Bekijk originele versie : Wie was er op de bruiloft van Rafik & rachida 12-04-2003?
Shaharazade
14-04-2003, 22:17
Sallaam iedereen...
Ik vroeg me af wie er allemaal waren afgelopen zaterdag op de bruiloft in Rotterdam op de chinese boot(ocean paradise).
Ik vond het een hele leuke en gezellige bruiloft..
En er waren hele leuke mensen...
Vooral een bijzonder iemand namelijk een meisje met een zwarte hoofddoek en een mosgroene takschita aan.
Een heel mooi meisje was dat en ik vroeg me af of iemand weet wie dat is?
Dus wie was er allemaal let me know...
xxxxxxjes sharazade
Shaharazade
14-04-2003, 22:22
Helemaal niemand dat is raar........
Ik geloof er helemaal niets van ..
verw8 je dat er al na 5 minuten massale reacties zijn oulla? :confused: wees geduldig misschien vind je dan wel iemand die er ook was....en een tip....open deze topic bij de rubriek uit het oog verloren...daar zal je meer kans hebben denk ik.... :zwaai:
Shaharazade
14-04-2003, 22:27
thanks voor de tip maar hier zal ik meer kans maken voor reacties den ik
MISS1001NACHT
15-04-2003, 09:55
Hallo,
Ja ik was er ook zoooooo dat was zo een mooie bruiloft!!!! alleen weet ik niet wie je bedoelt maarre ik ga de videoband bekijken en dan zal ik er wel op letten. Trouwens met wie was jij meegekomen rachida of Rafik? Misschien ken ik jou...
MISS1001NACHT
15-04-2003, 15:38
Hallo mensen,
was er verder echt niemand aanwezig????????
Maarre voor wie er wel was; was gezellig he? Echt die twee passen zo goed bij elkaar, ik hoop dat ze voor altijd zo gelukkig zullen zijn incha allah!! Die neggeffa was ook goed, ik heb nog nooit iemand gezien die zulke mooie kleren had en de make up was ook zo natuurlijk echt prachtig.
Ook de band die ze hadden was uniek!!!! Toen ze van hun plaats gingen om de bruid en bruidegom te halen met daca marakshia sooo we hebben echt genoten en de bruid en bruidegom ook! :D
Doeidoei
Shaharazade
15-04-2003, 21:52
hoi miss1001nacht
Jij was er ook dus wat had je aan misschien ken ik je inderdaad wel ja.
Het was inderdaad een hele mooie bruiloft.
En we hebben inderdaad genoten ja.
En van wie ben jij familie of kennis van de bruidegom of bruid?
Shaharazade
15-04-2003, 22:07
trouwens niemand kan me dus helpen over dat meisje...
jammer dan moet ik dus wachten op die videoband...
Shaharazade
15-04-2003, 22:19
maar miss1001nacht let me know oke wanneer je online bent.
MISS1001NACHT
16-04-2003, 09:20
Hi,
Nou ik laat je wel weten als ik de band heb gezien. En ik hoorde bij de bruidegom maar ben vrijdag ook meegeweest!!! Was ook leuk ze had echt een apparte DJ!! Ik lag helemaal in een deuk om haar. Maar wie ben jij nou...trouwens PM me is denk ik handiger vooral als ik weet wie je zoekt!
En Beppie Truus, Ik ken haar achternaam niet maar het is een prachtige meid en ook nog een schat. Is zij het??? :rolleyes:
Nou mensen wil graag weten wie er nog meer was en hoe jullie het vonden ;) ; :zwaai: :zwaai:
Later
AMEDOEKER
16-10-2008, 20:02
Ewa hoeveel kinderen zijn er shi elftal nigh.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.