Bekijk originele versie : Biergistpillen?
maneschijn
02-11-2005, 15:01
Hoi meiden,
Wie van jullie gebruikt er de biergisttabletten, en welke resultaat geeft het?
IK hoor het van jullie :kus:
Hoi meiden,
Wie van jullie gebruikt er de biergisttabletten, en welke resultaat geeft het?
IK hoor het van jullie :kus:
ik slik vitamine B van Davitamon, waar ook biergist in zit. het is goed voor je haar en dus tegen haaruitval. ik vind dat het wel goed werkt.
maneschijn
02-11-2005, 16:11
ik slik vitamine B van Davitamon, waar ook biergist in zit. het is goed voor je haar en dus tegen haaruitval. ik vind dat het wel goed werkt.
Waar koop je die? Heb ook gehoord dat die biergistpillen goed zijn voor de huid, het houdt je huid mooi en voorkomt puisten..klopt dit?
Waar koop je die? Heb ook gehoord dat die biergistpillen goed zijn voor de huid, het houdt je huid mooi en voorkomt puisten..klopt dit?
bij elk drogist, DA, Etos etc. Ja vitamine B is goed voor je haar, huid en nagels.
maneschijn
02-11-2005, 16:59
bij elk drogist, DA, Etos etc. Ja vitamine B is goed voor je haar, huid en nagels.
Thanks meid :kus:
Biergist in combinatie met ijzertabletten zorgt ervoor dat je geen haaruitval krijgt!!! en het helpt echter super want ik heb die combinatie gebruikt na mijn bevalling en ik heb helemaal geen haaruitval gehad en mijn haren zijn mooier als tevoren.:goedzo:
moi_lady
04-11-2005, 11:20
thanks voor de tip dames.. ik heb zware last van haaruitval en ik vindt het echt zoo erg .. maar ik ga zeker eens een bezoekje brengen aan de DA..:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.