Bekijk originele versie : www.vetvernietiger.nl
islamia22
04-11-2005, 11:55
Salam dames,:)
ik heb een vraagje wie heeft er ervaring met de volgende afslank pillen.
www.vetvernietiger.nl deze schijnen heel erg effectief te zijn..kan iemand zijn eventuele ervaringen hiermee met mij delen?
Wa salam,
Islamia
islamia22
04-11-2005, 12:49
niemand???
Asalamo 3alaikom
Laat ik eerlijk zijn, ik heb een tijdje pillen gebruikt die ook de functie van vetvernietiging hebben en ik ben heel erg slank geworden daardoor vond het niet mooi omdat ik niet echt dik was. Ze helpen wel als je ze goed bij houdt, maar ik denk dat je beter wat anders kan proberen. Door gezond te eten en goed/genoeg te bewegen. Ik weet niet of die pillen gezond zijn.
Ps: ik had andere pillen gebruikt
islamia22
04-11-2005, 14:45
welke had jij gebruikt dan en hielpen ze bij jou??
Ik gebruikte die van sunwell, afslank vetafname, maar het wilt niet zeggen dat je alles mag eten. Om het een handje te helpen moet je oppassen met vetten en niet bewegen. Het hielp bij mij wel
islamia22
04-11-2005, 15:45
niet bewegen??ik sport nu wel en wil gewoon een hulpmiddeltje om wat sneller af te vallen
niet bewegen??ik sport nu wel en wil gewoon een hulpmiddeltje om wat sneller af te vallen
Ok dan kan het wel... nee waarom ik dat zei, omdat sommige meisjes denken dat ze van alles kunnen etenze slikken toch die pil, maar het helpt niet.
Maar als jij sport kan je wel proberen koop niet zo'n dure en probeer het een maan en kijk wat je ermee bereikt
islamia22
07-11-2005, 08:17
dank je wel meid voor je antwoord.
wa salam
Yasmina_Taza
07-11-2005, 18:01
dank je wel meid voor je antwoord.
wa salam
Oh dat wil ik ook wel proberen ... laat je weten hoe het resultaat is na een maaand ofso ?
Yasmina_Taza
07-11-2005, 18:08
Ik gebruikte die van sunwell, afslank vetafname, maar het wilt niet zeggen dat je alles mag eten. Om het een handje te helpen moet je oppassen met vetten en niet bewegen. Het hielp bij mij wel
En na hoeveel tijd zag je resultaat ?
En hoeveel kilo viel je er mee af ?
:confused:
Mirjamroosje
07-11-2005, 19:50
wil ook weten
Cartier.
07-11-2005, 20:47
ik wil me oude gewicht terug.. :huil1:..
ik wil weer 50 wegen.. waar kan je die pillen kopen??
liefs..
Ik was in een korte periode heel veel afgevallen dat ik het niet meer mooi vond. Zeker binnen een maand 6 kg of meer. Maar ik slikte niet alleen de pillen. Het was een pil die je moest slikken een half uur voor dat je gaat eten en 3 keer per dag. dus ik at ook echt alleen maar 3 keer per dag ik at gezond geen snoep geen vetdingen, bruinboord en weinig brood en veel water daarnaast trainen. Ik gebruikte trouwens sunwell afslank vetafname, er is ook eentje met appelazijn en je kan het gewoon allebei bij de supermarkt kopen bij de natuur en afslank produkten
Yasmina_Taza
08-11-2005, 08:28
Ik was in een korte periode heel veel afgevallen dat ik het niet meer mooi vond. Zeker binnen een maand 6 kg of meer. Maar ik slikte niet alleen de pillen. Het was een pil die je moest slikken een half uur voor dat je gaat eten en 3 keer per dag. dus ik at ook echt alleen maar 3 keer per dag ik at gezond geen snoep geen vetdingen, bruinboord en weinig brood en veel water daarnaast trainen. Ik gebruikte trouwens sunwell afslank vetafname, er is ook eentje met appelazijn en je kan het gewoon allebei bij de supermarkt kopen bij de natuur en afslank produkten
Thxx .. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.