Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vandaag 3 uurtjes gewacht op mijn trein en waarom? Bommelding

oeght_yasmina18
01-11-2005, 21:50

assaalamualaykumwarahamtulahiwabarakatuhu Ik ben nu echt zo vermoeid, ik was ff met een paar vriendinnen iets gaan doen in de stad in adam en ja, toen wilde ik naar huis gaan en reden er geen treinen en waarom bommelding subhanaAllah! ik wilde half 5 naar huis gaan en ben pas tegen kwart voor 8 thuis gekomen..!! Mijn vriendin en ik hebben de iftaar maar verbroken op station..!! Patat sate:moe: Op he tnieuws was gekomen dat 2 mannen zijn aangehouden, ze hadeen toevallig ook een baardje ofsow...!! Vals Alarm, ben het zattttttttt Conducteurs durfden niet meer te rijden

kar1
01-11-2005, 21:57
Oh meskiena wat vervelend voor je. Maar patatje is ook wel lekker........... :D Vandaag zei mn baas dat het morgen een hele speciale dag is......Ik dacht dat hij het over ied al fitr had of zo, dus ik zei nog van; O inderdaad een hele speciale dag hopelijk. Toen zei hij tegen de andere dat ze mischien een minuut stilte moeten houden. Ik dacht "he wat zegt die man "toen zei hij : MORGEN IS HET EEN JAAR GELEDEN DAT ONZE THEO WAS VERMOORD !!!!!!!!!!!!! hahahah ik kreeg de slappe lach...... :D :moe:

Dreamlover
01-11-2005, 22:36
Oh meskiena wat vervelend voor je. Maar patatje is ook wel lekker........... :D Vandaag zei mn baas dat het morgen een hele speciale dag is......Ik dacht dat hij het over ied al fitr had of zo, dus ik zei nog van; O inderdaad een hele speciale dag hopelijk. Toen zei hij tegen de andere dat ze mischien een minuut stilte moeten houden. Ik dacht "he wat zegt die man "toen zei hij : MORGEN IS HET EEN JAAR GELEDEN DAT ONZE THEO WAS VERMOORD !!!!!!!!!!!!! hahahah ik kreeg de slappe lach...... :D :moe: Onze Theo :lol: gut o gut. Jij dacht zeker huh minuut stilte omdat het mss l3id is? :maf2:

oeght_yasmina18
01-11-2005, 22:54
haha hahaa die is mooi, theo van gogh! Like we care:moe:

badparel
01-11-2005, 23:10

haha hahaa die is mooi, theo van gogh! Like we care:moe: :lol: walahila!

oeght_yasmina18
01-11-2005, 23:23
Ik heb net op internet gekeken waar het nou allemaal precies over ging plaats zo ff die link:moe:

oeght_yasmina18
01-11-2005, 23:25
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27812161/Twee_mannen_in_jalaba_s_uit_trein_geplukt.html :moe: