klein .... stel dat de mensheid ook op andere planeten zou kunnen wonen dan is de kans tot overleven nog groter ..... soort dorpen variant maar dan met planeten :D ....
ps-reply -> Wie is Hoessein ... en ik denk dat jij of mijn oude nr hebt of dat er krachten aan het werk zijn die wij niet vatten ....
:p
Ja je hebt gelijk maar tegenwoordig zijn de afstanden zo klein .... stel dat de mensheid ook op andere planeten zou kunnen wonen dan is de kans tot overleven nog groter ..... soort dorpen variant maar dan met planeten :D ....
ps-reply -> Wie is Hoessein ... en ik denk dat jij of mijn oude nr hebt of dat er krachten aan het werk zijn die wij niet vatten ....
:p
de afstaanden zijn nu inderdaad kleiner, daarom prbeert de traditie de afstaand tussen rassen te houden. die afstaand is namelijkk gezond.
die iraanse jongen, t gaat over een afspraak die je met zn vrouw maakte, dat jullie samen zouden trainen ofzo.
ps: ik heb dit nr 06 13......6
dus nuek dr op los, zijn we van alle racisme af...
excuse my language...
de afstaanden zijn nu inderdaad kleiner, daarom prbeert de traditie de afstaand tussen rassen te houden. die afstaand is namelijkk gezond.
die iraanse jongen, t gaat over een afspraak die je met zn vrouw maakte, dat jullie samen zouden trainen ofzo.
ps: ik heb dit nr 06 13......6
Ja de afstanden zijn kleiner maar in de koran staat Wij hebben volkeren van jullie gemaakt opdat jullie mekaar leren kennen .... traditie houdt afstand maar is dat geen rascisme ? Of bedoel je juist dat traditie de verschillende soorten verdeelt .... maar dan denk ik tsja we zijn allemaal van het mens ras of niet ..... ( op een paar enkelen na dan :p hihihi )
Tsjek je pm voor noemer ..... :cool:
Origineel gepost door Mazlout
dus nuek dr op los, zijn we van alle racisme af...
excuse my language...
En binnen de kortste keren ben je ook van deze wereld af ... met al die ziektes :rolleyes: ....
TNAWIEEEEE leeg ff die inbox van je ..... verzamelwoede of zo ??????
:D
TNAWIEEEEE leeg ff die inbox van je ..... verzamelwoede of zo ??????
:D
ish beetje leeg
ish beetje leeg
Ja zeker 1 lettertjuh weggehaald ..... :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.