Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe verwen je een vrouw...

Pagina's : [1] 2

qwatra
14-04-2003, 15:37

nou kom op jonges hoe zouden jullie je vrouw verwennen, of es in de bloemetjes wille zette .... laat het me wete :zwaai:

qwatra
14-04-2003, 15:39
misschien kunnen jullie bloemetjes kope, of praline....of es uitgaan of zo....

chicamaroquia
14-04-2003, 15:39
alles doen wat de vrouw wilt... :Iluvu:

qwatra
14-04-2003, 15:42
Origineel gepost door chica*******a alles doen wat de vrouw wilt... :Iluvu: wat is dat volgens jou dan wel..... :confused: :confused:

Karim_nour
14-04-2003, 15:46

Origineel gepost door qwatra nou kom op jonges hoe zouden jullie je vrouw verwennen, of es in de bloemetjes wille zette .... laat het me wete :zwaai: KOOP EEN PARTIJ NIEUWE BATTERIJEN VOOR HAAR.... EN WENS HAAR SUCCES..!!

chicamaroquia
14-04-2003, 15:47
Origineel gepost door qwatra wat is dat volgens jou dan wel..... :confused: :confused: Gewoon, alles, naar de film gaan die zij wil, naar het restaurant dat zij heeft uitgekozen, samen dingen doen die zij wil, zoals shoppen, koken en ga zo maar door. Maar dat is alleen als je haar in het zonnetje wil zetten en verwennen. Op dagelijkse basis moeten ze tot een compromis komen en samen de dingen doen die ze samen willen. Er gaat niets boven een goede verstandhouding... :Iluvu:

Lady_moi
14-04-2003, 15:48
Origineel gepost door Karim_nour KOOP EEN PARTIJ NIEUWE BATTERIJEN VOOR HAAR.... EN WENS HAAR SUCCES..!! dont play white your life :D

The_Eyes
14-04-2003, 15:48
ik zou haar meenemen een weekend naar een kuuroord. met zn 2e heerlijk genieten van sauna`s rust mineraalwaterbaden, en natuurlijk elkaar. en ETEN!!! hopelijk hebben ze daar SPAGHETTI!!! anders moet ik t zelf maken :giechel: :giechel: l*** C*****

qwatra
14-04-2003, 15:49
Origineel gepost door The_Eyes ik zou haar meenemen een weekend naar een kuuroord. met zn 2e heerlijk genieten van sauna`s rust mineraalwaterbaden, en natuurlijk elkaar. en ETEN!!! hopelijk hebben ze daar SPAGHETTI!!! anders moet ik t zelf maken :giechel: :giechel: l*** C***** meen je dat nou..... :giechel:

Lady_Cazawia
14-04-2003, 15:51
Origineel gepost door The_Eyes ik zou haar meenemen een weekend naar een kuuroord. met zn 2e heerlijk genieten van sauna`s rust mineraalwaterbaden, en natuurlijk elkaar. en ETEN!!! hopelijk hebben ze daar SPAGHETTI!!! anders moet ik t zelf maken :giechel: :giechel: l*** C***** ;)....:D

chicamaroquia
14-04-2003, 15:54
Origineel gepost door je_weet_toch eem je pin pas geven en haar laten shoppen in de pc hoofdstraat :giechel: :jeweetog:

The_Eyes
14-04-2003, 15:54
Origineel gepost door qwatra meen je dat nou..... :giechel: IK MEEN ELK WOORD!!!!

qwatra
14-04-2003, 15:57
hihi, hier zijn vooral vrouwen, die zeggen hoe ze willen verwend worden, maar niet zo veel te zien van de mannen.....

moussystyles
14-04-2003, 16:07
Ik zou mijn vrouw verwennen door eerst haar te bellen en zeggen dat ik vanavond heel laat terug ben want ik moet overwerken vraag aan mijn baas of ik eerder weg mag en zorg dat ik lang voor haar thuis ben ga dan uitgebreid koken en het huis decoreren met kaarsjes enz om haar eens flink in the mood te brengen bij de tijd als zij thuis is staat het eten klaar en dan verstop ik me ergens als zij verbaast rond loopt te kijken til ik haar op en kus haar terwijl ik haar in haar ogen aankijk we gaan dan rustig eten en zij hoeft geen hand uit te steken niet tijdens het eten ook niet na het eten verwen haar ook met een toetje uiteraard dan kijken we wat tv ff wat lachen of zo. Ik zou haar helemaal masseren ook haar voeten stress en vermoeidheid met mijn vingers proberen te absorberen en daarna mag ze mij absorberen hahahahahaha :eek: :D

qwatra
14-04-2003, 16:12

Origineel gepost door moussystyles Ik zou mijn vrouw verwennen door eerst haar te bellen en zeggen dat ik vanavond heel laat terug ben want ik moet overwerken vraag aan mijn baas of ik eerder weg mag en zorg dat ik lang voor haar thuis ben ga dan uitgebreid koken en het huis decoreren met kaarsjes enz om haar eens flink in the mood te brengen bij de tijd als zij thuis is staat het eten klaar en dan verstop ik me ergens als zij verbaast rond loopt te kijken til ik haar op en kus haar terwijl ik haar in haar ogen aankijk we gaan dan rustig eten en zij hoeft geen hand uit te steken niet tijdens het eten ook niet na het eten verwen haar ook met een toetje uiteraard dan kijken we wat tv ff wat lachen of zo. Ik zou haar helemaal masseren ook haar voeten stress en vermoeidheid met mijn vingers proberen te absorberen en daarna mag ze mij absorberen hahahahahaha :eek: :D hoe romantisch :Iluvu: , maar wacht es effe, wat als zij eerder thuis is dan jou?? :confused:

Pagina's : [1] 2