Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moedergevoelens

Pagina's : [1] 2 3 4 5

TwinkleEye_19
14-04-2003, 10:38

Gisteren kwamen mijn nichten weer bij mij thuis en gingen we ff gek (lees, edzoem, zingen, dansen -> laboeja :D) doen... Lmoehim, kging ff met m'n nicht van mijn leeftijd naar m'n balkon, want wilde haar mijn bloemenjungle op m'n balkon laten zien :p Lekker warm weer, keken we naar de straat (woon langs een hoofdstraat, rijden veel auto's en Moctro's :stout: ).. Uiteraard over jongens praten en elkaar up daten op dat gebied. Beide zitten op leeftijd dat we steeds meer huwelijksaanzoekingen binnenkrijgen, en beide hadden het over kinderen... Toen zie ze, meid ben ik para aan het worden of is het normaal dat ik soms, als ik jouw broertje of mijn nichtje zie gevoel krijg van, was het mijn kind maar, dat je er eentje van jezelf wilt hebben :confused: Kzei dat het normaal was, dat het aan de leeftijd tijd lag en dat als je gevraagd wordt, vanzelf gebeurd..."Oh gelukkig maar" zei ze, "want ik d8 echt, kben niet normaal want mijn vriendinnen hebben dat niet".. Ligt aan volwassenheid meisie zei ik maar :D, dus bij deze, ook om haar extra gerust te stellen, zijn er meerdere meiden die zich hierin herkennen? :p

saidaaatje
14-04-2003, 10:40
nee ik herken mezelf er niet in....ik ben echt ant-kinderen:( maar meid hoe is t ermee??

Soumayaa
14-04-2003, 10:44
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Gisteren kwamen mijn nichten weer bij mij thuis en gingen we ff gek (lees, edzoem, zingen, dansen -> laboeja :D) doen... Lmoehim, kging ff met m'n nicht van mijn leeftijd naar m'n balkon, want wilde haar mijn bloemenjungle op m'n balkon laten zien :p Lekker warm weer, keken we naar de straat (woon langs een hoofdstraat, rijden veel auto's en Moctro's :stout: ).. Uiteraard over jongens praten en elkaar up daten op dat gebied. Beide zitten op leeftijd dat we steeds meer huwelijksaanzoekingen binnenkrijgen, en beide hadden het over kinderen... Toen zie ze, meid ben ik para aan het worden of is het normaal dat ik soms, als ik jouw broertje of mijn nichtje zie gevoel krijg van, was het mijn kind maar, dat je er eentje van jezelf wilt hebben :confused: Kzei dat het normaal was, dat het aan de leeftijd tijd lag en dat als je gevraagd wordt, vanzelf gebeurd..."Oh gelukkig maar" zei ze, "want ik d8 echt, kben niet normaal want mijn vriendinnen hebben dat niet".. Ligt aan volwassenheid meisie zei ik maar :D, dus bij deze, ook om haar extra gerust te stellen, zijn er meerdere meiden die zich hierin herkennen? :p ja heb dit gevoel ook vorige keer ik zat ik in de tram en ik zaG een ongelooflijk schattig kind :verliefd: ik dan maar van die gekke bekken trekken:toink: kon me niets schelen wat de rest in de tram dacht maar bij mij is het zo erg dat ik dus echt in staat was om het kind MEE TE NEMEN :(

Soumayaa
14-04-2003, 10:45
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Gisteren kwamen mijn nichten weer bij mij thuis en gingen we ff gek (lees, edzoem, zingen, dansen -> laboeja :D) doen... Lmoehim, kging ff met m'n nicht van mijn leeftijd naar m'n balkon, want wilde haar mijn bloemenjungle op m'n balkon laten zien :p Lekker warm weer, keken we naar de straat (woon langs een hoofdstraat, rijden veel auto's en Moctro's :stout: ).. Uiteraard over jongens praten en elkaar up daten op dat gebied. Beide zitten op leeftijd dat we steeds meer huwelijksaanzoekingen binnenkrijgen, en beide hadden het over kinderen... Toen zie ze, meid ben ik para aan het worden of is het normaal dat ik soms, als ik jouw broertje of mijn nichtje zie gevoel krijg van, was het mijn kind maar, dat je er eentje van jezelf wilt hebben :confused: Kzei dat het normaal was, dat het aan de leeftijd tijd lag en dat als je gevraagd wordt, vanzelf gebeurd..."Oh gelukkig maar" zei ze, "want ik d8 echt, kben niet normaal want mijn vriendinnen hebben dat niet".. Ligt aan volwassenheid meisie zei ik maar :D, dus bij deze, ook om haar extra gerust te stellen, zijn er meerdere meiden die zich hierin herkennen? :p BIJ MIJ IS HET ZO ERG DAT IK ZE WIL ONTVOEREN :D

TwinkleEye_19
14-04-2003, 10:57

Pfff, thanx meiden, kzal 't aan d'r doorgeven, toch normaal dus... Kan een vriendin van me herinneren, elke kind die ze zag wilde ze gewoon meenemen :D Enne Saidaaatje, waarom anti-kinderen :confused: Kom maar kennis met m'n broertje maken, zo'n rustig kind je gaat gelijk :Iluvu: worden :p En gaat beter met mij nu, mijn vader is met mij naar de bloemenmarkt gegaan en hebben we bloemen voor m'n balkon gekocht, zodat m'n verdriet over m'n gestolen auto over zou gaan en dat is gelukt :D Helaas nog steeds niets gehoord :verdriet: afwachten dus, maar khou je op de hoogte :p

Najib26
14-04-2003, 11:02
Dus: gauw trouwen :D

saidaaatje
14-04-2003, 11:09
is goed twinky don't lose the faith... maar ben beetje anti-kinderen...soms dan zie ik een lief kindje en dan denk ik die ga ik een kusje geven:D maar ik ben kleine kineren niet gewend omdat ik en mijn zusjes niet veel van l;eeftijd verschillen... en mijn nichtjes en neefjes wonen niet bij ons in de buurt dus die zie ik ook bijna niet.... ik weet het niet.....maar ik denk niet dat ik echt wat met kinderen heb......

Anya
14-04-2003, 11:18
ik hou van kinderen!!!!!!!!!! en wil zo snel mogelijk mijn eigen kindjes.... InchaAllah

TwinkleEye_19
14-04-2003, 11:24
Origineel gepost door saidaaatje is goed twinky don't lose the faith... maar ben beetje anti-kinderen...soms dan zie ik een lief kindje en dan denk ik die ga ik een kusje geven:D maar ik ben kleine kineren niet gewend omdat ik en mijn zusjes niet veel van l;eeftijd verschillen... en mijn nichtjes en neefjes wonen niet bij ons in de buurt dus die zie ik ook bijna niet.... ik weet het niet.....maar ik denk niet dat ik echt wat met kinderen heb...... Ow :p Bij ons in de familie zijn veel kleine babytjes :stout: Kom maar langs, en je moet zeker kennis met m'n broertje maken die je die keer op de foto zag, heel rustig kind, lacht altijd, geeft kusjes, huilt nooit, kortom ideale kind :Iluvu: PS: Trouwens, mannen herkennen jullie dit ook, of is zoiets typisch vrouwelijk :D

TwinkleEye_19
14-04-2003, 11:30
Origineel gepost door Anya ik hou van kinderen!!!!!!!!!! en wil zo snel mogelijk mijn eigen kindjes.... InchaAllah Wow, zo snel mogelijk :p Al papie op het oog :stout: Anders is die snel nog veeeeeeer weg :D

Anya
14-04-2003, 11:32
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Wow, zo snel mogelijk :p Al papie op het oog :stout: Anders is die snel nog veeeeeeer weg :D ik heb de "p" nog niet in zicht laat staan de "appie" dus ik zit nog een paar mijl van dat eerste kindje :jammer:

TwinkleEye_19
14-04-2003, 11:35
Origineel gepost door Najib26 Dus: gauw trouwen :D Op bijna alle mannen al afgeknapt, laat staan als ik zou kijken naar de pappies :D Origineel gepost door dream ....... mischien wilt ze niet trouwen? maar mevrouw twinkleEye leuke naam Thanx :zwaai: Twinkle Twinkle Knipper Knipper Knipoog ;) Origineel gepost door Anya ik heb de "p" nog niet in zicht laat staan de "appie" dus ik zit nog een paar mijl van dat eerste kindje :jammer: Meskina, komt nog wel :p Mag ik vragen hoe oud je bent, en heb je veel ervaring met kinderen of ga je er veel mee om, waardoor je er zo gek op bent :D

miss__1984
14-04-2003, 11:37
Ik ben de grootste babygek... weetje hoe erg!!! Het probleem is dan alleen dat ik nog maar 18 jaar ben.. dus veel ste jong en moet me richten op school etc... dat is echt moeilijk als van die kleine drollies tegen komt.. bij familie enz. maarja wie weet over een paar jaartjes kom ik jullie weer opzoeken op yasmina om jullie uit te nodigen voor het babyfeestje dat ik dan geef!! :hihi: :stout: :haha: INSHALLA!!!

TwinkleEye_19
14-04-2003, 12:07
Origineel gepost door miss 17 Ik ben de grootste babygek... weetje hoe erg!!! Het probleem is dan alleen dat ik nog maar 18 jaar ben.. dus veel ste jong en moet me richten op school etc... dat is echt moeilijk als van die kleine drollies tegen komt.. bij familie enz. maarja wie weet over een paar jaartjes kom ik jullie weer opzoeken op yasmina om jullie uit te nodigen voor het babyfeestje dat ik dan geef!! :hihi: :stout: :haha: INSHALLA!!! Gewoon geduld hebben, en probeer in die tussentijd alle aspecten van ouders zijn te 'ervaren' dus ook de minder leuke kanten, of stel je krijg een kind met een ongeneeslijke ziekte, zou je in staat zijn om en de klap en het ouderschap aan te kunnen...sommige kinderen moeten paar keer in de nacht medicijnen krijgen hun hele leven lang, met als gevolg dat dus ook jij paar keer in de nacht moet opstaan om naar het kind te gaan...en zoveel andere dingen nog meer.. Te veel meiden, willen én werken én studeren én kinderen én nog echtgenote zijn, je kan zoveel willen, soms kan dat gewoon niet, alles hangt af van de situatie waarin je je bevind, maar of je dan nog rust hebt en je kinderen rust biedt als je zo druk in de weer bent, is dan nog maar de vraag... Niet om angst aan te zaaien hoor :p, maar vind het belangrijk dat iemand die al graag kinderen wil niet blind gaat staren naar alleen de leuke kanten...wat zien wij, kinderen die met hun pampers buiten huppelen, wij zien niet wat er thuis gebeurd... Incha allah, over een paar jaar heb jij je kinderen, en ga zoveel met ze om nu je ze nog niet hebt :zwaai:

_h4T3d_sE7eN
14-04-2003, 12:08

wanneer ga je nou aan t werk ?? :rolleyes: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5