Bekijk originele versie : Kunnen jullie soms jezelf ook niet zijn?
Wie kan er nu in een bepaalde omgeving ( "vrienden", school, werk, thuis etc) niet helemaal zichzelf zijn.
Bang om bepaalde dingen te zeggen anders krijg je gezeik, of eerlijk kan je niet zijn anders hoor je er niet bij.
Wie? :(
The_Eyes
14-04-2003, 18:31
Ik ben altijd en overal mezelf. mischien als ik nieuwe mensen tegenkom in t begin ff stil. maar als ik een mening over iets heb dan krijgt de hele wereld dat te horen.
Origineel gepost door The_Eyes
Ik ben altijd en overal mezelf. mischien als ik nieuwe mensen tegenkom in t begin ff stil. maar als ik een mening over iets heb dan krijgt de hele wereld dat te horen.
Ook als je dan opeens zonder vrienden zit? :)
Bij elke gelegenheid ben ik een ander persoon. Bij sommige mensen bijvoorbeeld kun je gewoon niet de blije uithangen. Ik pas me altijd aan bij de "soort" met wie ik in gezelschap zit... :D
NOPE....................I´m the BIGG BOSS.................. my rules!!!! :bril:
Origineel gepost door flour
Bij elke gelegenheid ben ik een ander persoon. Bij sommige mensen bijvoorbeeld kun je gewoon niet de blije uithangen. Ik pas me altijd aan bij de "soort" met wie ik in gezelschap zit... :D
Lekker. :D
En heb je daar geen problemen mee?
Ik kan dat niet meer aan, heb het vaak gedaan, maar ben het zat. :)
Origineel gepost door flour
Ye rare soort camelion!!!!!!! :confused:
_L0v3d_73v3n
14-04-2003, 18:38
Origineel gepost door The_Eyes
Just like me http://www.nbproducties.nl/smilies/hmmmm.gif
Origineel gepost door Chaimae
Lekker. :D
En heb je daar geen problemen mee?
Ik kan dat niet meer aan, heb het vaak gedaan, maar ben het zat. :)
Geen enkel probleem. Kan met iedereen opschieten :) Het is gewoon toneelschool in het dagelijks leven :D
Lady_moi
14-04-2003, 18:41
tes te zien met wie ik ben ik pas me aan is die persoon grappig dan doe ik er volop aan mee isdie persoon serieus blijf ik ook serieus you know ik ben beetje vanallas :D
Origineel gepost door touzine
Ye rare soort camelion!!!!!!! :confused:
:confused: ;)
Origineel gepost door lady_moi
tes te zien met wie ik ben ik pas me aan is die persoon grappig dan doe ik er volop aan mee isdie persoon serieus blijf ik ook serieus you know ik ben beetje vanallas :D
Jah................. dat heb ik gemerkt..............DaMN!!!!!!!!!!!! :(
Origineel gepost door lady_moi
Ja, maar kijk stel je hebt een vriendengroep en opeens gaan de interesses steeds meer uitelkaar, en je bent de enigste met een beetje andere interesses, zou je dan toneel spelen of eerlijk zeggen wat je van bepaalde dingen vind, ookal loop je het risico ze daarmee te kwetsen en misschien te verliezen. :)
Lady_moi
14-04-2003, 18:48
Origineel gepost door Chaimae
Ja, maar kijk stel je hebt een vriendengroep en opeens gaan de interesses steeds meer uitelkaar, en je bent de enigste met een beetje andere interesses, zou je dan toneel spelen of eerlijk zeggen wat je van bepaalde dingen vind, ookal loop je het risico ze daarmee te kwetsen en misschien te verliezen. :)
als het op vlak van kwetse pin doen of verliezen komt dan doe ik mee you know is nooit goed mensen kwetsen
Lady_moi
14-04-2003, 18:49
Origineel gepost door touzine
Jah................. dat heb ik gemerkt..............DaMN!!!!!!!!!!!! :(
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.