Bekijk originele versie : Ik heb zwaar respect voor de dames met kinderen subhanaAllah!
oeght_yasmina18
31-10-2005, 20:25
assaalamualaykumwarahamtulahiwabarakatuhu dames!
Ik ben aan het oppassen op mijn 2 nichtjes en 1 neefje van:
6, 4, 2, jaar en ik word gek, gewoon histirisch, ze zijn druk, willen niet slapen, vechten, schreeuwen, sjonge jonge, me neefje is het ergste..!! Het huis is binnnen no time een puinhoop, ik zit echt met mijn haren in mijn hijab:confused:
Mijn nicht is zelf 23 en heeft 3 kids en ze werkt fulltime, ik heb zoveel respect voor vrouwen met kinderen, maar al helemaal voor vrouwen met kinderen die werken..!!
Zo zie ik maar weer dat de vrouw echt sterk is...!!
6, 4, 2, jaar en ik word gek, gewoon histirisch, ze zijn druk, willen niet slapen, vechten, schreeuwen, sjonge jonge, me neefje is het ergste..!! Het huis is binnnen no time een puinhoop, ik zit echt met mijn haren in mijn hijab:confused:
Mijn nicht is zelf 23 en heeft 3 kids en ze werkt fulltime, ik heb zoveel respect voor vrouwen met kinderen, maar al helemaal voor vrouwen met kinderen die werken..!!
:hihi: :hihi:
Zeker weten...
Full-time werken en 3 kinderen:maf2:
OemAbdoellah
01-11-2005, 09:06
LOL...
Maar tog kids zijn heerlijk hoe moe je oook bent.. als je chagarijnig bent..en die kleine glimlacht.. dan voel je je al weer 10000x beter..
De energie vult zich weer van zelf op :D
HoneyBee
01-11-2005, 12:42
ik werk ook 32 uur en heb 2 kids. Het is zeker wel zwaar, maar zoals OemAbdoellah al zei, maken kinderen je echt gelukkig.
Mijn zoontje komt mij altijd liefe kusjes geven als jij ziet dat ik op de bank in slaap val. Is echt macha'allah om wakker gekust te worden door je kleine mannetje.
En ik wordt helemaal warm van mijn dochtertje als ze zegt; "mama, ik vind jou de liefste mama van de wereld'.
Mozhima1
01-11-2005, 12:45
Wat lief zeg allemaal:p .
Ik heb ook heel veel respect voor de werkende mamma's. Het valt niet mee.
oeght_yasmina18
01-11-2005, 14:33
Als ik zo naar mijn nichtjes, neefjes, zusjes etc kijk maken ze je soms echt gelukkig...!!
Ze kunnen echt op je hart trappen, bv als je boos bent op hun en dan die blik die hun in hun ogen kunnen krijgen wallah zieliggg
Hartverscherurend:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.