Bekijk originele versie : Shoppppppen
karima...
02-11-2005, 17:25
Hooooooi,
ik ga weer is shoppen in antwerpen dus zou ik graag nieuwe adressjes van leuke winkeltjes weten...
geen ZARA of H&M (!)
Je weet wel van die gezellige winkeltjes met van die leuke dingen,
het mag goedkoop zijn maar ook duur doet er niet toe en met goedkoop bedoel ik niet van die marginale truitjes met don't touch (zoals von dutch) nagedaan snap je gewoon leuke dingen merk of niet merk maakt niet !
er mag ook zo'n gezellige eetplaats, cafétje ofzo bij staan voor even uit te rusten je weet wel ;-)
en liefst ook hoe je er geraakt en ik ken dus duidelijk alleen de meir en de groenplaats geen straatnamen niks haha oeps (liefst is iets anders dan de meir want dat ben ik echt beu!!)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
alvast bedankt !
LaDy_Du_MaRoc
02-11-2005, 18:50
In Borgerhout ( Antwerpse Rue de Brabant)
Je bent van leuven zie k
als je op JIM tv kijkt naar City Hoppin, daar hadden ze een reportage over de leukste shops in Antwerpen
maar kan nu niet egt op leuke dinge kome..
srry
karima...
03-11-2005, 08:05
Owkey dan en niemand die iets anders heeft ?
noumidia1980
03-11-2005, 08:40
Er is in antwerpen (vlakbij het cs station) een cafeetje waar je heerlijke koffie verkeerd kunt drinken(als je daar teminste van houd) het cafe heet Monico.
Succes
karima...
03-11-2005, 08:57
Mmja drink ik best wel graag,
ik zal er voor uitkijken alvast bedankt !
nog andere tips ?
naast het station,alle in de buurt,is er een libanees restaurant.
-je hebt het station......en de eerste straat naar rechts en dan terug naar rechts en daar heb je het op een hoek,is lekker etenen het restaurant heet " mandarine".
-je hebt bij de meir ook winkeltjes,in de zijstraatjes,dus daar moet je eens lopen,maak er een lang dagje van!!!!!
-
maar ik ben zelf niet van antwerpen,dus ken die namen niet echt .
Maar have fun with schopping
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.