Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : FF een puntje waar ik het over wil hebben.

MocromaniaC
14-04-2003, 19:39

Het puntje waar ik het over wou hebben is zoals je waarschijnlijk al weet een intermoleculair verschijnsel van een imperiaal gelegen bestand dat toch een gedesinfecteerde-ongeordende systematisch opgelegde indruk oplevert. Waar men toch bang voor is, is toch de naar rechtsverschuivende inventarisatie vermogen dat een zwak ontwikkelde ondergangsfase ondervindt die een communicatie overeenkomst tot stand kan brengen in tegestelling tot de differentiele machtstructurele melkunie productiemethoden die een oligopolistische geldinkomsten-acceptgiro ontvangen dat toch een klein mengseltje van multiculturele-conuitievermogen biedt. Maar hoogstwaarschijnlijk bevindt u zich nu in de midlife-crisis die toch een belangwekkende celdeling configuratie proces tot beweging kan brengen waardoor de chromosomen van de normaal gedesorienteerde ziekteverwekkers tot een eindpunt kan brengen waarna de allelen de klus klaren en de genen een anti-fascisme strijd voeren mits ze onder druk worden gezet door de misvormde bloedaspecten die aangevallen worden door stoffen met een minimaal cytoplasmatische-concentratievermogen. Door deze bizarre wending van de relativiteitstheorie van de natuurkundig albert mocromaniac is er toch nog een lichtpuntje aan deze situatie, namelijk: 3,7872398782438273232320938 % van de zimbabweese bevolking heeft een teddybeer. Daardoor ben ik tot de conclusie gekomen dat de inconsequente oppositie mechanisme een on-democratisch beleid voeren waardoor de antecedent toch een particuliere aanwezigheid vormt in samenwerking met de stierentransfusie die een potje” wie de meeste gezoute kolibriepootjes kan verslinden” heeft verloren van de in Mozambique levende cd-hoesjes peuzelaar. Maar een ander fenomeen is toch de fragmentarisch verkiezingen beleid tegen de leefbaar somalische partijleden samensmelting die een piranha in 20 stukken kan verdelen. Maar een uitermate opvallend stukje technomorfatie is toch de urgente omstandigheden van de door hondsdolheid beslagen ruitenwisserscomplexen die de lidstaten van de verenigde grasontwortelingsclub een strijdhaftig en moedig gestreden selectietoernooi heeft laten winnen. Zonder twijfel weet u wel een antwoord op de vraag van albert amhamdi, ik citeer de vraag: wie weet het nieuwe recept van de gefrituurde fazantenfollikel ?? . Het is een vraag waarop het antwoord ergens in het universum een kosmotische ronddwaling ondergaat van zenuwslopende snelheid met een gematigde verbrandingsproces. Maar wie de wet van archimedis er op toepast zal een ongenadige zweepslag ontvangen. Nu een vervolg op de virtueel opgestelde analogisatie waarvan bekend staat dat de constructietekening een problematisch onderdeel is van de aandelenhandelaar. Aangezien de jaarlijkse hoeveelheid van de melk-aanbodoverschot te hoog is is het moeilijk een winstmaximalisatie te boeken want externe toegangsmogelijkheden bieden te weinig elektromechanisatie. De westerse productiemethoden stellen niks voor, want de kapitalistische inferieure prijsdiscriminatie gaat toch ten koste van de systematisch distributiepubliek.Mede daardoor zijn we tot de conclusie gekomen dat als je de wortel trekt uit de bevruchtingsprocedure er een uitermate bijzonder erosievorming plaatsvind waardoor er een bijzonder zuurstofmolecuulsamenwerkingsverband bekondigt word met een raar veerconstante dat de wet van Newton overrimpelt zonder enig gevoelsmatige pi-coefficient.Maar met behulp van centrufigatie is er een diafragmentarische-dioptrieconcentratie geconstrueerd, maar dat gaat wel ten koste van de elementspercentage wat een exotherme opzwelling tot gevolg kan hebben dan zit je met gebakken essentiele-aminozuren. Maar toch kan de fotosynthetisch opgebouwde marathonloper een indrukwekkend schouwspel bieden door te spelen met elastischevervormingsverschijnselen. Dat idee word helaas gedwarsboomd door de gefractioneerde destillatie van universele stoffen die een minimaal glucose-concentratie bezitten die in de buitenste schildklier cellen bevinden. Maar die is oplosbaar met de scheikundige-halfvergelijkingsproces dat een redox-oxydator tot gevolg heeft. De elektronenoverdracht is noodzakelijk voor de ghanese ministers want zij verwachten een ioonische edelgasconfiguratie die voortdurend wordt nagestreefd. Als het expiriment mislukt zal de aardoppervlakte met 5 % verminderen en zullen de aardschollen 15 centimeter naar de oostkant verschuiven omdat het in de atmosfeer een potentieel beleid voert tegen de rode mussen die hun graantje meepikken van de gefrusteerde populatie Ik hoor graag elke reactie op deze zojuist gegeven punt.

Lady_Fortuna
14-04-2003, 19:41
helemaal gelijk jongen...... :rolleyes:

MocromaniaC
14-04-2003, 19:43
Tja.........................ik doe m´n best en bedankt voor je compliment.

Lady_moi
14-04-2003, 19:47
Origineel gepost door MocromaniaC Tja.........................ik doe m´n best en bedankt voor je compliment. ken ik jou van ergens? :D ben jij niet einstein :D

Lady_moi
14-04-2003, 19:48

ik heb proberen te lezen ma lukt niet echt :(

MocromaniaC
14-04-2003, 19:51
Neej, ik lijk er niet eens op.

Lady_moi
14-04-2003, 19:56
:lol: wat doet teddybeer tussen die supergevaarlijke woorden :D

LaZina
14-04-2003, 19:59
wajowwww... de eerste zin las ik maarre laat maar... t gaat vast tog nergens over...

MocromaniaC
14-04-2003, 20:00
Ja ik blijf mezelf verbazen met die tekst. Het is gewoon een product van het volgende recept: 1: Niks te doen hebben, 2: Oude tekstboeken erbij pakken, 3: Een grote portie van fantasie en meligheid toevoegen.

Lady_moi
14-04-2003, 20:01
zware mix

MocromaniaC
14-04-2003, 20:02
Ja, maar het is met plezier gedaan hoor!

Lady_moi
14-04-2003, 20:04
tof dat je er plezier aan had :D