Bekijk originele versie : saddam weg, vluchtelingen terug!!!!
Aangezien saddam weg is
kunnen de asielzoekers en vluchtelingen
uit Irak terug naar hun land
dat vind ik wie is het in ieder geval met mij eens
ik denk iedereen nietwaar
ze hebben toch zo een grote bek
dus ja nu kunnen ze hun leventje weer leiden
zo weer een beetje discussie voeren vinden jullie niet??.
T-ManiaC
14-04-2003, 11:39
Ja ik ben het met je eens.. :D
Vluchtelingen en asielzoekers zijn vooral hierheen gekomen omdat het in hun land niet erg veilig was op te leven.. Nu wel dus!!
Maar ik denk dat veel Irakezen terug zouden willen gaan dus dat zou geen probleem zijn denk ik...
T-ManiaC
14-04-2003, 11:55
:D weer verliefd op het weer?????
shirien85
14-04-2003, 12:02
Origineel gepost door smartie2
Aangezien saddam weg is
kunnen de asielzoekers en vluchtelingen
uit Irak terug naar hun land
dat vind ik wie is het in ieder geval met mij eens
ik denk iedereen nietwaar
ze hebben toch zo een grote bek
dus ja nu kunnen ze hun leventje weer leiden
zo weer een beetje discussie voeren vinden jullie niet??
ik ben het zwaar met je eens.:hihi: :zwaai:
Origineel gepost door pista
Ieder die om politieke reden Irak is moeten ontvluchten en hier asiel verkregen heeft op basis hiervan, kunnen en mogen zelf beslissen of zij terug willen gaan of niet.
En ik kan me goed indenken dat sommige mensen eerst de kat uit de boom zien voor ze terug keren.
Maar de Nederlanders zullen zeker niet op de wip zitten om deze mensen buiten te willen.
Nederland is een gastvrij land.
Ik begrijp gewoon niet wat die grote bek erbij komt doen. :confused:
Mag dat?
Het besluiten om hier in NL te blijven ondanks de rust die er elders in je vaderland heerst.(vluchtelingen)
T-ManiaC
14-04-2003, 14:22
Ieder die om politieke reden Irak is moeten ontvluchten en hier asiel verkregen heeft op basis hiervan, kunnen en mogen zelf beslissen of zij terug willen gaan of niet.
En ik kan me goed indenken dat sommige mensen eerst de kat uit de boom zien voor ze terug keren.
Maar de Nederlanders zullen zeker niet op de wip zitten om deze mensen buiten te willen.
Nederland is een gastvrij land.
Ik begrijp gewoon niet wat die grote bek erbij komt doen. :confused:
Nederland gastvrij... :lol:
Hmmm ik hoor het Pimmetje nog zeggen.... Nederland is VOL!!
:zwaai:
Realkeeper
14-04-2003, 15:11
ja maar fortuyn (persoonlijk kotste ik van die vent) is doodgeschoten.
prima opmerking even hier voor defender!!!
en ja, iedereen die uit irak is gevlucht mag hier blijven.
en ik zou ook de kat uit de boom kijken alvorens terug te gaan.
het lijkt me daar zon puinzooi nu.
T-ManiaC
14-04-2003, 15:48
Nou nou, dat klopt ook niet...je kan moeilijk gaan beweren dat Pim Nederland vertegenwoordigde.
En natuurlijk..vol is vol. ;)
Ik denk toch wel dat Nederland een land is waar een aanzienlijk aantal allochtonen van allerlei nationaliteiten woont, en dan nog beweren dat Nederland niet gastvrij is... is niet eerlijk.
Vergeet niet dat bijna meer dan de helft van Nederland op LPF had gestemd... :rolleyes:
En het feit dat er veel allochtonen van allerlei nationaliteiten in Nederland wonen hoeft niet te betekenen dat we hier gewenst zijn...
Geloof mij nou maar dat meer dan de helf van de Nederlanders wilt dat wij oprotten naar ons eigen land.... Heb het zelfs een lid van hier zien typen dat we beter naar ons eigen land kunnen gaan omdat we het niet eens waren met zijn mening.... :D
T-ManiaC
14-04-2003, 15:53
Ik wil natuurlijk niet elke Nederland over een kam scheren. Zoals zij wel doen met ons (Marokkanen). Maar ik heb het over het algemeen.
T-ManiaC
14-04-2003, 15:55
Daar was ik ook eentje van
Lang leve de LPF
keep the spirit
hahaahah
Jou neem ik niet meer serieus... :D
T-ManiaC
14-04-2003, 16:16
Ik heb wel de indruk dat je stevig overdrijft, meer dan de helft van Nederland? Kan je dat aantonen met cijfers..en omdat één niemand hier die bewering doet wil dat nog niet zeggen dat hij heel Nederland vertegenwoordigt...net zo min als Pim dat deed. En zulke beweringen worden dikwijls gedaan naar aanleiding van de klaagzangen van mensen die doen alsof ze hier in de hel leven en die nooit een positief punt kunnen aanhalen wat betreft nederland.
En ja, als je jezelf hier niet gelukkig en gediscrimineerd voelt is het voor jezelf toch het beste om te verhuizen naar het land waar je dan denkt wel gelukkig te kunnen worden.
Je moet één en ander wel kunnen relativeren, zo lijkt het alsof je niet kan buitenkomen zonder een massa mensen tegen te komen die jou perse buiten willen.
En dat is toch ook niet leefbaar.
Ik kan het niet aantonen met cijfers helaas... maar ben wel zeker ervan dat veel Nederlanders op LPF hebben gestemd. Maar wat betreft dat veel allochtonen hier zich niet thuis voelen is toch geen aanleiding op zulke gore uitspraken te doen. Ik zou eerder kijken om het beter te maken voor de allochtonen dan ze gewoon simpelweg het land uit te sturen... toch????
T-ManiaC
14-04-2003, 16:20
nee sluit ik me niet bij aan
Zionist, rasist.... :kwaad:
:hihi: :zwaai:
T-ManiaC
14-04-2003, 16:33
porblemen mee???
haha
;) ;) :verliefd:
Nee... :love:
T-ManiaC
14-04-2003, 16:41
Dat is een feit...maar ik denk wel dat ze er zelf positief aan moeten meewerken. Men moet tenslotte beducht zijn voor positieve discriminiatie. Het falen van een degelijk integratiebeleid is niet enkel te wijten aan de Nederlandse regering, een deel kan gerust gelegd worden bij autochtonen die liever klagen en jammeren dan zich te verenigen en het heft zelf in handen te nemen. Er zijn nog Marokkanen of Turken die bewezen hebben dat het kan.
Ik denk dat de instelling van de persoon op zich zeer belangrijk is.
Er zijn mensen die integratie afwijzen of die niet eens de moeite willen nemen om degelijk Nederlands te leren, hoe kan je dan hopen op werk?
Hoe denk je dat Nederlanders zich voelen als ze merken dat zij steeds als de grote boosdoener worden aangeduid wat betreft het mislukken van de integratie, wijl juist vele Nederlanders zich effectief hebben ingespannen om mee te helpen hieraan.
Het kan overkomen alsof men ondankbaar is, dat er gebreken zijn en er nog een lange weg te gaan is, dat is zeker.
Maar met een negatieve instelling kan men moeilijk ergens geraken.
En het voortdurend wijzen van de ene naar de andere om aan te tonen wie eigenlijk de grote schuldige is brengt helemaal geen aarde aan de dijk.
Ik geef je helemaal gelijk... maar dat allemaal hoeft zulke uitspraken niet goed te praten.
T-ManiaC
14-04-2003, 16:43
touria
tonight tonight
i am waiting 4 you
Mag je lang gaan wachten.. :hihi:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.