Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Er Wel Eens Een Gebroken Enkel Gehad.

LZN
14-04-2003, 13:58

EN GING HET LOPEN DAARNA??/.

Tnawie
14-04-2003, 14:01
k heb mn onderbeen gebroken, k had er veel pijn aan maar wist nie dat ie gebroken was, dus ging ik erop staan en ik zakte gelijk de grond in, mn been was in een knoop en mn bot stak uit mn been. verder gaat het nu goed met mij

shirien85
14-04-2003, 14:11
baijna gescheurde enkelbanden. dat deed echt heel erg veel pijn. ik heb er nog steeds last van.:zwaai:

Tnawie
14-04-2003, 14:15
Origineel gepost door FESSIA4REAL EN HOE LANG DEED JE EROVER OM NORMAAL TE LOPEN k had een gecompliceerde breuk, dus t duurde wel lang voor k normaal kon lopen, volgens mij 9 maanden ofzo. en toen k weer mocht lopen heb k weer mn tenen 3 keer gebroken. Voor mn been breuk, brak k ook mn rechter arm 4 keer.

Toufitri
14-04-2003, 15:02

salaam, ik heb een botcorrectie gehad aan mijn enkel, dwz. mijn enkel is opzettelijk gebroken en zo gecorrigeerd, dmv. een operatie. het revalideren erna heeft een lange tijd geduurd, ongeveer 9 maanden, en nu nog merk ik dat mijn enkel stijver is dan voorheen! maar heb jij je enkel gebroken?? zoja! sterkte ermee!

Nounousa
14-04-2003, 15:03
ik.. deed pijnnnnnnnnn........hamdoellilah...

Lady_moi
14-04-2003, 15:07
hm ja ik heb dat ook eens gehad toen we leerden breakdancen had ik een verkeerde beweging gemaakt en mn gewicht richte zich helemaal op mn enkel en was gebroken oh damn die pijn nie te doen :( kan er nog niet helemaal op lopen maar gaat wel is al ondertussen 3maanden geleden

minora
14-04-2003, 15:10
Origineel gepost door Tnawie k had een gecompliceerde breuk, dus t duurde wel lang voor k normaal kon lopen, volgens mij 9 maanden ofzo. en toen k weer mocht lopen heb k weer mn tenen 3 keer gebroken. Voor mn been breuk, brak k ook mn rechter arm 4 keer. hahahaha miskin :D

Anya
14-04-2003, 15:40
ik heb ook al mijn enkel gebroken en mijn enkelbanden gescheurd... soms nog last van.... mijn spieren rond de knie gescheurd en de minuskus (het kraakbeen in de knie) ook naar de vaantjes, veel last van als het regent maar... hamdoulillah we leven nog he

Lady_moi
15-04-2003, 14:49
Origineel gepost door Anya ik heb ook al mijn enkel gebroken en mijn enkelbanden gescheurd... soms nog last van.... mijn spieren rond de knie gescheurd en de minuskus (het kraakbeen in de knie) ook naar de vaantjes, veel last van als het regent maar... hamdoulillah we leven nog he hmm ja