Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Personeel deed deuren cellen Schiphol niet open'

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

MaRouaN
01-11-2005, 05:18

Uitgegeven: 1 november 2005 00:03 AMSTERDAM - Gevangen van het detentiecentrum op Schiphol hebben tijdens de brand woensdagnacht tevergeefs op de deuren geklopt. Personeel deed de deuren van de cellen niet open. Dat melden verschillende ooggetuigen maandagavond in het televisieprogramma Nova. Minister van Vreemdelingen Zaken Rita Verdonk (VVD) noemde het optreden van diverse hulpdiensten donderdag 'adequaat'. Vluchtelingen uit onder meer Afghanistan en Suriname spreken dit tegen in het televisieprogramma. "We kunnen de deur niet open doen", zou een medewerker hebben gezegd tegen een Surinaamse vluchteling. "We zijn bang dat jullie vluchten en dat ik mijn baan kwijtraak." Een andere gedetineerde meldde dat marechaussees met wapenstokken en mitrailleurs voor de cellen stonden. "Als het aan mij ligt, schiet ik", zou één van hen hebben gezegd. Bij de brand in het detentiecentrum zijn elf mensen om het leven gekomen. Het ministerie van Justitie laat het televisieprogramma weten nergens op in te gaan, zolang het onderzoek nog loopt. De Onderzoeksraad voor Veiligheid, de gemeente Haarlemmermeer en het Openbaar Ministerie onderzoeken momenteel de gang van zaken rond de brand. Bron: www.nu.nl

wardasoussia
01-11-2005, 06:33
Nou het scheelt hen weer tenminste werk! weer een paar illegalen minder toch?...Nederland is vol genoeg ,wat moeten ze met nog meer mensen die alleen maar komen profiteren van het land? Het valt me nog mee dat Minister Verdonk niet zelf op die tijd van dit gebeuren op die plaats aanwezig was,anders kreeg ik een vreemd gevoel van medeplichtigheid in mijn onderbuik.Maar nee die zit heerlijk in haar twee de kamertje ..de onschuld zelf te spelen en probeert alles zogenaamd goed te praten.En ware het niet dat het nieuws de realiteit liet zien ...dan zou ik toch echt denken dat het om een paar vertrapte en verbrande mieren ging,ipv mensen!! en het ergste vanalles ze probeert alles in de doofpot te steken,zodat haar baan behouden kan blijven!!! Hoe kan jij nog rustig slapen Rita Verdonk?...............AFSHUWELIJK!!! Maar wacht maar ....nog effe dan kun je naar je baan fluiten,want je bent je geloof en mens waardigheid verloren.Eerlijkheid duurt het langst..en die zal zeker boven tafel komen. Sorry mensen maar ik ben dus echt ziedend van woede!!

Dockers
01-11-2005, 08:51
vuile hollanders

rijmaran
01-11-2005, 08:55
Als ik op de bron klik kom ik niet op het artikl uit, noch kan ik het artikel vinden! Kan je de juiste link verschaffen?

Tessie
01-11-2005, 08:58

vuile hollanders En jij bent een Eskimo? Schandalig dit!

Dockers
01-11-2005, 08:59
En jij bent een Eskimo? Schandalig dit! Precies:moe: Nogmaals vuile hollanders

rijmaran
01-11-2005, 09:01
Precies:moe: Nogmaals vuile hollanders Dus, omdat sommige mensen iets verkeerd deden zijn alle hollanders vuil. Dus, ben jij een terrorist.

Uncle_Sam
Dus, omdat sommige mensen iets verkeerd deden zijn alle hollanders vuil. Dus, ben jij een terrorist. Een terorrist die christelijke schoolmeisjes onthoofd. :hihi:

Dockers
Dus, omdat sommige mensen iets verkeerd deden zijn alle hollanders vuil. Dus, ben jij een terrorist. ik treed niet met jullie in dialoog:moe:

Uncle_Sam
01-11-2005, 09:02
ik treed niet met jullie in dialoog:moe: Dat doe je door deze reactie. :hihi: :hihi: :hihi:

rijmaran
01-11-2005, 09:11
ik treed niet met jullie in dialoog:moe: Zeer moeilijke dialoog, 'vuile hollanders' In welke klas zit jij?:hihi:

Uncle_Sam
01-11-2005, 09:13
Zeer moeilijke dialoog, 'vuile hollanders' In welke klas zit jij?:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Abracadaver
01-11-2005, 09:17
vuile hollanders Tja wij hebben nu eenmaal geen woestijnen om illegalen om te laten komen van de dorst en spoorloos te laten verdwijnen zoals de vuile marokkanen.

oemDua
01-11-2005, 09:20
ik hoop dat Verdonk haar huis is de brand vliegt...en dat ze dan compleet met aanhang allemaal verbranden, kan ze zelf eens voelen wat ze al die mensen heeft aangedaan. Varken dat ze is :jammer:

rijmaran
01-11-2005, 09:22

ik hoop dat Verdonk haar huis is de brand vliegt...en dat ze dan compleet met aanhang allemaal verbranden, kan ze zelf eens voelen wat ze al die mensen heeft aangedaan. Varken dat ze is :jammer: Gebrek aan opvoeding gehad?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14