Bekijk originele versie : Het is weer weekend!
Salaam oe aleykoem dames
Het is weer weekend...wat gaan jullie dit weekend doen?
mijn ouders komen zondag avond eventjes langs en verder weet ik het niet echt
mrsmagica
04-11-2005, 12:57
Salaam oe aleykoem dames
Weekend?????????? Ik heb geen weekend. vanavond en morgen werken om wat bij te verdienen en zondag leren voor me tentamens. :traan1:
oem_mujahid2
04-11-2005, 13:11
Ik ga niks doen..gewoon thuis...
crazyassia
04-11-2005, 13:15
thuis zitten
wardaroosje
04-11-2005, 13:19
Heb sinds dinsdag weekend:banana:
Weet niet wat ik moet doen.....maar het liefst op de bank liggen me een leuke dvdtje en een pot thee:)
serenity
04-11-2005, 13:19
Wij hebben deze week alhamdoullah eindelijk een huisje toegewezen gekregen en ook geaccepteerd, a.s. woensdag krijgen we het contract en de sleutels insha'allah, dus dat wordt dit weekend even rondkijken en inkopen doen voor ons nieuwe huisje.
Is leuk om te doen....nu moeten we het alleen nog eens worden over de inrichting...
Salaam oe aleykoem dames
ik ga werken meid heb weekend dienst en zorg ervoor dat je oudes langer blijven hahahahah
zusjes ???een leuke weekend bezorgen ???
:goedzo:
Wij hebben deze week alhamdoullah eindelijk een huisje toegewezen gekregen en ook geaccepteerd, a.s. woensdag krijgen we het contract en de sleutels insha'allah, dus dat wordt dit weekend even rondkijken en inkopen doen voor ons nieuwe huisje.
Is leuk om te doen....nu moeten we het alleen nog eens worden over de inrichting...
owww wat leuk zeg
Alhemdoelilah echt fijn is dat, en waar woon je nu dan met je man als ik vragen mag?
serenity
04-11-2005, 13:47
Alhamdoulillah, we zijn ook erg blij.
We wonen nu in Utrecht, maar daar blijven we gelukkig niet meer, vind het geen leuke stad om in te wonen.
Sabira23
04-11-2005, 14:45
Alhamdoulillah, we zijn ook erg blij.
We wonen nu in Utrecht, maar daar blijven we gelukkig niet meer, vind het geen leuke stad om in te wonen.
:ego: wat is er mis met utrecht?:lekkerpuh
serenity
04-11-2005, 14:46
Ik vind het niet fijn om in te wonen, maar da's mijn mening....Ik woon liever in een kleinere stad of in een dorp...
Verder is Utrecht wel leuk om naartoe te gaan om te winkelen etc.
serenity
04-11-2005, 14:53
Overal wel, hihi...Overvecht Noord, Zuid, Zuilen, Kanaleneiland...
serenity
04-11-2005, 15:38
Hahaha, echte Utreggers!
serenity
04-11-2005, 15:46
Nee, dat niet. Woon er pas sinds 5.5 jaar. En jij?
serenity
04-11-2005, 15:52
Haha, bijna dezelfde periode dus...Toevallig..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.