Bekijk originele versie : help mijn partner is TE romanitsch
haliema1980
02-11-2005, 13:31
Ja erg he!! Hij wil zoveel aan Romantiek doen dat het op momenten dat ik echt niet in de mood voor romantiek ben. Bijvoorbeeld; ik kom thuis na een zware werkdag, het enigste wat ik wil is rustig tv kijken en eten in mijn oude pyama niet meer en niet minder. Meneertje komt thuis begint overal kaarsjes aan te steken, lichten uit, wierrook geurtjes in huis te verspreiden, ruimt op, doet een luchtje op etc etc.
Bijna dagelijks. Of laat weer eens het bad vollopen en doet daar geurkaarsjes aan etc etc of opeens wil hij met me uit eten gaan in een of ander romantisch restaurant. Kijk het is niet zo dat ik dat NIET leuk vindt, alleen het is bijna DAGELIJKS dat ik me daardoor steeds verplicht voel om ´iets´ terug te doen ( je weet vast wel wat ik bedoel´ )Omdat hij zich steeds zo uitslooft vindt hij dat ik de hint moet begrijpen. Alles moet voor hem romantisch zijn, ik voel me dan zo schuldig dat ik dan toch besluit ´iets´terug te doen terwijl ik daar dus soms echt geen zin in heb en gewoon na het eten, wat tv ga kijken en mn bed in duik om te slapen.
Nu is mijn vraag; wat doen jullie om je partner op een niet-kwetsende manier af te wijzen voor dat ene, als je er echt geen zin in hebt.
Op zich begrijpt hij ook wel als ik geen zin heb in zo een bui, maar ik vind het gewoon zo zielig als hij heel de avond ( in zijn geval dus bijna elke dag) zich zo uitslooft voor mij thuis en ik dan op het laats moet gaan zeggen; sorry, ik heb geen zin, morgen misschien
Alle adviezen zijn welkom
chemicha
02-11-2005, 13:33
Misschien een stomme vraag maar wat heb je in het eten gedaan van je man?????
de mijne is droog dus spontaniteit van nul
chemicha
02-11-2005, 13:37
Ja erg he!! Hij wil zoveel aan Romantiek doen dat het op momenten dat ik echt niet in de mood voor romantiek ben. Bijvoorbeeld; ik kom thuis na een zware werkdag, het enigste wat ik wil is rustig tv kijken en eten in mijn oude pyama niet meer en niet minder. Meneertje komt thuis begint overal kaarsjes aan te steken, lichten uit, wierrook geurtjes in huis te verspreiden, ruimt op, doet een luchtje op etc etc.
Bijna dagelijks. Of laat weer eens het bad vollopen en doet daar geurkaarsjes aan etc etc of opeens wil hij met me uit eten gaan in een of ander romantisch restaurant. Kijk het is niet zo dat ik dat NIET leuk vindt, alleen het is bijna DAGELIJKS dat ik me daardoor steeds verplicht voel om ´iets´ terug te doen ( je weet vast wel wat ik bedoel´ )Omdat hij zich steeds zo uitslooft vindt hij dat ik de hint moet begrijpen. Alles moet voor hem romantisch zijn, ik voel me dan zo schuldig dat ik dan toch besluit ´iets´terug te doen terwijl ik daar dus soms echt geen zin in heb en gewoon na het eten, wat tv ga kijken en mn bed in duik om te slapen.
Nu is mijn vraag; wat doen jullie om je partner op een niet-kwetsende manier af te wijzen voor dat ene, als je er echt geen zin in hebt.
Op zich begrijpt hij ook wel als ik geen zin heb in zo een bui, maar ik vind het gewoon zo zielig als hij heel de avond ( in zijn geval dus bijna elke dag) zich zo uitslooft voor mij thuis en ik dan op het laats moet gaan zeggen; sorry, ik heb geen zin, morgen misschien
bespreek het met hem een liefdevolle man zal dit begrijpen en het is niet afwijzen dit noem ik meer tijd goed verdelen. Maak hem op een rustige manier duidelijk dat je allllllllllllllllllllllllles waardeert de kaarzen als de geuren tot op de verzorging zelf maar dat een aantal dagen in de week het liefst met hem voor de buis wil zitten.
Zodat jullie beiden kunnen bijkomen van jullie hectische/drukke/vermoeide dag op kantoor of waar dan ook.
haliema1980
02-11-2005, 13:38
bespreek het met hem een liefdevolle man zal dit begrijpen en het is niet afwijzen dit noem ik meer tijd goed verdelen. Maak hem op een rustige manier duidelijk dat je allllllllllllllllllllllllles waardeert de kaarzen als de geuren tot op de verzorging zelf maar dat een aantal dagen in de week het liefst met hem voor de buis wil zitten.
Zodat jullie beiden kunnen bijkomen van jullie hectische/drukke/vermoeide dag op kantoor of waar dan ook.
sokran lieverd
Ps ik heb niets in zijn eten gedaan , anders had ik nu wel iets gedaan wat hem een beetje zou afremmen hahah
chemicha
02-11-2005, 13:43
maakte maar een geintje meid - ben blij voor je de meeste hebben juist het tegenovergestelde probleem
Thala firaskoem!
misschien is hij oversekst :stout:
ladie_perfect
02-11-2005, 14:14
Misschien een stomme vraag maar wat heb je in het eten gedaan van je man?????
de mijne is droog dus spontaniteit van nul
:hihi:
:hadj: je mag je man niet weigeren hoe vaak hij het ook wil, als jij het niet kan opbrengen om hem tevreden te stellen, dan mag hij een tweede vrouw nemen.
oeght_yasmina18
02-11-2005, 14:41
misschien is hij oversekst :stout:
:hihi:
ladie_perfect
02-11-2005, 14:52
:hadj: je mag je man niet weigeren hoe vaak hij het ook wil, als jij het niet kan opbrengen om hem tevreden te stellen, dan mag hij een tweede vrouw nemen.
Ze mag hem niet weigeren, maar alleen een vent zonder gevoelens,zonder hart wil zich tevreden laten stellen door zijn vrouw als ze ziek is of moe, of ze heeft geen zin.:(
De man moet ook rekening houden met zijn vrouw en haar gevoelens.
Alleen dieren nemen elkaar zonder verder rekening te houden met elkaar.
Als hij een tweede vrouw wil nemen moet hij ze allebei gelijk behandelen, dat lukt hem dus nooit.:hadj:
Misschien een man met teveel vrouwelijke hormonnen?????
Ik denk dat hier weinig dames zijn die over jou "probleem" mee kunnen praten. De meeste mannen willen maar dat ene. Geloof me en er zijn er heel weinig die zich daar voor gaan uitslofen. Dus wees blij zou ik zeggen. En als je geen zin hebt, dan sms je hem even voordat hij thuis komt. Dan hoeft de arme ziel niet die 1000 kaarsjes aan te doen als hij thuis komt.
soulfa, is dat jou dochtertje????
zo ja, dan heb jij een macha Allah pratig kindje tbarke Allah, gewoon om op te vreten:D
:moe:
Ben je met een NIET-MAROKAAN getrouwd?
haliema1980
02-11-2005, 16:37
Misschien een man met teveel vrouwelijke hormonnen?????
Ik denk dat hier weinig dames zijn die over jou "probleem" mee kunnen praten. De meeste mannen willen maar dat ene. Geloof me en er zijn er heel weinig die zich daar voor gaan uitslofen. Dus wees blij zou ik zeggen. En als je geen zin hebt, dan sms je hem even voordat hij thuis komt. Dan hoeft de arme ziel niet die 1000 kaarsjes aan te doen als hij thuis komt.
het gaat gewoon om het feit dat ik me verplicht voel om iets terug te doen. Hij geeft eigenlijk heel de dag constant hinten, bijv ik kom thuis ik vind een bos bloemen op tafel met een kaartje of ik vind een nieuw truitje, pantoffeltjes, parfum die hij voor me heeft gekocht. Of dan zitten we samen op de bank gewoon rustig tv te kijken en dan zegt ie opeens: aah het is al zolang dat ik iets voor je heb gekocht, wollah deze vrijdag gaan we samen naar de stad en da mag je zelf iets uitkiezen. Maar dan komt het: Dat is dan alvast vor mij de boodschap van : lieverd ik wil straks....Nou en als we dan iets hebben gedaan of als hij iets heeft gekocht voor mij dan gaat hij iets terug verlangen en hoe meer moeite hij heeft gedaan die dag voor mij of hoe meer iets heeft gekocht hoe meer die druk van iets terug verlangen komt.
En dat al 6 jaar lang ( zolang zijn we samen)
Mijn vriendin zegt ook: het is beter dan iemand die gelijk op je duikt. Ok dat is waar.
Maar er zijn soms weken dat ik absoluut GEEN zin heb in dat ene, hoe moet ik hem dan afwijzen zonder hem een naar gevoel te geven. dat is wat ik niet kan. We hebben een keer hele erge ruzie hierom gehad. Hij sloofde zich weer uit, die avond had ik echt geen zin, ik heb het gewoon gezegd van te voren; kijk als je dat doet voor dat ene, ik zeg het je nu alvast, ik ben vandaag niet in de stemming, Zijn antwoord; nee joh daar doe ik het biet voor, ik heb gewoon zin om je te verwennen niet meer en niet minder. Ok de volgende dagen had ik veel aan mijn hoofd, weinig geslapen, stress op het werk, als ik naar bed wilde gaan was het echt alleen maar om te slapen want ik wilde echt rust na die hectische dagen. Meneertje wordt boos: ja ik loop me nu al 3 dagen voor jou uit te sloven, 3 dagen doe ik van alles en je bent niet eens bereidt om daar dankbaar voor te zijn!!!Hij was echt boos geworden, met andere woorden ,na drie dagen wil ik wel ´iets´ van je terug. Ik was boos geworden en vroeg of hij dat dus alleen maar doet voor dat, hij zei van niet , maar dat ik toch wel menselijk moets zijn en ook al was het alleen maar als bedankje iets terug te doen.
Sindsdien voel ik me dus na elk presentje, na elk uitje etc min of meer verplicht.
Terwijl ik zoiets heb van; klaar als ik geen zin heb en moe ben dan heb ik geen zin punt uit, maar doordat hij nu de laatstee tijd zo extreem romantisch aan het doen ben, voel ik me verplicht
ben ik nu echt de enige?
Mysticalia
02-11-2005, 16:39
euh.. :o
Ik denk dat je het hem hebt aangeleerd dat 'bedanken'. Nu is het hem zo aangeleerd (nooit gehoord van theorie van Pavlov? ).
Je kan beter eens rond de tafel zitten en eerlijk zijn :kweetnie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.