Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En waarom die shiki!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-04-2003, 15:40

herken jullie dit: Trouwfeest, vrouwen onder elkaar, oe shiki hangt in de lucht! Op de Parkeerplaatsen richting marokko, "ik heb `m gehuurd of met lening gekocht" mercedes, met van die mensen die allemaal steve wonder syndroom hebben, dus de lucht inkijken! Op het strand, "ik heb een soundblaster gekocht bij kijkshop en alle nieuwe hot nummers gedonwload van KAZAA" gasten! of nog zieliger, die zelfde mercedes van hierboven, die je de hele zomer ziet, omdat ie het zonodig vind om rondjes te rijden langs de boulevard! heb jullie er nog een paaar :D.

chicamaroquia
14-04-2003, 15:50
Van die "ik heb een armani truitje gekocht in beverwijk, waar amani op staat in plaats van armani" mensen en die Fransen "Ik lijdt het hele jaar honger zodat ik hier kan pronken met mijn goud en mijn huizen"types...

qwatra
14-04-2003, 16:00
ik heb ook nog zo een mooie broek gehaald, waar mike staat in plaats van nike

qwatra
14-04-2003, 16:07
weet je wat me kinderen hebben niet eens een mooie fatsoenlijke broek en ik loop hier met goude kettingen net bia

chamalgirl
14-04-2003, 16:09

WHATEVER!

qwatra
14-04-2003, 16:10
Origineel gepost door chamalgirl WHATEVER! wat's up, voel je je aangesproke of zo... :zwaai:

Liloesh
14-04-2003, 16:11
Origineel gepost door qwatra ik heb ook nog zo een mooie broek gehaald, waar mike staat in plaats van nike Ik heb vorige vakantie z'on mooi armband gekocht van NIK...geen NIKE maar NIK....ik lag strijk van het lachen...maar jah het was ook niet duur. :D

divalatifa
14-04-2003, 16:12
hoi mensen ik ben mevrouw 3isher kandisher en ieeeeeedereen mag zien hoeveel goud ik heb, pfffff echt irritant man die 7 armbanden aan elke arm, mijn god en dan nog mn rugtasje van goud, het wordt me allemaal veeeel te veel, wil jij misschien een paar armbandjes van me overnemen?? ALLEEN VOOR NU EFFE HE?!!!!

divalatifa
14-04-2003, 16:16
en dan die mannetjes die elk jaar een nieuwe etage op zn huis bouwt!!! Waarom?? wat heb je aan 5 dezelfde etages in 1 huis?? Even laten zien hoeveel meneertje in nederland van zn sociale dienst profiteerd.......

Liloesh
14-04-2003, 16:17
7 armbanden??? das belachelijk :jammer:

chicamaroquia
14-04-2003, 16:21
Origineel gepost door Liloesh 7 armbanden??? das belachelijk :jammer: Een shertla bestaat doorgaans uit 7 armbanden en zit bijna standaard bij elke bruidsschat...

Wa7ida
14-04-2003, 16:22
:hihi: ewa ik zou zeggen kom eens naar Nador, je ziet niet anders dan jongens die met hun gehuurden bakken rondjes rijden rondom Sidi Ali! :hihi: :hihi: :rolleyes:

chicamaroquia
14-04-2003, 16:24
Origineel gepost door Msaaati Tja die vrouwen van tegenwoordig willen allemaal op mike tyson lijken,ze zijn allemaal heavyweight champion of tha world kijk maar naar hun TKSCHITA "riem" van 600 KG puur goud, dus marokkaantje als je veel geld will binnehalen dan moet je een trouwfeest overvallen, ik garandeer je TONNEN! PS: Dit is geen fatwa dit is puur een constatering PIES!! :lol: Je doet je naam echt eer aan... :hihi:

qwatra
14-04-2003, 16:25
Origineel gepost door divalatifa hoi mensen ik ben mevrouw 3isher kandisher en ieeeeeedereen mag zien hoeveel goud ik heb, pfffff echt irritant man die 7 armbanden aan elke arm, mijn god en dan nog mn rugtasje van goud, het wordt me allemaal veeeel te veel, wil jij misschien een paar armbandjes van me overnemen?? ALLEEN VOOR NU EFFE HE?!!!! 7ARMBANDEN MAAR,????? Ik heb aan elke arm 25 armbanden :D :D , en bij mij bestaat alles van goud, zelfs me eige pyama is in goud gedompeld :zwaai: :zwaai:

Liloesh
14-04-2003, 16:26

Origineel gepost door chica*******a Een shertla bestaat doorgaans uit 7 armbanden en zit bijna standaard bij elke bruidsschat... Standaard?? you're kidding right? :confused:

Pagina's : [1] 2