Bekijk originele versie : Hebben jullie het ook zo warm???
do you?
Ik heb het echt waarom..alles staat hier open: terrasdeur, ramen...het is zo waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmmm....:(
PerfectTangawia
14-04-2003, 15:57
Origineel gepost door Liloesh
do you?
Ik heb het echt waarom..alles staat hier open: terrasdeur, ramen...het is zo waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmmm....:(
zet de pc maar buiten dan valt de warmte wel mee..
TANGAWIA
fatiha85
14-04-2003, 15:57
ja het is zeker lekker warm, maar het is benauwd en dat is dus weer niet lekker!!
Lady_moi
14-04-2003, 15:58
do you?
je staat heet :hihi:
Zin_Rabat
14-04-2003, 15:58
do you?
Ja Het Is Heeeeel Warm :D
;)
Origineel gepost door lady_moi
je staat heet :hihi:
Ik meen het hoor...ik had een trui aan, die heb ik al ondertussen uitgedaan...het is niet te verdrage :(
Lady_moi
14-04-2003, 16:03
Ik meen het hoor...ik had een trui aan, die heb ik al ondertussen uitgedaan...het is niet te verdrage :(
ja begrijpelijk
ik heb het nu niet zo warm heb lichte kleren aan en ramen staan open en sow en de kamer waar ik ben is er schaduw dus jahhhhh :D
SchoneSlaapster
14-04-2003, 16:03
i enjoy this wether!!!!! :D
Geniet mensen!
Mooi weer is al zo schaars in NL...
:zwaai:
SS
divalatifa
14-04-2003, 16:05
nee ik niet hoor, geen last van! sterker nog ik heb het eerder koud dan warm hier in dit kantoortje!!
Origineel gepost door lady_moi
ja begrijpelijk
ik heb het nu niet zo warm heb lichte kleren aan en ramen staan open en sow en de kamer waar ik ben is er schaduw dus jahhhhh :D
Damn...De zon schijt hier bij mij à volonté :(
Lady_moi
14-04-2003, 16:13
Damn...De zon schijt hier bij mij à volonté :(
doe gordijnen dicht
Dan nog...z'on komt door vele dingen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.