Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : internet???

Pagina's : [1] 2

hayat1080
02-11-2005, 13:57

salam wa alikoum mensen ik was nieuwsgierig en wou ff een vraag stellen is er al een onder jullie die met iemand van op het internet getrouwd is??? of ja verloofd telt ook graag veel reacties ;) hou jullie goed groetjes hayat :D

chelha81
02-11-2005, 13:59
hahahah, dit is wel een leuke, ken ken er genoeg die echt getrouwd zijn met iemand op internet..maar bijv via een moslimsite.....:) zoals mijn pa zegt...dinya tbedlet...hahaha...alles kan tegenwoordig....als ze maar gelukkig zijn tog??

hayat1080
02-11-2005, 15:56
is er echt niemand??? :(

hayat1080
02-11-2005, 15:59
hahahah, dit is wel een leuke, ken ken er genoeg die echt getrouwd zijn met iemand op internet..maar bijv via een moslimsite.....:) zoals mijn pa zegt...dinya tbedlet...hahaha...alles kan tegenwoordig....als ze maar gelukkig zijn tog?? hahaha sorry ik had je reactie niet gelezen ja alles is nu veranderd zoals je vader zei de mensen :maf2: hahaha nee ik lach als ze maar gelukkig zijn zoals je al zei chokran voor je reactie meid!!!

hayat1080
02-11-2005, 18:49

ewa mensen niemand meer??? :wow:

amiraatje20
02-11-2005, 19:12
mijn buurmeisje is met iemand getrouwd die ze via internet heeft ontmoet

MaRoCcInA
02-11-2005, 20:12
nou nadat mijn cam aanging vond hij me heel leuk eruit zien en daarna klikte het 2 weken later heb ik het vliegtuig gepakt en ben naar tetouan gegaan heb hem ontmoet vreselijk eng in het begin maar daarna ben ik een tijdje gebleven daar om hem goed te leren kennen en het klikte zo goed soebhallah ik de ware gevonden en nu na enige maanden ga ik in december verloven met hem. De vraag is alleen nog of hij wel naar nl wil komen want hij en zijn familie (zijn vader is een bekende man) hebben het aardig goed daar en om dat allemaal op te geven en opnieuw te moeten beginnen in een land waar het vreslijk koud is en al die regels (inburgering) daar zijn we dus nog niet over uit, maar inshallah komt het allemaal goed zolang ik maar bij hem kan zijn. inshallah gaan we eerst verloven en dan de rest maar. mijn toekomstige en zijn familie komen in december hier naartoe om toch eerst te verloven en hopelijk zal zijn liefde voor mijn sterker zijn dan de kou hier hahahah. dit was even mijn verhaal in het kort maar ik kan je een ding zeggen ik ben nog nooit zo gek geweest van een jongen ooit,en zijn familie is ook echt lief ik krijg regelmatig telefoontjes van zijn vader en moeder al is het maar om te vragen hoe het met me gaat ik heb het echt getroffen en dit allas vanwege Allah swt. MashA Allah, Zo zie je dat El Maktab echt bestaat! :goedzo: Echt mooi meid. Ik wens je een gezegende Huwelijk InshA Allah!

Lady_Yas
02-11-2005, 20:25
lailaatje zo mooi verhaal!!!!!!

hayat1080
03-11-2005, 02:17
nou na enige maanden contact maar wel puur zakelijk vroeg hj me of ik hem kon toevoegen op zijn msn want dat ging een stuk sneller dan steeds die emails. dus had ik gedaan en zo hebben we nog verder geklets maar nog niet over privezaken of zo. na 2 maanden weer verder hoorde ik dat hij een marokkaan was omdat we alleen maar spraken in het engels was dit eigenlijk best eenverassing maar toch voelde ik me wel blij. na enige tijd vertelde hij dat hij uit tetouan kwam en daar ook woont en hij werkt in de informatica branche en toen toevallig die dag dat ik mijn vragen aan het stellen was, was hij bezig de internetsite aan het uitbreiden in een moskee daar(of zaaltje ernaast) in tetouan, toen verelde ik over mezelf, en de gesprekken bleven inetressant. na 1, verder werd ik echt nieuwschierig hoe hij eruit zag dus ik vroeg of hij een cam had, en hij deed hem aan ..............................................nou ik dacht dat ik achterover viel: hij zag er zo goed uit!!!!!!!!!!!!!ik moest echt knipperen met mijn ogen.maar heel apart vond ik dat hij niet vroeg of hij mij kon zien dus na 1 week bood ik het maar zelf aan en heel leif was dat hij zei voordat ik hem aandeed: voor mij maakt het niet uit hoe je eruit ziet want op je innerlijke en karakter zoals je op mij overkomt betrap ik mezelf erop dat ik na mijn werk echt de behoefte heb om je te spreken een soort gemis. zo lief. nog bedankt voor je reactie :goedzo: veel geluk in je leven :banana: groetjes hayat

hayat1080
03-11-2005, 02:20
als er nog mensen zijn zeg het maar en vertel het mij hahaha :banana: groetjes hayat :kus: en bedankt meiden voor jullie reacties

Mysticalia
03-11-2005, 09:01
wat een mooi verhaal lailaatje100:love:

Prinz
03-11-2005, 09:48
hoi, nou soehanallah ben ik mijn toekomstige man via het internet tegen gekomen. Mijn verhaal in het kort. Ik werk voor justitie en ik was bezig met een protocol te schrijven over hoe mensen in de hulpverlening voor justitie om te gaan met moslimkinderen omdat ik merkte dat daar een flinke kennis tekeort aan was.Dus ik was bezig om enkele vragen die ik beantwoord moest hebben die ik zelf niet wist op een engelstalige islam site te vragen ik zat dus waarschijnlijk in een live chatroom waar je direkte vagen kon stellen aan de imaam maar blijkbaar was de imam te druk en ik kreeg mijnvragen niet beantwood maar ik hield vol met mijn vragen te stellen en kreeg ze ook beantwoord niet door de imaam maar door een jongen. heel vriendelijk allemaal en ik had hem bedankt. hij bood me aan nog meer met vragen te komen als ik er niet uit kwam aangezien ik een heel boek moest schrijven had ik nog veel vragen. zodoende email uitgewisseld na enige maanden contact beviel me zijn vriendelijkheid heel erg. ik wist verder niets van hem en hij van mij ook niet. en jah zodoende wil je nog meer details weten dan zeg het maar dan schrijf ik gewoon verder. kus Wat een mooi verhaal!!! Heel veel geluk toegewenst :goedzo:

bruidje_20
04-11-2005, 13:41
Lailaatje_100>> Echt Macha allah :goedzo:

blanca80
07-11-2005, 13:31
mijn buur meisje is velooft met iemand via internet .dit is mijn mening daar over meiden via internet trouwen doe normaaal en ga wat vaker de deur uit .liever alleen zijn dan me zeff verlagen om iemand via het internet om mee te trouwen. Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte...niet in die woorden maar toch. Een tijd geleden was internet beetje hoe zal ik het zeggen....voor nerds:nerd: tegenwoordig zit iedereen erop en is het best een aardige manier om in contact te komen met anderen. Je zegt ga wat vaker de deur uit.... wat als je er niet van houdt om op straat aangesproken te worden. ...Al is het iemand die eruit ziet om op te eten... ik krijg t niet uit mn strot om mn Tel. te geven....meestal is het enige wat dan uit mn mond komt..Sorry ,...ben al getrouwd haha ... Andere locaties...wat als je niet valt op je studiegenootjes...wat als je die eeeene leuke marokaanse collega al een relatie heeft net als elke manier van leren kennen is het een risico...je weet nooit wie achter de pc zit in dit geval...

hayat1080
10-12-2005, 23:20

Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte...niet in die woorden maar toch. Een tijd geleden was internet beetje hoe zal ik het zeggen....voor nerds:nerd: tegenwoordig zit iedereen erop en is het best een aardige manier om in contact te komen met anderen. Je zegt ga wat vaker de deur uit.... wat als je er niet van houdt om op straat aangesproken te worden. ...Al is het iemand die eruit ziet om op te eten... ik krijg t niet uit mn strot om mn Tel. te geven....meestal is het enige wat dan uit mn mond komt..Sorry ,...ben al getrouwd haha ... Andere locaties...wat als je niet valt op je studiegenootjes...wat als je die eeeene leuke marokaanse collega al een relatie heeft net als elke manier van leren kennen is het een risico...je weet nooit wie achter de pc zit in dit geval... ik ben helemaal met je eens nu gebeurd dat vaker maar mensen geloven er daar nie zo veel in wat ik ook begrijp maar alles is el mektab en geloof me mensen alles kan veranderen :goedzo: groetjes hayat

Pagina's : [1] 2