Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou jij het zeggen?

younesel18
14-04-2003, 20:51

Stel je voor: Je zit ergens mee. Het is iets wat je niet elke dag tegenkomt. Iets waarvan mensen zullen opkijken of zelfs van zullen schrikken. Iets waarvan jij weet dat mensen je compleet anders gaan zien omdat ze datgeen van je weten waar jij altijd zo bang voor bent geweest om te vertellen. Iets waarvan zelfs je ouders gaan schrikken en je dan niet helemaal willen accepteren omdat jij "anders bent uitgepakt" dan zij zouden denken (bijvoorbeeld dat je een leven lijdt zoals zij dat willen, met huisje boompje bee...laat dat laatste maar zitten). What would you do? Ofte wel; wat zou jij doen? Bedenk trouwens zelf maar wat voor ergs dat dan is.

Lady_Cazawia
14-04-2003, 20:54
Vraag gewoon: Zou jij het zeggen als je Homo was..?? :D

younesel18
14-04-2003, 20:56
Origineel gepost door Lady Cazawia Vraag gewoon: Zou jij het zeggen als je Homo was..?? :D OOoh jij bent echt....... Wajaaw, 3afriet! :D ik wou het anders zeggen, maar op die manier kon het ook. Ik heb trouwens niets te verbergen hoor... O ja, Zou je het zeggen als je le sbie's was?

Lady_Cazawia
14-04-2003, 21:01
Origineel gepost door younesel18 OOoh jij bent echt....... Wajaaw, 3afriet! :D ik wou het anders zeggen, maar op die manier kon het ook. Ik heb trouwens niets te verbergen hoor... O ja, Zou je het zeggen als je le sbie's was? Ik ben een meid zeg maar 3afrieta...:D Kan ik geen antwoord geven, wil er niet eens aan denken om een lesbie te zijn...!!!

younesel18
14-04-2003, 21:06

Origineel gepost door Lady Cazawia Ik ben een meid zeg maar 3afrieta...:D Kan ik geen antwoord geven, wil er niet eens aan denken om een lesbie te zijn...!!! Ja zo denk ik er ook over, niet dat jij een 3afriet bent hoor, maar over homo zijn. Sorry hoor, maar dat is een ding wat ik in mijn hele leven nooit te nimmer zal begrijpen!!!! Ik moet er niet aan denken een mooie vrouwelijke lichaam en geest te ruilen voor een tfoe laat maar zitten!

cheima
14-04-2003, 21:08
Ohhhhh daar doel je op :lol: :lol: jij bent erggggggggg :lol:

younesel18
14-04-2003, 21:10
Origineel gepost door cheima Ohhhhh daar doel je op :lol: :lol: jij bent erggggggggg :lol: Ja, op een indirecte manier dan he!(eerlijk gezegd)

Lady_Cazawia
14-04-2003, 21:11
Origineel gepost door younesel18 Ja zo denk ik er ook over, niet dat jij een 3afriet bent hoor, maar over homo zijn. Sorry hoor, maar dat is een ding wat ik in mijn hele leven nooit te nimmer zal begrijpen!!!! Ik moet er niet aan denken een mooie vrouwelijke lichaam en geest te ruilen voor een tfoe laat maar zitten! Inderdaad Vind Ik Ook...:D

younesel18
14-04-2003, 21:12
Origineel gepost door Lady Cazawia Inderdaad Vind Ik Ook...:D Een vrouwelijke lichaam en geest? :D

Lady_Cazawia
14-04-2003, 21:13
Origineel gepost door younesel18 Een vrouwelijke lichaam en geest? :D Neej Zo Bedoel ik het niet...:D

dulce_lamia
14-04-2003, 21:23
Ophangen is wat radicaal.. Dus Ik zeg niks.... niks.... niks..... Mischien is het "probleem" over een tijd wel voorbij en dan is het alleen maar slapende honden wakker maken. Als het er dan toch uit moet dan deel ik het met cyber-onbekenden :D