Bekijk originele versie : fiets jij??
safia_magrabia
04-11-2005, 20:30
sellem aleikom,
ben eigenlijk benieuwd of jullie weleens fietsen bijv. naar je werk of boodschappen doen..
en een fiets zo een moter heeft heet toch snorfiets:confused: of heeft het een andere naam want ik zocht op het internet wat het zou kosten en ik kreeg allemaal van die motertjes:jammer: dat zocht ik niet...
wie weet hoe het wel heet???
alvast bedankt
wa aleikom sellem
lilchakir
04-11-2005, 20:32
sellem aleikom,
ben eigenlijk benieuwd of jullie weleens fietsen bijv. naar je werk of boodschappen doen..
en een fiets zo een moter heeft heet toch snorfiets:confused: of heeft het een andere naam want ik zocht op het internet wat het zou kosten en ik kreeg allemaal van die motertjes:jammer: dat zocht ik niet...
wie weet hoe het wel heet???
alvast bedankt
wa aleikom sellem iets met sparta nog iets, weet het niet zeker maar, volgens mij een spartamet. ps ik fiets iedere dag naar de winkel,chreche enz enz
moslima_007
04-11-2005, 20:34
wa alaikom salaam warahamatoe ALlah wabarkatoe oughty
hahahha ewa voor die vraag zit je bij mij op het goede adres hihihi, ik fiets namelijk elke ochtend naar me werk en s'middags weer terug naar huis, mijn fiets is eiegnmlijk mijn vervoermiddel nummer 1!
Mijn fietsje is meskien echt gaar geworden, en ben zeker aan een nieuwe toe, maar ik zeg je eerlijki, het is heerlijk om te fietsen! een soort sport!
en dat fiets met een moter is gewoon een snorfiets! eey maar niet zo lui he, neem gewoon een fiets waar je moet trappen is goed voor je!! beweging is goed!
lilchakir
04-11-2005, 20:39
http://img325.imageshack.us/img325/8360/spartamet5aa.jpg bedoel je zo iets???
safia_magrabia
04-11-2005, 20:39
wa alaikom salaam warahamatoe ALlah wabarkatoe oughty
hahahha ewa voor die vraag zit je bij mij op het goede adres hihihi, ik fiets namelijk elke ochtend naar me werk en s'middags weer terug naar huis, mijn fiets is eiegnmlijk mijn vervoermiddel nummer 1!
Mijn fietsje is meskien echt gaar geworden, en ben zeker aan een nieuwe toe, maar ik zeg je eerlijki, het is heerlijk om te fietsen! een soort sport!
en dat fiets met een moter is gewoon een snorfiets! eey maar niet zo lui he, neem gewoon een fiets waar je moet trappen is goed voor je!! beweging is goed!
:hihi: ja ik weet fietsen is gezond maar ik dacht voor het geval dat ik moe word:o dan start ik de motertje :hihi: en elmohiem goed van je dat je ook met de fiets gaat...
iets met sparta nog iets, weet het niet zeker maar, volgens mij een spartamet. ps ik fiets iedere dag naar de winkel,chreche enz enz
soukran voor jullie reacties :kus: dank je wel lilchakir ik ga eens proberen te zoeken met die naam... en goed van je dat je met de fiets gaat ik wil namelijk ook beginnen om met de fiets naar me werk te gaan.. inshallah
safia_magrabia
04-11-2005, 20:41
http://img325.imageshack.us/img325/8360/spartamet5aa.jpg bedoel je zo iets???
jaaaaaaaaaaaa inderdaad:banana: :banana: je bent een schat whollah:kus: soukran voor je moeite maar hoe heet ie :o en wat kost dat
lilchakir
04-11-2005, 20:42
jaaaaaaaaaaaa inderdaad:banana: :banana: je bent een schat whollah:kus: soukran voor je moeite maar hoe heet ie :o en wat kost dat hij dus een spartamet:D ik heb deze gezien bij speuuuuuurdes .nl en goed van je dat je het gaat proberen is echt goed voor de gezondheid en d lijn:D
marocloubna
04-11-2005, 20:43
Ik fiets ook graag, als ik bijvoorbeeld naar de winkel moet of als ik ergens in de buurt moet zijn en ik geen zin heb om te gaan lopen.
lilchakir
04-11-2005, 20:43
jaaaaaaaaaaaa inderdaad:banana: :banana: je bent een schat whollah:kus: soukran voor je moeite maar hoe heet ie :o en wat kost dat hij dus een spartamet:D ik heb deze gezien bij speuuuuuurdes .nl en goed van je dat je het gaat proberen is echt goed voor de gezondheid en d lijn:D :kus:
Ik fiets ook sinds ik geen ov meer heb tis soms wel lekker maar eigenlijk hou ik er niet echt van
safia_magrabia
04-11-2005, 20:53
Ik fiets ook graag, als ik bijvoorbeeld naar de winkel moet of als ik ergens in de buurt moet zijn en ik geen zin heb om te gaan lopen.
Ik fiets ook sinds ik geen ov meer heb tis soms wel lekker maar eigenlijk hou ik er niet echt van
tabarkallah allemaal gezonde dames...:)
echt goed van jullie hoor:goedzo:
hij dus een spartamet:D ik heb deze gezien bij speuuuuuurdes .nl en goed van je dat je het gaat proberen is echt goed voor de gezondheid en d lijn:D :kus:
soukkran je bent echt een schat moge allah ta'ala jou belonen inshallah ...anders was ik nog aan het zoeken, ik ga kijken op speurders met die naam ...:kus:
:hihi: ja ik moet echt aan me conditie werken :o
stresskip
04-11-2005, 20:55
hmm sinds ik getrouwd ben fiets ik veel minder.......ik neem of de auto, bus, trein
Eigenlijk is het wel lekker om af en toe de fiets te nemen....nieuw voornemen ik ga meer :banana: bewegen
:D dat zeg ik al heeel lang
safia_magrabia
04-11-2005, 20:59
hmm sinds ik getrouwd ben fiets ik veel minder.......ik neem of de auto, bus, trein
Eigenlijk is het wel lekker om af en toe de fiets te nemen....nieuw voornemen ik ga meer :banana: bewegen
:D dat zeg ik al heeel lang
nou vanaf nu beloof je jezelf voor een betere conditie zoals de dames al zeiden ...:o
beginnen met fietsen inshallah:banana: :banana: bewegen :banana:
lilchakir
04-11-2005, 21:02
soukkran je bent echt een schat moge allah ta'ala jou belonen inshallah ...anders was ik nog aan het zoeken, ik ga kijken op speurders met die naam ...:kus:
:hihi: ja ik moet echt aan me conditie werken :o[/QUOTE]amien hbieba:sjans: lieya oe 7liek inscha-allah
Old_Oem_Ishaaq
04-11-2005, 21:03
Ik fiets nooit : S
Wil wel graag fietsen...maar het lukt me gewoon niet om rustig te fietsen. Ik trap altijd te hard (terwijl ik geen haast heb). Resultaat: oververmoeide Oem I, die een rode kop heeft en een hijab die scheef zit.
Ik hou het voorlopig op de bus/tram
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.